Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 AJM 170 KM, 368Nm by mTronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gt1749v montowana w afn i ajm

gt1749va w awx i avf

wieksza strona zimna

Opublikowano

W pierwszym poście wkleiłem wykres z dzisiajszego hamowania, chciałem sprawdzić ile mocy uciekło z tego padła.... :whistling:

Opublikowano

Ja bym sprawdził wężyki podciśnienia ;)

Dużo masz ponad 300kkm?

Opublikowano

ladny wykresik,moze i sie doczekam takowego..:wink:

Opublikowano
Ja bym sprawdził wężyki podciśnienia ;)

Dużo masz ponad 300kkm?

brakuje 1000km :decayed:

w przyszłym tygodniu wymieniam w ASO olej i filtry więc wszystko sobie posprawdzam :wink:

Opublikowano

hamowales na tej samej hamowni?dziwne parametry cisnienie 961hpa ...

Opublikowano
hamowales na tej samej hamowni?dziwne parametry cisnienie 961hpa ...

dokładnie na tej samej, wtedy był grudzień, teraz czerwiec :wink4:

Opublikowano

roznice 30*C . z 40hpa do tego blad pomiarowy wiec nie ma co sie dziwic:wink:

Opublikowano

Fajnie jak Chipmacher nie patrzy na osprzet :), co dziwne na AJM T serie, nie dał by takiego "OB" kolega chyba nie przyznal się ze T jest GT1749VA od początku :P

Opublikowano
przy okazji dzisiejszej wymiany oleju mój serviceman sprawdził na moją prośbę moją suszarkę.... i tutaj mała niespodzianka

GT1749VA :kox: :gwizdanie:

a ja byłem zawiedziony ze moj AJMa z GT1749VA miał mniej koni niż stan w serii :grin:

Opublikowano

Odgrzeję kotleta, w czwartek ( po przejechaniu na obecnym sofcie 100tyś km) turbo puściło olej, po wyjęciu okazało się, że turbo jest z AJM/AFN - poprzedni mechanik dał doopy i nawet dobrze nie potrafił zweryfikować co tam siedzi.

Dzisiaj na pokład zawitał w końcu AWX :whistling:

Opublikowano
:shock3::shock3::kox:
Opublikowano

czegos nie kumam... 170 KM na turbo AJM?:grin:

Opublikowano
czegos nie kumam... 170 KM na turbo AJM?:grin:

Staram sie z chlopakami porozumiec, ale ciezko nam to idzie, cisnienie doladowania na 1749v zadane rzedu 1,4-1,5 bara wg powszechnej opini jest zabojcze, a moze faktycznie jednak tak nie jest i nie warto pchac sie w awx/avf w przypadku naszych silnikow?

Opublikowano

No to niezła jazda :whistling: To teraz po zmianie na AWX będziesz czuł różnicę, mimo że wcześniej było te 170KM.

Opublikowano

będzie ciągnął z dołu gorzej :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...