Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Instalacja gazu, jakie koszta i zyski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego nie ma co sie zastanawiac gaz to czyta oszczędność. Nie słuchaj głupot,że gaz to niszczy silnik i jest do kuchenek itp. W tym kraju tylko bardzo bogaci jeżdzą na Pb.

Bardzo polecam staga jest to super instalka, która daje wprawionemu magikowi wiele możliwości.

Co do wtrysków to polecam matrixy.

Reduktory to raczej 2 bym proponował, ale nie wiem jak u Ciebie z miejscem pod maską podejrzewam, że sząłu nie ma więc trzeba by sie zastanowić.

Najlepiej zarejestruj sie na forum-lpg.pl i tam jest spec nikoś wariat i on posiada odpwoiednia wiedzę co dobrac. Najleiej skonsultuj jeszcze to z sebastianS (pewnie poleci Ci scorpiona) ale po takowych konsultacjach bedziesz wiedział co wybrac.

Osobiście odradzam BRC za drogie do jakości.

BRC drogie?? no tak, lepiej pozniej wydac wiecej na naprawy. Wejdz w dzial LPG i zobacz ile jest tematow o problemach ze STAGiem a ile z BRC. Na instalacji nie ma co oszczedzac bo tak wlasnie powstaja mity o gazie ze jest do kuchenek. Gaz daje oszczednosc i bezawaryjnosc ale jak sie dobra instalke dobierze

Opublikowano

tylko w wiekszosci przypadkow jest ona zle montowana przez niekompetentnych ludzi i pozniej sa problemy. Nie wiem czemu tak jest ale widac po statystykach ze z ta instalacja sa najwieksze problemy w AUDI

Opublikowano

Kolego nie ma co sie zastanawiac gaz to czyta oszczędność. Nie słuchaj głupot,że gaz to niszczy silnik i jest do kuchenek itp. W tym kraju tylko bardzo bogaci jeżdzą na Pb.

Bardzo polecam staga jest to super instalka, która daje wprawionemu magikowi wiele możliwości.

Co do wtrysków to polecam matrixy.

Reduktory to raczej 2 bym proponował, ale nie wiem jak u Ciebie z miejscem pod maską podejrzewam, że sząłu nie ma więc trzeba by sie zastanowić.

Najlepiej zarejestruj sie na forum-lpg.pl i tam jest spec nikoś wariat i on posiada odpwoiednia wiedzę co dobrac. Najleiej skonsultuj jeszcze to z sebastianS (pewnie poleci Ci scorpiona) ale po takowych konsultacjach bedziesz wiedział co wybrac.

Osobiście odradzam BRC za drogie do jakości.

BRC drogie?? no tak, lepiej pozniej wydac wiecej na naprawy. Wejdz w dzial LPG i zobacz ile jest tematow o problemach ze STAGiem a ile z BRC. Na instalacji nie ma co oszczedzac bo tak wlasnie powstaja mity o gazie ze jest do kuchenek. Gaz daje oszczednosc i bezawaryjnosc ale jak sie dobra instalke dobierze

BRC drogie w stosunku co do jakości. A co ma sie psuć w BRC jak konstrukcja stara jak świat i tam nic nie można praktycznie podregulowac i jak sie ppartoli cokolwiek to reset do ustawień fabrycznych i jakoś tam chodzi. A nawiasem mówić dział LPG na tym forum jest tak płytki, że szkoda gadac. Na pytanie co założyć zawsze pada odpowiedź "założ BRC nie jest tanie ale super działa ja mam i polecam" zero odpowiedzi jakie wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach.

Szczerze to sam nie wiem czego mógłbym spodziewac sie pod maską jak bym instalatorowi powiedział BRC.

Wasz wybór jak chcecie sie pakować w prehistorię BRC to proszę bardzo, ale ja wybieram w tych samych pieniądzach cywilizowaną instalację, która mi długo posłuży.

Że cos jest drogie to nie zawsze znaczy najlepsze.

A jak ktos ma kasiore i chce mieć intalkę na naprawdę wysokim poziomie to polecam Landi Renzo

Opublikowano

ja montowalem w ABART we Wrocku, specjalnie pojechalem tam z Bolesławca. mam BRS SEQUENT 24 i chodzi super. pali mi srednio 13 litrów, a nei mam lekkiej nogi. mi sie oplaca. dalem 3000zl. wlew gazu pod deklem kolo wlewu paliwa ze nawet nic nei widac i podczas tankowania gazu nie trzeba sie schylac, wyginac - co sie przyda bo niedlugo samemu sie bedzie tankowac gaz na stacjach jak juz jest w wielu krajach UE. obliczylem ze gaz sie zwroci po okolo 20.000km czyli u mnie po pol roku jazdy.

Tylko nie zalujcie na dobrą instalacje.

no i przewód musi byc co najmniej 8mm!!!!!! to ten co doprowadza gaz z butli do silnika (wtrysków).

