rikardo Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Czyli twoje doświadczenia potwierdzają spostrzeżenia jednego z forumowiczów który opisywał na forum wymianę popychaczy INA gdzie jego znajomy montował oryginały i było widać różnicę w ich działaniu. Sprawdza się stara zasada producentów, że części które nie przechodzą kontroli jakości narzuconej przez producenta samochodów trafiają jako zamienniki bo za zużyty materiał trzeba odzyskać kasę. Alez teorie wymielacie,przechodzi ludzkie pojecie. Nie jest to żadna teoria jest coś takiego jak tolerancja pasowania.
tom2009 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Mam pytanko co do silnika AVG - podobno to to samo. Czy da się tam wymienić uszczelniacze bez wyciągania głowicy ? Pytałem o to jednego mechanika, który bardzo dobrze zna się na audi - pracował w aso i powiedział że w avg trzeba ściągać głowicę bo jak wymieniali bez ściągania to potem czasami coś tam się działo bo uszczelniacze są inne niż w AFN. Czy ktoś wymieniał uszczelniacze w AVG i może coś na ten temat napisać ? a do tej teorii nie ma nik nic do powiedzenia
marewel Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 a do tej teorii nie ma nik nic do powiedzenia Obalam,z katalogu wychodzi ze AVG ma zawry 7mm a AFN 8mm.
Jaro75 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam. Jaki koszt popychaczy i uszczelniaczy do AFN ?
marewel Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Ja kupuje po 20zl szt za szklankę,uszczelniacze około 2zl szt.
Jaro75 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Oj to w sumie grosze( przy tym co kupilem ) ;( bo będę teraz demontować skrzynię aby zmienić całe sprzęgło i dwumas plus poduchy to aż grzech nie zrobić tego przy okzaji Te numerki które wkleiłeś to rozumiem że takie muszę kupić.Pomyślę. Pozdrawiam wszystkich. [br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 11:13_________________________________________________Boże co ja piszę ,nawet się nie przyjrzałem temu obrazkowi i co tam pisze.Plama jak cholera hahaha
SotoM Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 co ci da wymiana uszczelniacza zaworu jak masz na 1000% luzy na prowadnicach... ja u siebie robiłem głowice. u mnie jest ori przebieg 209tyś głowice robiłem przy 203tyś jak rozpiąłem zawory to latały na boki makabrycznie. głowice złożyłem na zestawie INA. zaopatrz sie w nowy uszczelniacz wałka rozrządu.nie składaj na starym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się