Pucek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam program seryjny tyle dzisiaj hamownia pokazała :> w planach większy IC + program, chciałbym 20_ koni myślę że to dobry wynik... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dziś 17.03.2010 roku o godzinie 14:29 moje padło otrzymało ostateczny program na tych gratach modyfikacje: Test Pipe Tip + ori puszka FMIC Tym razem seria wyszła na 162 KM 218 Nm Niestety nie uzyskałem zamierzonej mocy, ale i tak jestem zadowolony gdyż po 10ciu poprawkach, najlepszy wynik jaki dało się wykręcić to 197,7 konia no cóż, auto jeździ fajnie i elastycznie, jestem bardzo zadowolony przedstawiam wykres :gwizdanie: Wynik końcowy taki jak widać, Patryk stwierdził że było by więcej, ale turbo już swoje przeszło, zresztą był wykres na 198KM i 301 Nm ale nie chciało mu się go szukać, chcieliśmy za wszelką cenę uzyskać magiczne 2xx, NIESTETY się nie dalo Plany? jak padnie turbo, swap na 2.7BiT albo rezanie na 300+ :gwizdanie:
krolu Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Pucek - wykres :good: już ładnie wciska w fotel a czekam na przejażdżkę po skończeniu reszty modów :good:
bish - kopt Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 chyba sam sie nie spodziewałeś tego wyniku co?
miron78 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Pucek napisz co już wyrezałeś - bo 100% seria to, to nie jest
Pucek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2009 2 rury i jakiś duży filtr, chyba stożkowy no nie spodziewałem się takiego wyniku czyli aktualnie założony TIP + STOŻEK + TEST PIPE, zresztą pisze to w temacie wątku
Iverson Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 to po progsie 200kuca realne ??!! , super
boniu Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 no pucek wynik ladny...gratuluje...Ciekawe ile mi by pokazalo na tipie+wkladka K&N+testpipe i seryjny program...
CoLo Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Gratulejszyn ! Bardzo ładny "seryjny" wynik
gregory Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 200 kuca po programie i kosmetycznych zabiegach, tak jak seria 2.0TFSI 1.8T pokazało pierwszy pazur, że i bez zmiany programu można. Niektórzy to taki wynik uzyskują po programie :> A skąd masz te tajemnicze rury Bo sam bym se założył [br]Dopisany: 06 Grudzień 2009, 13:40_________________________________________________ Ciekawe ile mi by pokazalo na tipie+wkladka K&N+testpipe i seryjny program... Trza było zajechać się zzzzhamować to byś wiedział
wampir Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Witam Czy moglibyście napisać bardziej szczegółowo co zostało zmienione bo dla osób, które wchodzą w temat używanie skrótów jest bardzo kłopotliwe w zrozumienia
boniu Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Tip to jest rura z kwasowki zastepujaca ta gumowa rure co idzie od puszki filtra powietrza do turba gdzie montowane jest dv n75 i inne , testpipe to jest rura zamiast kata rowniez z kwasowki... a reszty chyba nie trzeba tlumaczyc ?? Gregory pojade na hamownie jak juz z kropa zrobimy strojenie ale to po nowym roku
moskal Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 nie widze wykresu , pucek pusc mi na poczte jak mozesz [email protected]
wampir Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 A mogłbyś dodać jakieś fotki silnika jak to wygląda po przeróbkach ?
Rogalotti Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Witam. Normalny power rzekł bym - cisnienie atmosferyczne 979hPa podczas pomiaru to podstawa mocy/giftu Twojego auta. Ja w swoim 18T 150PS mam 235PS na seryjnym silniku - mody to to co u Ciebie plus FMIC i progs Gratuluje zdrowego egzemplarza. Pozdrawiam.
Pucek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 Witek, a nie gadaj że na k03 masz taką moc, gdzie dołożyłes tylko FMIC + program :shocked: jak tak, to ja kończę projekt i jadę do Wawy na strojenie poprostu myślałem że więcej jak 200 z haczykiem z K03 nie da rady wycisnąć, chyba że jeździsz na K03s :gwizdanie:
Rogalotti Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Pewnie ze mam K03s mój silnik to ARX. Do tego trzeba takze zadbac o porzadne wtryskiwacze ori pracują juz po za bariera rozsadku. Pozdrawiam.
Pucek Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 wynik końcowy przedstawiam w pierwszym poście oceniać :gwizdanie:
Iverson Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 jak dla mnie kox , parę zabiegów i 200 kuca
Pucek Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 jak dla mnie kox , parę zabiegów i 200 kuca już nie ma co robić Ps. stożek miałem ale wyleciał :gwizdanie: na ten rok te mody muszą wystarczyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się