Norbas Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Może podczas wymiany nie zmienili wartości w adaptacji i dlatego pokazuje 100
Kornel1989 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Na szafie mam 240kkm w sterowniku silnika 70 kkm wiecej w vcds sprawdzałem. Może w podczas wymiany dpf nie wyzerowali ilości popiołu?Też jeden wtrysk mi przez jakiś czas lał i silnik kulał zanim go wymieniłem,to może przez to mam tyle popiołu?Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
witus83 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 14 minut temu, piotrsob1 napisał: Coś tu nie gra , 310 -180= 130 kkm, podczas takiego przebiegu DPF nałapał 100 gram popiołu ? Moje BPW ma przejechane od nowości 175 kkm ( przebieg pewny na 100% ) i popiołu jest 70 gram Coś tu pachnie zniknięciem z szafy 100kkm Dobrze prawi...ja mam 167 tyś nalatane i popiołu ~65g... Panowie...jak już się pałujemy nad tymi DPFami to jaka jest najprostsza rada...tak jednym słowiem. Jak się DPF skończy to wycinać czy wymieniać? Pozdro
Wihajster Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 8 minut temu, witus83 napisał: skończy to wycinać czy wymieniać wywalic i wsadzic katalizator
Norbas Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Zależy czy jesteś ekolog i czy lubisz jak wsio jest ori Pany ma ktoś może jakiegoś zużytego dpf'a na handel w dobrej cenie?
Kornel1989 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Też będę wycinał ,tylko czekam aż nadejdzie pora...Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
mateusztbg Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 9 godzin temu, mateusztbg napisał: Panowie jakiś czas temu pytałem Was o to jak sprawdzić czy mam dpf. Napisaliście mi, żebym sprawdził vcdsem dane grupy i okienka zrobił zdjęcie, pojeździł jakiś czas i sprawdziłto samo ponownie: Jeśli wartości nic się nie zmienią tzn, że dpfa nie ma Jesli wartości coś się zmienią tzn, że dpf jest. Wcześniejszy właściciel mówił mi, że wywalał dpf Kilka miesięcy temu zrobiłem zdjęcie w grupach które zostały mi wskazane: Przejechałem ok 2tys kilometrów i znów zrobiłem zdjęcie DZIŚ: Wychodzi na to, że wartości się trochę pozmieniały, ale czy na tyle by oznaczało to, że jednak dpf jest? Pucha po nim jest na pewno, bo sprawdzałem numery z kolegą i wychodzi na to, że to dpf. Ponadto podczas dzisiejszej jazdy autostradą auto nagle straciło moc, zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych i wpadło chyba w tryb awaryjny. Odpaliłem zgasiłem jechało normalnie 10km lekko momentami poszarpując i znów wywaliło mrygającą kontrolkę od świeć żarowych i auto straciło moc. Zgasiłem odpaliłem i przejechałem ok 280km już bez tego błedu. Strasznie się zdziwiliśmy, bo gdy zczytaliśmy po powrocie błedy vcdsem to był błąd 40 krotnego przeładowania turbiny oraz właśnie w grupie 073 pokazywało 270km od ostatniej regeneracji dpf'a Czy to przeładowanie, mrugająca kontrolka i spadek mocy to mogło być wypalanie/regeneracja dpf? Czy po tych zdjęciach z vcdsa można stwierdzić, że ten dpf tam na 100% jest? --------------------------------------------------------------- Kontynuując temat błąd po opisanej sytuacji miałem tylko taki:
ecobuda Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Najlepszy sposób na dpf to młotek i przecinak. Przerabiałam to niedawno po tym jak moje audi z Niemiec na lawecie musiało wrócić. Wyrwałem chwasta i spokój, jeszcze tylko porządną diagnostyka muszę zrobić bo troszkę dymi jak mu deptam. Wydaję mi się że turbo przeładowuje bo jak zimny to potrafi awaryjny złapać i może też dawkę paliwa trzeba zmniejszyć, ale poza tym za***rdala jak wściekły.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Kornel1989 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 A mam pytanie czy mogę teraz w vcds zmienić wartość popiołu na 0 bo nie wiem czy jak wymieniali dpf to wyzerowali to w sterowniku? Czy jak go teraz wyzeruje, bo pokazuje mi 100 g, będą jakieś niekorzystne konsekwencje? Czy komputer auta sam po jakimś przebiegu ustali wartość popiołu jaka jest faktycznie? Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
ecobuda Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Tak. Skasuj historię dpf, inaczej wykonaj adaptację nowego.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Kornel1989 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Jutro tak zrobię i dam znać.Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
mateusztbg Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Panowie a w moim temacie cos ktos podpowie?Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Norbas Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 23 minuty temu, mateusztbg napisał: Panowie a w moim temacie cos ktos podpowie? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Według mnie wygląda na to, że masz bo się zapełnia i wskazuje dystans od ostatniego wypalenia. Drugie Okienko w bloku 68 zmieniło wartość, miałeś prawie 68 teraz prawie 70. Puchę możesz sprawdzić czy czasem nie była otwierana i spawana...
mateusztbg Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 No wlasnie od gory nie widac zadnych spawów cholera a od spodu bez rozbierania gratow ciezko ocenic.Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Kornel1989 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Dziś zmieniłem wartość dpf na 0 gram popiołu i pojechałem w trasę 70km. Po rozgrznieu auta do 90 stopni usłyszałem że dpf zaczął się wypalać. Wypalał się cała drogę i jak dojechałem na miejsce ciągle dpf się wypalał. Podpialem kompa i zapełnienie sadzą było 37% a przed wyjazdem było 17%. Czyli niby wypalał bo tłumik dudniał i buda drgała na postoju a sadzy przybywało... Dobrze że zrobiłem zdjęcie wartości zapełnienie dpf to wklepałem tą wartość i pojechałem na wymuszone wypalanie. Sadzę wypaliło do 0%, ale 100gram popiołu u mnie jednak jest prawdziwe bo wklepałem je spowrotem i dpf się wypalił i działa poprawnie. Wypalanie ciche mam co około 200km.Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
mgajder Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Troche z innej beczki? Wie ktos jaki jest koszt nowego DPF do naszych B8?
witus83 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Troche z innej beczki? Wie ktos jaki jest koszt nowego DPF do naszych B8?Ori czy zamiennik?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
mgajder Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Jest jakaś różnica prócz ceny?Jeśli można to proszę o obie ceny:) Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
mgajder Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Jest jakaś różnica prócz ceny?Jeśli można to proszę o obie ceny:)Gesendet von meinem GT-I9505 mit TapatalkGesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
witus83 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Jest jakaś różnica prócz ceny?Jeśli można to proszę o obie ceny:) Ori to straszny koszt. Ktoś kiedyś pisał o 5-8 tyś. Zamiennik JMJ to koszt ok 1000 złotych...Ja też mam dylemat...wycinać czy zamiennik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się