Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiana szklanek.


Pretor

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli twoje doświadczenia potwierdzają spostrzeżenia jednego z forumowiczów który opisywał na forum wymianę popychaczy INA gdzie jego znajomy montował oryginały i było widać różnicę w ich działaniu. Sprawdza się stara zasada producentów, że części które nie przechodzą kontroli jakości narzuconej przez producenta samochodów trafiają jako zamienniki bo za zużyty materiał trzeba odzyskać kasę.

Alez teorie wymielacie,przechodzi ludzkie pojecie.

Nie jest to żadna teoria jest coś takiego jak tolerancja pasowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko co do silnika AVG - podobno to to samo. Czy da się tam wymienić uszczelniacze bez wyciągania głowicy ? Pytałem o to jednego mechanika, który bardzo dobrze zna się na audi - pracował w aso i powiedział że w avg trzeba ściągać głowicę bo jak wymieniali bez ściągania to potem czasami coś tam się działo bo uszczelniacze są inne niż w AFN. Czy ktoś wymieniał uszczelniacze w AVG i może coś na ten temat napisać ?

a do tej teorii nie ma nik nic do powiedzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do tej teorii nie ma nik nic do powiedzenia :)

Obalam,z katalogu wychodzi ze AVG ma zawry 7mm a AFN 8mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj to w sumie grosze( przy tym co kupilem ) ;( bo będę teraz demontować skrzynię aby zmienić całe sprzęgło i dwumas plus poduchy to aż grzech nie zrobić tego przy okzaji :mysli:

Te numerki które wkleiłeś to rozumiem że takie muszę kupić.Pomyślę.

Pozdrawiam wszystkich.

[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 11:13_________________________________________________Boże co ja piszę ,nawet się nie przyjrzałem temu obrazkowi i co tam pisze.Plama jak cholera hahaha :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ci da wymiana uszczelniacza zaworu jak masz na 1000% luzy na prowadnicach... ja u siebie robiłem głowice. u mnie jest ori przebieg 209tyś głowice robiłem przy 203tyś jak rozpiąłem zawory to latały na boki makabrycznie. głowice złożyłem na zestawie INA.

zaopatrz sie w nowy uszczelniacz wałka rozrządu.nie składaj na starym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...