SoMeS Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Witam. Chciałem puścić tą plastikową rurę całą w alu tak jak idzie od FMIC, z tym że stoi mi na przeszkodzie ten czujnik. Na ile on jest potrzebny? Z góry dzięki za rady i sugestie
jarek3251 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 to jest albo czujnik temp. zasysanego powietrza albo czujnik ciśnienia doładowania w każdym bądź razie NIEZBĘDNY!!!
Michał Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 czujnik ciśnienia doładowania w każdym bądź razie NIEZBĘDNY!!! musisz wyspawać w alu miejsce na ten czujnik i będzie git, z tego co pamietam dżo-dżo miał tak zrobione...
SoMeS Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 NIEZBĘDNY!!! ok dzięki takie coś musiałem usłyszeć musisz wyspawać w alu miejsce na ten czujnik i będzie git, z tego co pamietam dżo-dżo miał tak zrobione... czyli najlepszym tu chyba rozwiązaniem będzie ścięcie tej rurki z jednej i drugiej strony i wmontowanie w alu?
Kowi87 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Zmierz roztaw śrub, wysokość i dotocz odpowiedni zamiennik z alu i dospawaj do orurowania Przejrzyj dział o Fmic pare osób tak zrobiło
Wihajster Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 to jest czujnik cisnienia G71 i raczej bez niego sie nie obejdzie PS: miałbyś rok młodsze auto i nie miałbyś takiego problemu
Michał Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Zmierz roztaw śrub, wysokość i dotocz odpowiedni zamiennik z alu i dospawaj do orurowania Przejrzyj dział o Fmic pare osób tak zrobiło dokładnie o takie rozwiązanie mi chodziło
Sztomel Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 oczywiście jest to czujnik G71/G72 czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowanego, bez info z niego sterownik silnika nie będzie w stanie m.in. wysterować zmiennej geometrii turbosprężarki aby dać odpowiednie ciśnienie doładowania co skończy się trybem awaryjnym i przyspieszeniem a'la SDI
SoMeS Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 Zmierz roztaw śrub, wysokość i dotocz odpowiedni zamiennik z alu i dospawaj do orurowania Przejrzyj dział o Fmic pare osób tak zrobiło zobaczę jak to zdejmę czy będzie się dało ładnie dorzeźbić z alu ten kawałek jeżeli nie to zrobię tak jak mówiłem.. zetnę zostawiając kawałek rurki z jednej i z drugiej strony i naciągnę na tą rurę aluminiową ściskając silikonem i złączkami :gwizdanie: to jest czujnik cisnienia G71 i raczej bez niego sie nie obejdzie PS: miałbyś rok młodsze auto i nie miałbyś takiego problemu Wiem o tym wiem... oczywiście jest to czujnik G71/G72 czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowanego, bez info z niego sterownik silnika nie będzie w stanie m.in. wysterować zmiennej geometrii turbosprężarki aby dać odpowiednie ciśnienie doładowania co skończy się trybem awaryjnym i przyspieszeniem a'la SDI to jest już wystarczający argument by to zostawić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się