Dev Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 witam pacjent to A4 2.0TDi BLB 2005r 7-bieg. automat problem polega na tym ze silnik szarpie na wolnych obrotach i nie pracuje równomiernie tak sie dzieje jak silnik nie jest jeszzce nagrzany, jak osiągnie temperature ok 60-65 stopni usterka ustepuje na Vag-u wszystkie parametry w normie kiedyś obiło mi sie o uszy, że to problem z wtryskami ale nie mogę nic znaleśc na ten temat miał ktoś doczynienia z taką przypadłością ??? czekam na info w temacie pozdrawiam T
Gość PrZeMiAn Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ja miałem takie coś u siebie, ale udało się i załapałem się na akcje serwisową Audi i wgrali mi nowy sterownik silnika Póki co działa miodzio
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Ja miałem takie coś u siebie, ale udało się i załapałem się na akcje serwisową Audi i wgrali mi nowy sterownik silnika Póki co działa miodzio kiedy byłes na tej akcji?????
marcin aqqa Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ja miałem takie coś u siebie, ale udało się i załapałem się na akcje serwisową Audi i wgrali mi nowy sterownik silnika Póki co działa miodzio a co trzeba mu wgrac zeby nim rak nie trzesło na jałowym[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 20:54_________________________________________________ Ja miałem takie coś u siebie, ale udało się i załapałem się na akcje serwisową Audi i wgrali mi nowy sterownik silnika Póki co działa miodzio juz było wszystko cwiczone pompki ok sprawe pompy oleju zalatwilem ale bardzo mnie irytuje te trzesienie silnikiem na jałowym i w przedziele do 2000 obrotów jak masz jakies doswiadczenia to prosze o jakies wskazówkimarcin
akjam Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ja byłem Panowie na akcji serwosiwej 26D9 ale tak generalnie to chodziło o odciążenie sprzęgła... Nie wiem czy ma to jakiś związek z waszym problemem bo ja większej różnicy w pracy silnika nie widzę... O akcji dowiedziałem się serwisie ASO przy okazji przeglądu.
Gość PrZeMiAn Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 kilka dni temu, musisz zadzwonic albo podjechać do ASO, podac im VIN i Ci sprawdza, autko smiga rewelka
Kangoor Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 witam - u mnie występuje ten sam problem - trzęsie autkiem na biegu jałowym tylko w odróżnieniu od was mój trzęsie dopiero jak jest rozgrzany a na zimnym tego nie czuć - ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
mxzibi Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 witam - u mnie występuje ten sam problem - trzęsie autkiem na biegu jałowym tylko w odróżnieniu od was mój trzęsie dopiero jak jest rozgrzany a na zimnym tego nie czuć - ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Moze wystąpić tutaj kilka rzeczy w tym silniku . Mogą to być pompowtryski , może to sprzęgło dwumasowe jak i może również system wałków wyrównoważających . Na forum jest wiele takich przypadków z wadliwością tych silników ale jednoznacznej diagnozy chyba nie ma. U niektórych pomogło jak wymienili pompowtryski a u nie których po wymianie pompowtrysków dalej trzęsie budą , wtedy trzeba się przyjrzeć sprzęgle dwumasowemu bo może mówi już pa pa . Jeszcze u innych jest problem z tymi wałkami co miały pomagać a tak naprawdę to patent do bani ale żadne ASO czy sam producent do tego się nie przyzna . Ja osobiście tez mam BLB i tez mi lekko trzęsie budą na jałowym . Byłem w Łodzi na serwisie u Sztupeckiego co ma bardzo dobrą opinie jako serwis i sam właściciel mi sprawdzał furę i wykluczył ze to mogą być pompki ( zrobione logi ) i obstawia na sprzęgło dwumasowe ale wiecie tak naprawdę to niczego nie możemy być pewni do póki się tego nie wymieni a takie sprzęgło to też koszt 2000 tyś . Także sam widzisz,że nikt nie wystawi ci konkretnej diagnozy nie zagłębiając się w twój silnik ale nawet sami mechanicy rozkładają ręce i wiele razy się słyszy,ze ten typ tak ma a kasy z kieszeni ubywa Życzę powodzenia w ustaleniu usterki bo ja już sobie chyba odpusciłem .
walendziak90 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Witam Ja mam podobny problem natomiast posiadam Audi a4 b7 2006r z automatyczna skrzynia biegow i wycietym DPF oddalem auto do mechanika z powodu kopcenia z tlumika np. jak stalem na swiatłach to auto zaraz stawalo w chmurze dymu. ok mechanik zrobil mi remont silnika wymienil również walek rozrzadu i teraz odebralem od niego auto i mi nim szarpie i ma malo mocy przy stracie co moze byc powodem cos zepsuł on czy poprostu jest "Partaczem" i nie umie naprawic bo on dobrze wiedzial ze takie auto mi oddaje ale powiedzial ze musi sie dotrzeć...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się