Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Nie odpala po umyciu silnika (pompa)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Prawdopodobnie moze jest gdzies taki temat ale bardzo zalezy mi na czasie poniewaz pilnie jest mi potrzebny samochod a jest niesprawny, mam nadzieje że nie otrzymam jakichś ostrzezeć itp za to, ale jak cos to z góry przepraszam. A wiec problem wygląda tak...mam wyciek zza filtra paliwa na uszczelniaczu, chcąc bardziej sprecyzować skad leci mi ten olej umyłem silnik środkiem do tego przeznaczonym od doły i z góry(w głębi) od strony filtra oleju. Po umyciu odpaliłem silnik...chodził ok 15sec i zgasł sam. Ponownie nie można było go juz odpalić, świece grzeją ok, rozrząd w porządku. Zastanawiam sie nad pompą wtryskową poniewaz chcąc sprawdzić ciśnienie jakie podaje odkreciłem górne nakretki z wtryskiwaczy(poluźniłem) i patrzylem z jakim cisnieniem podaje, na jednym było w porzadku ale na pozostałych ledwo co sikało gdzie powinno tryskac wręcz. Próbując odpalać jakby chciał juz załapać ale nie moze. Wczesniej zdażało sie też ale bardzo rzadko ze po od paleniu natychmiast gasł i tak z 3x a pozniej odpalał normalnie i wszystko było w porzadku. Proszę pilnie o pomoc i jakies propozycje. Z góry dziekuje Krzysiek

Opublikowano

a jak to sprawdzic? i gdzie tego szukac? po przekreceniu stacyjki pali sie ikona samochodu z kluczem u dołu a przy kreceniu rozrusznikiem mruga

Opublikowano

Jak mruga kontrolka od immobilaizera to auto odpalisz na 2 sekund i zgaśnie...

immo znajduje się w twoim roczniku przy stacyjce a pastylkę od immo masz w kluczyku.

Opublikowano

problem w tym ze nie odpala w ogole, czasem jakby łapał juz ale nie daje rady

Opublikowano

No to może inni się wypowiedzą bo jeśli nie odpala wogóle to raczej nie immo

Opublikowano

No ale skoro miga kontrolka od immo,to wypadaloby sie tego pozbyc.Sprobuj poruszac kierownica w pelnym zakresie jej regulacji(nieraz przy immo to pomaga)

Opublikowano

przy immo pomaga stuknięcie kilka razy w stacyjkę hmm... ale sprawdz jeszcze raz dokładnie czy kontrolka od immo gaśnie czy mruga przez cały czas po przekręceniu zapłonu...

Opublikowano

ok jutro poprobuje a po przekreceniu zaplony immo caly czas sie pali

Opublikowano

a powinno zgasnąć,, :)

Opublikowano

Dziś poruszałem stacyjką i postukałem i jest w porzadku z immo, po przekreceniu zaplonu zapala sie na ok 5sec i gasnie lecz problem nie minął i auto dalej nie odpala, po dłuzszym kreceniu rozrusznikiem zapala sie czerowny wykrzyknik ( ! ) i piszczy. objawy takie same czyli jakby chciał załapać a nie moze.

Opublikowano

Po dłuższym kręceniu zawsze wkońcu się zapali wykrzyknik :wink4: Pod komputer podłączałeś? Jakieś błędy?

Opublikowano

jutro wioze do pompiarza bo słysząć obajwy uznał ze na 90% pompa. Jutro on podlaczy pod komputer i bedzie moze cos wiedzial dokladniej[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 17:53_________________________________________________Dzis byłem w warsztacie zobaczyc jaki postep w naprawie. Audi bylo juz odpalone, kopcilo nawet mocno ale mechanik powiedzial ze to w powodu zdjetej rury od turbo. Powiedzial mi ze sprężynki były pęknięte i jakaś blaszka powyginana. Zmienił tez uszczelki na pompie. Mówił że straszny syf był w filtrze(jakby rdza) i paliwo jakies trefne(orlen jak zawsze tankowany). Teraz bedzie podłączał pod komputer i regulował. Cena jaką krzyknął to 600zł! Czy to mozliwe ze za naprawe tego az tyle?

Opublikowano

Może zapowietrzyłeś? odkręć drugi wtrysk (chyba) i zapalaj go mi to pomogło jak przez niesprawny wskaźnik paliwa wyjechałem całą bryne.

Opublikowano

Dzis byłem w warsztacie zobaczyc jaki postep w naprawie. Audi bylo juz odpalone, kopcilo nawet mocno ale mechanik powiedzial ze to w powodu zdjetej rury od turbo.

Że co? Z której strony on Ci tę "rurę od turbo" zdjął?

Cena jaką krzyknął to 600zł! Czy to mozliwe ze za naprawe tego az tyle?

OMG :shocked: to w ASO byłeś? To prawie jak za regenerację pompy.

Opublikowano

tak mi powiedzial bo zapytalem czemu tak kopci. A widzielem ze byla zdjeta ta od intercoolera za silnikiem. A robiłem auto w zakładzie specjalizujacym sie silnikami diesla(pompy).

Opublikowano

Dopisze do tematu..

Umyłem dziś silnik płynem K2 - spryskałem odczekałem i spłukałem wodą (alternator osłonięty).

Odpaliłem jakieś 2h po umyciu, wyglądał jak nowy :naughty: i przejechałem około 100m

Odstawiłem na jakieś 1,5h i juz nie mogłem odpalić :wallbash:: namordowałem się trochę z tym i okazało się ze zapowietrzyła się pompa. Dodam że nigdy wcześniej się coś takiego nie wydażyło, podejrzewałem zawilgocenie jakiejś wtyczki ale wyszło że nie dostawał paliwa. Zniechęciło mnie to trochę do takich zabiegów jak m mycie tymi specyfikami bo podejrzewam że ten środek miał duży wpływ na jakąś uszczelkę lub instalacje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...