tomow Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 witam ostatnio wpadłem na pomysł aby do budy A4 B5 quattro włozyc silnik 3.0 TDI wysłałem kilka maili do znanych tunerów ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi... wiem że jest taki jeden projekt tylko w Audi 80 Coupe ale poki co chyba nie dokonczony jeszcze... pytanie czy da się to zrobić? czy są jakies techniczne przeciwskazania? do kogo uderzyc z pytaniem o taki swap i nie zostac zlekceważonym...? budżet to jakieś 40tyś, auto kupie za 10tyś, silnik za 10tyś ... a reszta na dogranie całosci i poskładanie smile.gif w planie FMIC, wydech, soft ...no i gdyby starczyło kasy i możliwosci wieksze turbo ktoś zapyta pewnie że lepiej kupic A4 B7 z tym silnikiem .ale póki co mnie na to nie stac a chciałbym się powozić 3.0TDI, w tej chwili jezdze Ibizą Cuprą 6L po sofcie ale mało mi mocy... z góry dziękuje za sensowne odpowiedzi
OLO_GDA Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 10 tysi silnik... a gdzie skrzynia , komputery i reszta osprzetu... pewnie sie da. tylko po co. podobne osiagi uzyskasz dobrze modzac 1.8T. jest lzejsze , szlaki przetarte i nie trzeba ciac niczego i kombinowac jak odpalic silnik bez calej elektroniki z b7... moze jakby kupic jakiegos rozbitego anglika jak dawce... ale pewnie nei w tej kasie i wez cos znajdz jak handlarze wszystko na czesci biora..
tomow Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 10 tysi silnik... a gdzie skrzynia , komputery i reszta osprzetu... za 10tysi kupujesz cały kompletny silnik z osprzetem i komputerem, zorientowałem sie w cenach zanim założyłem ten temat jeszcze lepsze osiagi bede miał jak włoże bigT do mojej Cupry ale nie o to mi chodzi ... a 1.8T modzone pali ogromne ilosci benzyny V-power , w gre wchodzi tylko dieselek 4x4 z bardzo duzym momentem obrotowym wiec wybór jest tylko jeden, 3.0 TDI
szkopek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 kolego jak masz kase i zapal to wszystko sie da zrobic.........
sokolnh Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 10 tysi silnik... a gdzie skrzynia , komputery i reszta osprzetu... za 10tysi kupujesz cały kompletny silnik z osprzetem i komputerem, zorientowałem sie w cenach zanim założyłem ten temat jeszcze lepsze osiagi bede miał jak włoże bigT do mojej Cupry ale nie o to mi chodzi ... a 1.8T modzone pali ogromne ilosci benzyny V-power , w gre wchodzi tylko dieselek 4x4 z bardzo duzym momentem obrotowym wiec wybór jest tylko jeden, 3.0 TDI to nie lepiej kupić bmw e46 330xd 204 KM w serii ? co do swapa to raczej da sie zrobić, wsadzic silnik to raczej nie problem, gorzej z podłączeniem całego osprzętu itp projekt niby spoko, ale 40 tys moze okazac sie za mało
Buba Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 a w 3.0 Q liczysz na jakie spalanie przy butowaniu?
Flyer Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 3.0TDI w trasie nie przekroczy 10... chyba, ze mowimy o autobahnie, nonstop 200+ to bedzie wtedy 12. W 1.8T wybaczcie... ale bedzie sporo wiecej
Iverson Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Bardziej zastanowiłbym się nad swapem 2.0TFSI
tomow Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2009 a w 3.0 Q liczysz na jakie spalanie przy butowaniu? licze na jakies 12l max przy pełnym bucie, kilka osób które posiadają A4 B7 z tym silnikiem twierdzą że jeszcze 12l nie udało sie przekroczyć choć bardzo sie starali... wiadomo że mocno modzona benzyna bedzie palic jak smok... i nie 95 i nie 98 tylko przynajmniej V-power bo wiadomo że przy takich mocach wysrywają sie zapłony... to chyba nie podlega dyskusji...
tomow Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2009 ale ty herezje wypisujesz...przestań bredzić bo będę kasował takie bzdury to kasuj to akurat nie moje zdanie tylko jednego z lepszych tunerów w tym kraju (nazwy nie podam zeby nie bic piany) miałem TT z motorem BAM po samym tylko sofcie i przy pałowaniu ciezko bylo zejsc ponizej 15l....
