Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Na ile ten czujnik jest potrzebny?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałem puścić tą plastikową rurę całą w alu tak jak idzie od FMIC, z tym że stoi mi na przeszkodzie ten czujnik.

f3586404db556ff4med.jpg

Na ile on jest potrzebny? :decayed:

Z góry dzięki za rady i sugestie :hi:

Opublikowano

czujnik ciśnienia doładowania w każdym bądź razie NIEZBĘDNY!!!

:good:

musisz wyspawać w alu miejsce na ten czujnik i będzie git, z tego co pamietam dżo-dżo miał tak zrobione...

Opublikowano

NIEZBĘDNY!!!

ok dzięki takie coś musiałem usłyszeć :decayed:

musisz wyspawać w alu miejsce na ten czujnik i będzie git, z tego co pamietam dżo-dżo miał tak zrobione...

czyli najlepszym tu chyba rozwiązaniem będzie ścięcie tej rurki z jednej i drugiej strony i wmontowanie w alu? :mysli:

Opublikowano

Zmierz roztaw śrub, wysokość i dotocz odpowiedni zamiennik z alu i dospawaj do orurowania :good: Przejrzyj dział o Fmic pare osób tak zrobiło :wink4:

Opublikowano

to jest czujnik cisnienia G71 i raczej bez niego sie nie obejdzie :wink4:

PS: miałbyś rok młodsze auto i nie miałbyś takiego problemu :kox:

Opublikowano

Zmierz roztaw śrub, wysokość i dotocz odpowiedni zamiennik z alu i dospawaj do orurowania :good: Przejrzyj dział o Fmic pare osób tak zrobiło :wink4:

dokładnie o takie rozwiązanie mi chodziło :wink4:

Opublikowano

oczywiście jest to czujnik G71/G72 czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowanego, bez info z niego sterownik silnika nie będzie w stanie m.in. wysterować zmiennej geometrii turbosprężarki aby dać odpowiednie ciśnienie doładowania co skończy się trybem awaryjnym i przyspieszeniem a'la SDI :naughty:

Opublikowano

Zmierz roztaw śrub, wysokość i dotocz odpowiedni zamiennik z alu i dospawaj do orurowania :good: Przejrzyj dział o Fmic pare osób tak zrobiło :wink4:

zobaczę jak to zdejmę czy będzie się dało ładnie dorzeźbić z alu ten kawałek :)

jeżeli nie to zrobię tak jak mówiłem.. zetnę zostawiając kawałek rurki z jednej i z drugiej strony i naciągnę na tą rurę aluminiową ściskając silikonem i złączkami :gwizdanie:

to jest czujnik cisnienia G71 i raczej bez niego sie nie obejdzie :wink4:

PS: miałbyś rok młodsze auto i nie miałbyś takiego problemu :kox:

Wiem o tym wiem... :wallbash:

oczywiście jest to czujnik G71/G72 czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowanego, bez info z niego sterownik silnika nie będzie w stanie m.in. wysterować zmiennej geometrii turbosprężarki aby dać odpowiednie ciśnienie doładowania co skończy się trybem awaryjnym i przyspieszeniem a'la SDI :naughty:

to jest już wystarczający argument by to zostawić :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...