darko0016 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam wszystkich jestem od niedawna na forum. Szukałem i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie (może źle szukałem ). Chodzi o kontrolkę podgrzewania świec, w ogóle się nie zapala i stąd moje pytanie. Czy w Audi A4 B5 95r 1.9 TDI jest w ogóle taka kontrolka? Wydaje mi się że raczej na pewno jest ale dlaczego może się nie zapalać? Teraz jest zdecydowanie poniżej 5 stopni więc świece grzeją. Czy po prostu jest przepalona czy może jest jakiś inny powód? Z góry dzięki Pozdrawiam
Viper Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Musi być kontrolka. Zacznij od sprawdzenia żaróweczki w zegarach.
Wihajster Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam wszystkich jestem od niedawna na forum. Szukałem i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie (może źle szukałem ). Chodzi o kontrolkę podgrzewania świec, w ogóle się nie zapala i stąd moje pytanie. Czy w Audi A4 B5 95r 1.9 TDI jest w ogóle taka kontrolka? Wydaje mi się że raczej na pewno jest ale dlaczego może się nie zapalać? Teraz jest zdecydowanie poniżej 5 stopni więc świece grzeją. Czy po prostu jest przepalona czy może jest jakiś inny powód? Z góry dzięki Pozdrawiam zrób test vagiem zegarów :gwizdanie:
marionozzo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Wiec zacznij od sprawdzenia żarówki w zegarze potem przekaźnik świec żarowych a na końcu świece gdzieś znajdziesz usterkę jak zapalisz na zimnym z rana to napewno podgrzewa ci świece inaczej zapomnij o uruchomieniu auta jak by świece nie działały
darko0016 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 ok dzięki za podpowiedzi jutro się za to wezmę napiszę co z tego wyszło
kamilos_zelo Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 WItam. mam ten sam problem, sprawdzalem żaróweczki w liczniku no i nic :/ silnik pali ładnie, wiec nie wiem gdzie problem :/ zastanawiam sie tylko, czy jest taka możliwość, zeby w zegarach, w miejscu gdzie jest zaróweczka, wytarł się ten lut(sreberko, jakis przewodnik-nie wiem co to jest ;p ) jak się wkłada zarówkę, to na górze i na dole, na zielonej plytce ( na której jest wszystko wlutowane) mam nadzieje ze w miare jasno określiłem pozdr
Pandzior Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 WItam. mam ten sam problem, sprawdzalem żaróweczki w liczniku no i nic :/ silnik pali ładnie, wiec nie wiem gdzie problem :/ zastanawiam sie tylko, czy jest taka możliwość, zeby w zegarach, w miejscu gdzie jest zaróweczka, wytarł się ten lut(sreberko, jakis przewodnik-nie wiem co to jest ;p ) jak się wkłada zarówkę, to na górze i na dole, na zielonej plytce ( na której jest wszystko wlutowane) mam nadzieje ze w miare jasno określiłem pozdr Skoro pali ładnie, to po co szukać dziury w całym?
Sztomel Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Skoro pali ładnie, to po co szukać dziury w całym? ano po to by mieć kontrolę diagnostyki czujników i elementów wykonawczych sterujących pracą silnika i innych ważnych podzespołów, kontrolka ta jest od sygnalizowania wszelkich błędów zapisywanych przez sterownik silnika, sygnalizuje również usterkę czujnika świateł stop a brak sygnalizowania tej usterki i brak świadomości o tym przez kierowcę może doprowadzić do nieprzyjemnej sytuacji na drodze, poza tym jej zapalanie i gaśnięcie przed rozruchem silnika świadczy o samodiagnozie sterownika silnika.
kamilos_zelo Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 teraz w zimie sie przydaje.... Skoro pali ładnie, to po co szukać dziury w całym? teraz w zimie sie przydaje.... bo nie wiesz czy silnik trzymać na zapłonie 5 sekund czy 25... no i zgadzam się z kolegą Sztomel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się