ono Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Swap na 3.0 może i troche bez sensu , ale ile zabawy, Powodzenia
spanky Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 projekt ma szanse, kwestia znalezienia kogos ogarnietego w temacie i wypelnionej sakiewki i duzo cierpliwosci ... poza tym nic wiecej sie tutaj nie dowiesz, poza gdybaniami, propozycjami [niektore wziete z ksiezyca] itp ... skierowales pytania do tjunerow to czekaj ciepliwie na odpwiedz badz zadzwon i pogadaj przez telefon, ewentualnie podjedz i pogadaj w 4 oczy .. to tyle w temacie ...
RS Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Hmmm... to jesz czyste teoretyzowanie... Wiadomo ze jest z duzo roboty, a zrobic sie da wszystko -kwestia czasu i pieniedzy. Wiadomo ze bedzie trzeba stworzycz jakies czesci, czyli musisz miec do tego mozliwosci. (mam na mysli mocowania silnika, skrzyni i cala reszte, bo mimo ze tego nie robilem to nie wierze zeby istnaly takowe plug&play) Moja rada: Projekt trudny do przewidzenia pod wzgledem finansowym. Jezeli jestes pewien ze nie braknie ci kasy w polowie projektu, to rob, bo wrazenia z jazdy moga byc bezcenne. (Osiagi S4 a zuzycie TDI- mysle ze realne, jezeli bedziesz uwazal na wage auta przy budowie.)
lukaszr Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Jeszcze jedno OT czy to VIP'a czy kogokolwiek innego i zostaje uciszony. Temat ma być o tym, co jest w jego nazwie, a nie przepychankach - mam dość ostatnio ciągłych kłótni na forum więc i tutaj uprzedzam, że nie mam zamiaru respektować zbędnych postów więc uspokójcie się, a swoje przepychanki proszę załatwiać poza forum.
Patrikos28 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jeżeli sam sie dobrze na tym nie znasz , albo nie masz zaufanego mechanika w dodatku artysty To te 40 tyś to mało .... Gra nie warta świeczki Na 3.0 tdi do ilu dojedziesz ...? Bo na 2.0 TFSI spokojnie 400+ , a i są juz projekty na ponad 500 A jeżeli chodzi Ci o spalanie to kup seryjnego AFN'a w 7 sie zmieścisz "albo rybki, albo akwarium " powodzenia
jaro4444 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Od strony mechanicznej natychmiast odpowiadam, że da się to zrobić. Od elektrycznej i elektronicznej nie podjąłbym się tego. Lepiej chyba dłubnąć 1,8T i pozostałą kasę przeznaczyć na wizyty przy dystrybutorze
Norbi Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Z całym szcunkiem to nie temat na to forum... Tu zajrzyj http://www.racingforum.pl/index.php?http://www.racingforum.pl/
Buba Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Glowne zalozenie tego pomyslu jest ciekawe aczkolwiek jak dla mnie to tylko jak sie nie ma co z pieniedzmi robic bo pozniej autko moze byc bardzo awaryjne. Nowe silniki maja mase elektroniki ktora przy zwyklym serwisie niewielu w Polsce ogarnia a co dopiero przekladka i podlaczenie tego do kupy :gwizdanie: pozniej auto tez ciezkie do sprzedania bo wiadomo jaka to rzezba.
tomow Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 póki co pomysł zostaje porzucony... zebrałem bardzo dużo info na ten temat i głownym problemem jest elektronika czyli magistrala CAN w nowych A4... podłączenie tego zajełoby mase czasu i cierpliwosci... mechanicznie problemu nie ma zadnego pozatym 40tyś to troche za mało, musiałoby być okolo 50 a to już przestaje miec jakikolwiek sens dowiedziałem się że jest już takie autko, ponoc jezdzi i to bardzo szybko ale rzezba była potworna... ja zaczynam szukać S4 B5 i planuje upgrade na 2xk04 czyli setupik na około 400KM wszystkim dziękuje za sensowne jak i mniej sensowne odpowiedzi i porady
sokolnh Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 standard jakie auto już jeździ, Coupe Vojtasa ?
Rekomendowane odpowiedzi