Gość MorgothV8 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ej tam widze że to bez sensu, żebym bał się gaz zapodać na max bo będzie bum..... szkoda zachodu, gdzie tu gaz tańszy jak kolktory ciągle rozwala lepiej chyba na benzynie jeździć, większa moc, mniej problemów, po co sobie życie utrudniać....
Nosb Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 a wciskasz np benzyne do dechy prz 1500 obrotów ? Mowie o blosie i tym co zaobserwowałem. W sekwencji nie ma tego problemu ...
Gość MorgothV8 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Wciskam.... nawet przy 1000 RPM Tyle że automat mi redukuje wtedy..... Ogólnie bardzo bardzo często wciskam pedał w podłogę..... na tym cała frajda polega :evil: :drool: :drool: :drool:
adamq Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ej tam widze że to bez sensu, żebym bał się gaz zapodać na max bo będzie bum..... szkoda zachodu, gdzie tu gaz tańszy jak kolktory ciągle rozwala lepiej chyba na benzynie jeździć, większa moc, mniej problemów, po co sobie życie utrudniać.... Wciskam.... nawet przy 1000 RPM Tyle że automat mi redukuje wtedy..... Ogólnie bardzo bardzo często wciskam pedał w podłogę..... na tym cała frajda polega :evil: :drool: :drool: :drool: A co to wnosi do tematu??
Gość MorgothV8 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Odpowiadam na pytanie kolegi (więc wnosi) A co to ma do tematu, otóż ma, bo co z instalacji skoro nie możesz na niższych obrotach dać w palnik bo strzela A co już jak zwykle zresztą nie można się odezwać, może daj mi (*) za OT?? Co za ludzie....
Gość Murzyn Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 moroth a Ty masz gaz ze porownujesz wciskanie do dechy na pb z redukcja automatu w V8 do wciskania buta na gazie?? Jak nie to faktycznie bedzie kropek
udy Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 wymieniłem przewody, jest dobrze, silnik pracuje idealnie, wciskam gaz do oporu przy dowolnychobrotach, nie ma róznicy miedzy PB a LPG, jedyna róznica jest na luzie, na gazie ma obroty 700 i strasznie macha samochodem, musze jeszcze jutro sprawdzić świece, może się zjebały mimo ze są dobrej firmy (NGK) i praktycznie nowe, od tych przewodów które miały pełno przebić.... a być może od tego ostatniego wystrzału rozlegulował sie troche blos.... PS. Jak myślicie, czy przewody do silnika takiego jak mój ale nie w a 4 tyllko w a6 bedą dobre do mojego?? bo sie kuźwa w sklepie rąbneli i mi takie dali a ja już po ciężkim dniu nie zwróciłem uwagi dopiero teraz jak zakładałem zaóważyłem że są dłuższe.... jak myślicie czy może to przeszkadzać??bo to że ciężko je upchać to jedno ale czy nie ma to żadnego wpływu na prace silnika?? pozdro
Mikey Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Dodam od siebie po przejsciach NIE wciskaj gazu na maksa na niskich predkosciach obrotowych (nic Ci to nie da - auto i tak nie przyspieszy a otwierając maksymalnie pzepustnice blos poda duuuzo gazu którego silnik nie przepali i bedzie własnie to jakze przyjemne JEB! ) Witam! Nie wiem czy kolega ma racje co do tego, ponieważ blos otwiera sie bardziej gdy silnik zasysa więcej powietrza i cały jego urok to to, że w każdym zakresie obrotów podaje gaz w odpowiedniej ilości do zasysanego powietrza, więc czy naciśniesz pedał gazu mocno czy nie, od razu nie wpływa to na otwarcie blosa, dopiero w trakcie wzrostu obrotów i zarazem ilości zasysanego powietrza zwiększa się proporcjonalnie ilość dozowanego gazu. A strzały w kolektor są raczej przyczyną wadliwej instalacji wysokiego napięcia, najczęściej są to przebicia na kablach wysokiego napięcia. Tak jak pisałem wyżej jeździłem z blosem trochę czasu i żadnego strzelania nie doświadczyłem kabelki były nowe, świece też. Od niskich obrotów gaz do dechy i samochód się rozpędzał a nie strzelał. A co do przewodów WN Jan Mor słyszałem kilka niezbyt dobrych opinii, mój znajomy warsztatowiec mówił że lepsze są już Sentech-y (chyba dobrze napisałem). Pozdrawiam Mikey4
Nosb Opublikowano 8 Grudnia 2007 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Mikey nie przecze. Byc moze u mnie bylo cos nie teges udy : odpal silnik , zostaw na wolnych i krec tą małą srubka tą w tej duzej nią dajesz gaz dla wolnych Pamietam ze u mnie ratowalem sie tez chyba troche podparciem przepustnicy (ta sruba z boku) ale najpierw daj samą tą małą Powinienes zauwazyc ze silnik pracuje równiej lub gorzej w miare krecenia
udy Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 ech znowu mi strzeliło ;( znowu poszedł plastik, bede musiał skleić tak jak mi kolega pisał tym włóknem szklanym... ale gdzie tu jest przyczyna tych strzałów, świece nowe nGK PRZEWODY beru, nie wiem kuźwa nie wiem :drool: tyle kasy na blosa i to wszystko, już bym miał prawie na sekwencje... a tak to nie wiem, spytam gaziarza czy odkupią ode mnie spowrotem tego blosa i jednak zdecyduje sie na sekwencje, mam już dość, nie chce kuźwa co dwa dni wyjmować i kleić tego plastkiu.... :wallbash: :wallbash: :wallbash: przejade się jeszcze do gościa znajomego od lpg niech mi sprawdzi wszystko jesli chodzi o elektryke, moze coś wykryje, a tak pieknie już chodził
Nosb Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Mówie : nie gniesc gazu ponizej 2500 obrotów Sam koszt elementów sekwencji do v6 to 1600 zł - jak masz kumatego znajomego jakiegos to ci zamontuje Ja sobie sam wkładalem A co do sekwencji to sie zgodze : te blosy , itp to sa pozorne oszczednosci w oszczedzaniu Załozyc sekwencje (najtanszy i najlepszy stag300) i jak bedzie dobrze zalozona i wyregulowana to bedziesz zadowolony.
