antonio Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Witam, Panowie wczoraj na spocie VAGowałem B6 kolegi i problem polega na tym, że ani od środka ani od zewnątrz nie można otworzyć przednich drzwi pasażera Ma ktoś pomysł jak ogarnąć temat? oto błędy Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 8E0-959-433-MIN.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 959 433 AD Komponent i/lub wersja: Komfortgerát T85 0315 Kodowanie: 06976 Kod serwisu: WSC 63351 Dodatkowe informacje: 8E1959801B Tőrsteuer.FS BRM 0002 Dodatkowe informacje: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 0002 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01560 - Drzwi pasażera 37-00 - Uszkodzony 01812 - Napięcie zasilające sterownik drzwi pasażera (J387) 37-00 - Uszkodzony 1
szogun0 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Ano brak napięcia w sterowniku drzwi. Trza będzie tapicerkę zedrzeć jakimś sposobem. A potem to... miernik w łapę.
antonio Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 tylko jak ją ściągnąć aby nie było potrzeby zakupu nowego boczku drzwi
fly07 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Trzeba odblokować zamek mechanicznie bez zrywania tapicerki.
antonio Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 Trzeba odblokować zamek mechanicznie bez zrywania tapicerki. jak?
fly07 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 1. Zdemontuj listwe ozdobną drzwi - ciężko, ale da radę; ostrożnie przy przesuwaniu jej do przodu - mało miejsca między drzwiami a deską rozdz. 2. Odkręć cztery śruby po zdjęciu listwy 3. Najtrudniejsze: opuść szybę /etapami bo może zahaczyć o coś nieprzewidzianego/ a następnie chwyć mocno tapicerkę od strony opuszczonej szyby, przy słupku i ciągnij. Mnie w tym miejscu troszkę pękł plastik od wewnątrz, po złożeniu nie widać. Tapicerkę trzyma od góry tylko profil wchodzący w drzwi przy szybie ok.1cm. Da radę odchylić tylko od słupka, od zawiasu nie bo trzyma całość deska rozdz. Od słupka możesz odciągnąć tapicerkę od drzwi na ok. 5cm i zaklinuj ją poprzez włożenie jakiegoś klocka i to wystarczy. Reszta prac na zewnątrz auta. 4. Do szczeliny włóż najlepiej lampkę samoch. /taką długa/, dobre oświetlenie jest tam niezbędne 5. Poruszaj klamką zewn. i namierz cięgno od niej - prawdopodobnie to lub od klamki wewn. wyszło z uchwytu /dot. mech. uszkodz. zamka/ 6. Jak już namierzysz to miejsce, to drutem /np. takim do spawania/ wygiętym w haczyk ciągniesz cięgno przy zamku do góry i zamek puszcza. 7. Możesz spokojnie zabrać się za elektrykę. Pozdrawiam.
antonio Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 fly07 pojechał chłopaczyna do jakiegoś magika jak sobie nie poradzi to niech dostosuje się do wskazówek
hugo911 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Odgrzebię kotleta i dołożę trochę informacji. U mnie pojawił się błędy: 01560 - Passenger Door 37-00 - Faulty 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent Ten pierwszy skutkował brakiem możliwości otwarcia drzwi pasażera - zamek został w pozycji safe. Widząc post użytkownika fly07 podjąłem próbę otwarcia zamka. Niestety pomimo zdemontowania częściowo tapicerki i widoku zamka jak na tacy (użyłem również kamerki inspekcyjnej) nie było możliwości jego otwarcia. W chwili kiedy zamek jest zamknięty z funkcją SAFE wodzik pomimo próby przeciągnięcia do góry nie idzie - i niestety nie pójdzie (taka charakterystyka przekładni ślimakowej wewnątrz zamka). Jedynym ratunkiem jest: 1. jeśli poszła nam wiązka to próba podania napięcia na silniczek zamka od funkcji Safe, niestety jest wielkie ryzyko uszkodzenia tapicerki, 2. jeśli uszkodził nam się fizycznie zamek i podanie na niego napięcia nic nie da to zerwanie, a tym samym całkowite uszkodzenie tapicerki i rozłupywanie zamka. U mnie na szczęście okazało się ze przegniły piny w słupku A i jakimś cudem udało mi się podać napięcie, na resztkę tego co z nich zostało. Przy którymś kliknięciu pilotem zaskoczyło. Po doprowadzeniu wiązek i kostek do stanu jak z fabryki (tutaj wielkie podziękowanie dla użytkownika KAJU za ekspresową wysyłkę wtyczek z kawałkami wiązek) wyciągnąłem zamek, tak że miałem go w ręce i robiłem próbę jego mechanicznego otwarcia (poprzez przeciągnięcie wodzików) w chwili kiedy był zamknięty z aktywowaną funkcją SAFE. Niestety nie ma takiej możliwości otwarcia zamka ponieważ fizycznie "ślimak" wewnątrz zamka uniemożliwia jego przesunięcie. Przesuwanie wodzików jest możliwe tylko dla zamkniętego zamka ale bez podwójnego zaryglowania (SAFE), wtedy wszystko idzie w paluszkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się