A butla wchodzi elegancko w miejsce kola zapasowego o pojemnosci 56 litrów (podczas tankowania wchodzi jakies +- 43 litry)

Opublikowano

BRC drogie w stosunku co do jakości. A co ma sie psuć w BRC jak konstrukcja stara jak świat i tam nic nie można praktycznie podregulowac i jak sie ppartoli cokolwiek to reset do ustawień fabrycznych i jakoś tam chodzi. A nawiasem mówić dział LPG na tym forum jest tak płytki, że szkoda gadac. Na pytanie co założyć zawsze pada odpowiedź "założ BRC nie jest tanie ale super działa ja mam i polecam" zero odpowiedzi jakie wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach.

Szczerze to sam nie wiem czego mógłbym spodziewac sie pod maską jak bym instalatorowi powiedział BRC.

Wasz wybór jak chcecie sie pakować w prehistorię BRC to proszę bardzo, ale ja wybieram w tych samych pieniądzach cywilizowaną instalację, która mi długo posłuży.

Że cos jest drogie to nie zawsze znaczy najlepsze.

A jak ktos ma kasiore i chce mieć intalkę na naprawdę wysokim poziomie to polecam Landi Renzo

Kolego

A zastanów się, kogo ze zwykłych użytkowników obchodzi: "wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach" Moim zdaniem nikogo. Ja czytam dużo na lpg-forum, ale dlatego, zeby mi jakiś monter potem głupot nie wciskał :gwizdanie: Sam mam BRC SQ 24 i póki co po 30 tys. km jeździ bardzo dobrze :). Idąc bardziej szczegółowo:

Wtryskiwacze: BRC

Reduktor: BRC Genius MB 1500

Elektronika: BRC SQ24 MY07

Dysze: pomarańczowe

Spalanie: miasto 11-11,5 ltr LPG/100km, trasa 9-9,5 ltr LPG/100 km, PB: miasto 10ltr, trasa 8 ltr.

To co mam jeszcze regulować? Spalanie na niższe (w bajki ze auto jak moje łyka 6ltr PB, a 7 LPG w mieście to nie wierzę :polew:)-żeby zawory poszły się j... ???

Polecam to do aut jak moje. Najważniejsze, żeby było to wszystko prawidłowo założone-czyli dobry zakład i ludzi tam pracujący, znający się na rzeczy :)

PS. Landi Ranzo-jak najbardziej, ale to już wyższa półka, a co za tym idzie i kasa.

Opublikowano

Kolego nie ma co sie zastanawiac gaz to czyta oszczędność. Nie słuchaj głupot,że gaz to niszczy silnik i jest do kuchenek itp. W tym kraju tylko bardzo bogaci jeżdzą na Pb.

Bardzo polecam staga jest to super instalka, która daje wprawionemu magikowi wiele możliwości.

Co do wtrysków to polecam matrixy.

Reduktory to raczej 2 bym proponował, ale nie wiem jak u Ciebie z miejscem pod maską podejrzewam, że sząłu nie ma więc trzeba by sie zastanowić.

Najlepiej zarejestruj sie na forum-lpg.pl i tam jest spec nikoś wariat i on posiada odpwoiednia wiedzę co dobrac. Najleiej skonsultuj jeszcze to z sebastianS (pewnie poleci Ci scorpiona) ale po takowych konsultacjach bedziesz wiedział co wybrac.

Osobiście odradzam BRC za drogie do jakości.

BRC drogie?? no tak, lepiej pozniej wydac wiecej na naprawy. Wejdz w dzial LPG i zobacz ile jest tematow o problemach ze STAGiem a ile z BRC. Na instalacji nie ma co oszczedzac bo tak wlasnie powstaja mity o gazie ze jest do kuchenek. Gaz daje oszczednosc i bezawaryjnosc ale jak sie dobra instalke dobierze

BRC drogie w stosunku co do jakości. A co ma sie psuć w BRC jak konstrukcja stara jak świat i tam nic nie można praktycznie podregulowac i jak sie ppartoli cokolwiek to reset do ustawień fabrycznych i jakoś tam chodzi. A nawiasem mówić dział LPG na tym forum jest tak płytki, że szkoda gadac. Na pytanie co założyć zawsze pada odpowiedź "założ BRC nie jest tanie ale super działa ja mam i polecam" zero odpowiedzi jakie wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach.

Szczerze to sam nie wiem czego mógłbym spodziewac sie pod maską jak bym instalatorowi powiedział BRC.

Wasz wybór jak chcecie sie pakować w prehistorię BRC to proszę bardzo, ale ja wybieram w tych samych pieniądzach cywilizowaną instalację, która mi długo posłuży.

Że cos jest drogie to nie zawsze znaczy najlepsze.