udy Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 nie gniotłem, jechałem na czwórce z 80 km i pusciłem gaz bo czerwone sie zapaliło żeby dolecieć do świateł a tu jeb...
sokolnh Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 widocznie masz zle ustawioną mieszanke jak ci wybucha
Nosb Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 A ten ziomus gazownik regulował wczesniej blosa ? Teoretycznie reduktor ustawia sie na pełna wydajnosc , grubą srubą regulujesz ilosc gazu w calym zakresie obrotów a małą w duzej wolne
udy Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 zdecydowałem sie odkupią ode mnie blosa w cenie nowego tak wiec spoko, w czwartek jestem umówiony na założenie sekwencji, 2700zł jakiejś polskiej firmy ale gościu jest z moich stron robi gaz od dawna no i daje mi dożywotnią gwarancje;) tak blos był regulowany, wszystko było zrobione zero przebić a mimo to strzelał, tak jak określił to gaziarz ten silnik nawet jak nie ma przebić to i tak bedzie strzelał zawsze ... taka konstrukcja kolektora, ech troche boli ta kwota ale zamierzam troche pojeździć tym samochodem bo zainwestowałem w niego troche(opony 2 komplety nowe zima lato) powymieniane wszystko, rozrząd i inne takie rzeczy pierwszej potrzeby jak to mówią pozdro i dzieki wszystkim za odp,
Nosb Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Czekaj czekaj ILE?? 2700 ?? Troche duzo ... To cena z butlą nowa itp ? Sam koszt elementów na allegro to okolo 1600 zł bez butli i miedzi... Polski ? Wiec pewnie Stag300 - polecam dobre i tanie Popros o listwy 1 ohm Rail. I reduktor najlepiej chyba Zavoli Zeta S .
udy Opublikowano 12 Grudnia 2007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Włąsnie pytałem bez butli powiedział że jakieś 2200 może 2300 butli przeciez nie musze zmieniać, i tak sporo ale mam pewność że bedzie wszystko dobrze zrobione, wielu znajomych robiło u niego gaz i nikt nie narzeka, a chlopina bedzie musiał sie faktycznie troche narobć , wyjąć tamtą starą instalacje i włożyć nową, troche roboty na pewno z tym, jest, a poza tym decyduje się tez na niegobo mam do niego bardzo blisko wiec jakby co nie musze jeździć szukać gaziarza nie wiadomo gdzie, tak czy siak jutro zakladam niuni sekwencje, nie chce sie cieszyc na zapas bo znając moje szczęscie to różnie może być... martwi mnie jeszcze wygląd silnika z sekwencją, bo widziałem gdzieś tutaj na forum taki same silniki to nie za bardzo mi sie to podobalo no ale cóż pozdro
Nosb Opublikowano 12 Grudnia 2007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Słuchaj najwazniejsze zeby dobrze wwiercił dysze gazowe... Najlepiej jak wyjmie kolektor ssący... Jak to dobrze zrobi to połowa sukcesu - dysze powinny byc jak najblizej wtryskiwaczy benzyny i umieszczone najlepiej w tym samym kierunku. W V6 to mozna bardzo fanie wszystko zrobic i zamaskowac ale to jak sie chce komus bawic
udy Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 hej wygląda całkiem listwy są na wierzchu ale nie przeszkadza, dam kiedyś zdjęcia jak znajde chwile, jesli chodzi o prace silnika to jestem na prawde pozytywnie nastawiony, oby tak dalej, to tyle w tym temacie, pozdro i dzieki wszstkim za rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się