GTD3 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam Mam problem z wentylatorem klimy,odrazu po przekręceniu kluczyka włancza się wentylator-klima wyłączona. Zostaly sprawdzone - bezpieczniki,przekażniki, przewody nawet po odłączeniu całego kompa wentylator dalej działa jak wiadomo w tej sytuacji ciężko jest aby w środku autka szybko się nagrzało. Jak ktoś miał taki problem albo wie co jest grane dajcie znać-DZIĘKI.
piotrpz87 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 A jak przekręcisz kluczyk to minusem od prędkości wentylatora powinieneś wyłączyć nawiew całkowicie- działa to u ciebie?- spróbuj wyłączyć nawiew i potem wyłącz zapłon i ponownie odpal auto- wentylator już nie powinien sie załączyć.
GTD3 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Tzn. mam rozłaczyć minus na zasilaniu wentylatora
mstan Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam Wentylator klimy jest uruchamiany przy włączaniu klimy, albo czujnikiem temperatury znajdującym się po stronie wiska w dolnej części chłodnicy.Można go by było sprawdzić to znaczy zdjąć wtyczkę. Jeżeli przestanie chodzić to wszystko jasne. Pozdrawiam
GTD3 Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 Dzięki za porady sprawdzę rano i powinno być wszystko jasne.[br]Dopisany: 09 Listopad 2009, 22:57_________________________________________________ Witam Sorka ale nie mogłem wcześniej, co do porad ani 1 ani 2 nic nie pomogła problem dalej jest,kolega Piotr napisał że ma to samoi myśli że tak musi być ale elektrycy twierdzą że gdzieś jest zwarcie prawdopodobnie.
Normano1973 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 U mnie jest to samo z wentylatorem elektrycznym.Pracuje non stop w to zimno a wg mnie i serwisu ASO powinien tylko gdy ciśnienie robocze w układzie czynnika oddziaływuje na czujnik i załącza wentylator.W moim przypadku po wypięciu go z wtyczki nadal pracował,mimo nieustawiania temperatury na panelu mniejszej niż 19,5 stopnia, wychładzając mi temperaturę układu chłodzenia, która dochodzi do ok 82 stopni.Zaobserwowałem jednak,że po naciśnięciu trybu ECON wyłącza się całkowicie, tak jak również po wyłączeniu całego panelu przyciskiem OFF.Osobiście stawiam na czujnik temperatury podwójny. Czekam na VAGa i pomiar by odnaleźć przyczynę.
Matush2904 Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 witam koledzy. Mam to samo Dzisiaj byłem u mechanika i powiedział że trzeba bedzie wymienić jakiś czujnik. Jutro jadę jeszcze do niego może mi to zrobi. Jak będę wiedział czy i co pomogło to napewno napisze
Normano1973 Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Spoko daj jakieś słowo boże co się wydarzyło i dzieje po wymianie czujnika...wkładasz jeśli już zamiennik???
ROBERT Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 ...Osobiście stawiam na czujnik temperatury podwójny... Czujnik temp. cieczy nie ma nic wspólnego z wentylatorem ... jedynie może być uszkodzony "włącznik wentylatora" Zaobserwowałem jednak,że po naciśnięciu trybu ECON wyłącza się całkowicie, tak jak również po wyłączeniu całego panelu przyciskiem OFF Po naciśnięciu trybu ECON wyłączasz sprężarkę klimy i wentylator powinien się zatrzymać, czyli masz wszystko ok. Jeżeli przycisk ECON jest podświetlony klima jest wyłączona, jeżeli ECON nie jest podświetlony(czyli wyłączony) włącza się sprężarka (klima) i normalną rzeczą jest, że wentylator elektryczny się kręci na I biegu Tryb ECON włączony (podświetlony) - ekonomiczny, klima wyłączona Tryb ECON wyłączony - klima włączona
Matush2904 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 wczoraj mechanik sprawdził u mnie wszystkie czujniki i powiedział że wszystko jest Ok. Kazał mi podjechać do jakiegoś elektromechanika bo przyczyną może być najprawdopodobniej sterownik klimy lub czujnik w kokpicie (tego nie sprawdził) W przyszłym tygodniu mam jechać do tego elektromechanika to napisze co było nie tak
Normano1973 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Kody klimatronika i się dowiesz ... A więc u mnie na kanale klimatronika 49 osiągam max 74stopni C, na 51ym 90stopni,Vag pokazuje w grupie 01-Engine: 007 na zimnym nieuruchomionym silniku temperaturę płynu chłodzącego, paliwa i temperaturę silnika identyczne .Na zegarach czyli w grupie 17-Instruments: 003 wskazanie odbiega od tych wyżej jednak po uruchomieniu jest podobne....dolny wąż jest zimny przy 74 na klimatroniku....termostat mam jednak do wymiany?
ROBERT Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 ....termostat mam jednak do wymiany? Jak najbardziej
oktawiusz5 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 witam ja mam problem taki ze wentylator mi się sam nie załącza muszę go popchnąć patykiem i wtedy się kręci według potrzeby szybciej i wolniej czy da się naprawić wentylator czy tylko wymiana i co sądzicie o nowych zamiennikach?? np taki? http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=976950480
ROBERT Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 witam ja mam problem taki ze wentylator mi się sam nie załącza muszę go popchnąć patykiem i wtedy się kręci według potrzeby szybciej i wolniej czy da się naprawić wentylator czy tylko wymiana i co sądzicie o nowych zamiennikach?? np taki? http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=976950480 Szczotki, ja wymieniałem w zeszłym roku i śmiga do dziś (koszt ok. 10 pln)
oktawiusz5 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 a czy wymieniając ten wentylator trzeba zdejmować pas przedni czy ad się dość bez rozkręcania przodu??
ROBERT Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Da się bez problemu wyciągnąć wentylator (chociaż nie wiem jak to wygląda w dieslu). Odkręcasz jedną śrubkę i trzeba jeszcze lekko przekręcić wentylator ...
oktawiusz5 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 ok dzięki jutro luknę co i jak zobaczę jakie szczotki będą pasowały i zrobię próbę naprawy
Matush2904 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 byłem już u 3 mechaników i nikt nie wiem co sie dzieje z tym wentylatorem ze cały czas sie kręci Posprawdzane wszystko co elektryczne i nic. Jutro mam odebrac a4 od myśle ze juz ostatniego mechanika i zobaczymy czy udało mu sie wybadać co jest nie tak
oktawiusz5 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 może sterownik klimy jest padnięty? Co do mojej sprawy jest rozwiązana juz nie musze popychać patykiem by zaczą sie kręcić wentylator, rozebrałem przeczyściłem i h*ja jak ta lala było dużo syfu. 1 pracy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się