Piotrek98igo Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 gt1749v montowana w afn i ajm gt1749va w awx i avf wieksza strona zimna
stanley Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2012 W pierwszym poście wkleiłem wykres z dzisiajszego hamowania, chciałem sprawdzić ile mocy uciekło z tego padła....
dejf Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja bym sprawdził wężyki podciśnienia Dużo masz ponad 300kkm?
Frimuś Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 ladny wykresik,moze i sie doczekam takowego..
stanley Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja bym sprawdził wężyki podciśnienia Dużo masz ponad 300kkm? brakuje 1000km w przyszłym tygodniu wymieniam w ASO olej i filtry więc wszystko sobie posprawdzam
Piotrek98igo Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 hamowales na tej samej hamowni?dziwne parametry cisnienie 961hpa ...
stanley Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2012 hamowales na tej samej hamowni?dziwne parametry cisnienie 961hpa ... dokładnie na tej samej, wtedy był grudzień, teraz czerwiec
Piotrek98igo Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 no to chyba wiadomo czemu mniej
MAGIC87 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 roznice 30*C . z 40hpa do tego blad pomiarowy wiec nie ma co sie dziwic:wink:
grejf Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Fajnie jak Chipmacher nie patrzy na osprzet , co dziwne na AJM T serie, nie dał by takiego "OB" kolega chyba nie przyznal się ze T jest GT1749VA od początku
jozek726 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 przy okazji dzisiejszej wymiany oleju mój serviceman sprawdził na moją prośbę moją suszarkę.... i tutaj mała niespodziankaGT1749VA :gwizdanie: a ja byłem zawiedziony ze moj AJMa z GT1749VA miał mniej koni niż stan w serii
stanley Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Odgrzeję kotleta, w czwartek ( po przejechaniu na obecnym sofcie 100tyś km) turbo puściło olej, po wyjęciu okazało się, że turbo jest z AJM/AFN - poprzedni mechanik dał doopy i nawet dobrze nie potrafił zweryfikować co tam siedzi. Dzisiaj na pokład zawitał w końcu AWX
MAGIC87 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 czegos nie kumam... 170 KM na turbo AJM?
danielom Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 czegos nie kumam... 170 KM na turbo AJM? Staram sie z chlopakami porozumiec, ale ciezko nam to idzie, cisnienie doladowania na 1749v zadane rzedu 1,4-1,5 bara wg powszechnej opini jest zabojcze, a moze faktycznie jednak tak nie jest i nie warto pchac sie w awx/avf w przypadku naszych silnikow?
gregory Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 No to niezła jazda To teraz po zmianie na AWX będziesz czuł różnicę, mimo że wcześniej było te 170KM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się