Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy koniecznie obnizony zawias do B5 avant przy felach 17"?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dylemat bo chce zmienic swoje 16" na 17" tyle ze podobno na orginalnym zawiasie 17" zle wyglada. Problem tkwi w tym ze nie bardzo chce go obnizac. Czy macie moze jakies fotki jak wygladaja 17" na orginalnym zawiasie w :a4fan: B5 avant?

Opublikowano

dokładnie nie będzie wyglądać za ciekawie no chyba że masz ori zawiechę ale S-line...

Opublikowano

Również uważam, ze na standardowym zawiasie auto będzie wyglądać jak allroad.

Gdzie kupowałeś auto? Jeżeli masz je od Helmuta to być może masz już obniżone i nawet o tym nie wiesz (sporo A4 z za Odry jest posadzonych w ziemie przez ich poprzednich właścicieli)

Opublikowano

każdy standard wygląda jak allroad :grin:

Opublikowano

Problem tkwi w tym ze nie bardzo chce go obnizac

Skoro nie chcesz to nie obniżaj, na orginalnym zawieszeniu felgi 17 wyglądają trochę nieciekawie

Opublikowano

e tam nieciekawie. Jakotako wygladaja.... na nowych sprezynach troche jak kobyla, ale da sie zyc

Opublikowano

e tam nieciekawie. Jakotako wygladaja.... na nowych sprezynach troche jak kobyla, ale da sie zyc

da się przyzwyczaić :grin:

Opublikowano

Auto faktycznie mam od helmuta ale watpie by byl obnizony bo przy felgach 16" i oponach o profilu 55 jest jeszcze kawalek, jakies 10 cm do rantu nadkola z tylu.

Opublikowano

jakies 10 cm do rantu nadkola z tylu.

Faktycznie prześwit fabryczny, poszukaj spręzyn 30-40mm obniżających, nie stracisz na komforcie a zyskasz wygląd :a4fan:

Opublikowano

Takie same przod i tyl, czy obnizac tylko tyl? Kolega mial obnizona A6 i z tylu i z przodu i juz 2 razy urwal miche olejowa. P.s. I jaki koszt takich sprezyn?

Opublikowano

juz 2 razy urwal miche olejowa.

Miska jest wysoko a niżej jest kołyska silnika, spokojna głowa o miskę olejową :wink:

Ja ma obniżoną 60/40 i żadnych problemów z miską

Jak obniżysz tylko tył to auto będzie wyglądało jakbyś woził cement na budowę :bicz:

Opublikowano

no ale przy -30mm to tylko sprężyny ? :rolleyes:

Opublikowano

no ale przy -30mm to tylko sprężyny ? :rolleyes:

Wystarczą tylko sprężyny

Opublikowano

no ale przy -30mm to tylko sprężyny ? :rolleyes:

Wystarczą tylko sprężyny

Spedyt masz jakiś namiar gdzie można kupić sprężyny które obniżają auto ale o 30 mm i nic wiecej ?

Opublikowano

Dzieki spedyt za rade. A moglbys mi jeszcze powiedziec jak moge odroznic te obnizajace od zwyklych, tzn czy oprocz dlugosci roznia twardoscia, gruboscia itp. albo czy maja jakies specjalne oznaczenia? Chce sie upewnic bo koledzy z branzy "czesci samochodowe", zwlaszcza te uzywane, lubia wprowadzac w blad :cheesy: No i jaka jest rozsadna cena takiej sprezyny?

Opublikowano

Spedyt masz jakiś namiar gdzie można kupić sprężyny które obniżają auto ale o 30 mm i nic wiecej ?

Niestety trzeba poszukać sklepy tuningowe i poszperać w katalogach

Ostatecznością jest Allegro[br]Dopisany: 19 Maj 2007, 13:00 _________________________________________________

A moglbys mi jeszcze powiedziec jak moge odroznic te obnizajace od zwyklych, tzn czy oprocz dlugosci roznia twardoscia, gruboscia itp.

Fabryczne sprężyny są czarne z różnokolorowymi kropkami oznaczającymi model auta.

Spręzyny sportowe są całe malowane kolorem np czerwonym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...