A jak ktos ma kasiore i chce mieć intalkę na naprawdę wysokim poziomie to polecam Landi Renzo

tylko powiedz po co mi takie informacje. Ja nie montuje instalacji. Interesuje mnie efekt. Wiem ze mam jeszcze zapas wydajnosci i noge sobie na softa pozwolic przy tym reduktorze. Jesli chodzi o forum to nie mowilem o tematach "jak instalacje zalozyc" tylko "auto nie jedzie", "przerywa", "szarpie", "faluja obroty" i w wiekszosci przypadkow chodzi o instalacje STAG. Czy to prehistoryczna instalacja to nie wiem bo nie sledze jej rozwoju. Zalozylem, raz regulowalem. 25k km przejechala i nic sie nie dzieje zlego. Nawet bledu mieszanki nie wywala. Spalanie bardzo zadowalajace wiec uwazam ze zalozenie takiej instalacji jest jak najbardziej uzasadnione. Dane instalacji podal kolega pablosan i montujesz ja w kazdym aucie do 200KM bo spokojnie wydoli wszystko. Zobacz ile jest podzespolow mozna zalozyc w STAGu. Tutaj jest wszystko jasno rozpisane. Tam jest chyba 2 albo 3 rodzaje samych wtryskow i kazdy gazownik zaklada jakie uwaza niekoniecznie wiedzac o ich wydajnosci. Tutaj montaz przebiega wedlug schematu/rysunku. Konkretnie jest opisane wszystko i nikt cie przynajmniej w h...ja nie zrobi montujac inne podzespoly a na fakturze masz co innego (bo o takich przypadkach slyszalem).

Opublikowano

Powiedz jak to robisz, bo moja rozbebeszona niunia pali w mieście między 16 a 19 litrów LPG. Benzyny 15-16. Nie butuję.

Dodam, że jeżdzę tylko po średnio zakorkowanych ulicach Białegostoku (wypady w trasę sporadyczne).

znajdź naprawdę dobry warsztat (nie taki gdzie na dzień dobry i bez oglądania każą wymienić świece i przewody) a na pewno doprowadzą Ci wszystko do porządku :good:

I tak zrobię. Co do wyników dam znać w tygodniu po wizycie u nowego magika.

najważniejsze to sprawdz działanie sond i czujnika wody

może silnik nie nagrzewa sie jak nalezy

VAG nie wykazywał błędów sondy. Jadnakże mam problemy z utrzymaniem temperatury silnika. W trakcie spokojnej, jednostajkenej jazdy z obrotami silnika poniżej 1500 teperatura motoru spada do około 70 stopni.

Jazda typowo miejska od świateł do świateł pozwala utrzymać temperaturę na poziomie 90 stopni.

Czy powinienem się tym martwić i upatrywać przyczyn wysokiego spalania?

Opublikowano

vag wskaże błąd czy też awarię sondy w przypadku trwałego uszkodzenia

mi chodziło o jej prace tzn o sposób oscylacji a mówiąc prościej jakie podaje wartosci

temperatura silnika powinna być stała bez względu na to czy auto stoi lub jedzie

masz problem z czujnikiem wody lub termostatem albo z tymi dwoma elementami naraz

i to może być głównym powodem nadmiernego apetytu silnika na paliwo

Opublikowano

BRC drogie w stosunku co do jakości. A co ma sie psuć w BRC jak konstrukcja stara jak świat i tam nic nie można praktycznie podregulowac i jak sie ppartoli cokolwiek to reset do ustawień fabrycznych i jakoś tam chodzi. A nawiasem mówić dział LPG na tym forum jest tak płytki, że szkoda gadac. Na pytanie co założyć zawsze pada odpowiedź "założ BRC nie jest tanie ale super działa ja mam i polecam" zero odpowiedzi jakie wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach.

Szczerze to sam nie wiem czego mógłbym spodziewac sie pod maską jak bym instalatorowi powiedział BRC.

Wasz wybór jak chcecie sie pakować w prehistorię BRC to proszę bardzo, ale ja wybieram w tych samych pieniądzach cywilizowaną instalację, która mi długo posłuży.

Że cos jest drogie to nie zawsze znaczy najlepsze.

A jak ktos ma kasiore i chce mieć intalkę na naprawdę wysokim poziomie to polecam Landi Renzo

Wtryskiwacze: BRC

Reduktor: BRC Genius MB 1500

Elektronika: BRC SQ24 MY07

Dysze: pomarańczowe

I tak powinna brzmieć odpowiedź na pytanie jaką instalację założyć=polecacie.

Opublikowano

VAG nie wykazywał błędów sondy. Jadnakże mam problemy z utrzymaniem temperatury silnika. W trakcie spokojnej, jednostajkenej jazdy z obrotami silnika poniżej 1500 teperatura motoru spada do około 70 stopni.

Jazda typowo miejska od świateł do świateł pozwala utrzymać temperaturę na poziomie 90 stopni.

Czy powinienem się tym martwić i upatrywać przyczyn wysokiego spalania?

to ja w takim razie stawiam na termostat :wink4:

Opublikowano

Witam. Mam problem a mianowicie, w tematyce instalacji jestem kompletnie zielony jaki gaz polecicie do Audi A4 3,0 silnik ASN rok 2003. Jak te silniki znoszą gaz proszę o opinie osoby które mają takie autka. Bo nie chce czytać komentarzy typu takich aut się nie gazuje. Instalacji to się nie zakłada do nowej s8 a nie do starego auta

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...