Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kontrolka podgrzewania świec.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem od niedawna na forum.

Szukałem i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie (może źle szukałem :confused4:).

Chodzi o kontrolkę podgrzewania świec, w ogóle się nie zapala i stąd moje pytanie.

Czy w Audi A4 B5 95r 1.9 TDI jest w ogóle taka kontrolka? Wydaje mi się że raczej na pewno jest ale dlaczego może się nie zapalać? Teraz jest zdecydowanie poniżej 5 stopni więc świece grzeją. Czy po prostu jest przepalona czy może jest jakiś inny powód?

Z góry dzięki

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Witam wszystkich jestem od niedawna na forum.

Szukałem i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie (może źle szukałem :confused4:).

Chodzi o kontrolkę podgrzewania świec, w ogóle się nie zapala i stąd moje pytanie.

Czy w Audi A4 B5 95r 1.9 TDI jest w ogóle taka kontrolka? Wydaje mi się że raczej na pewno jest ale dlaczego może się nie zapalać? Teraz jest zdecydowanie poniżej 5 stopni więc świece grzeją. Czy po prostu jest przepalona czy może jest jakiś inny powód?

Z góry dzięki

Pozdrawiam :)

zrób test vagiem zegarów :gwizdanie:
Opublikowano

Wiec zacznij od sprawdzenia żarówki w zegarze potem przekaźnik świec żarowych a na końcu świece gdzieś znajdziesz usterkę jak zapalisz na zimnym z rana to napewno podgrzewa ci świece inaczej zapomnij o uruchomieniu auta jak by świece nie działały

Opublikowano

WItam. mam ten sam problem, sprawdzalem żaróweczki w liczniku no i nic :/ silnik pali ładnie, wiec nie wiem gdzie problem :/ zastanawiam sie tylko, czy jest taka możliwość, zeby w zegarach, w miejscu gdzie jest zaróweczka, wytarł się ten lut(sreberko, jakis przewodnik-nie wiem co to jest ;p ) jak się wkłada zarówkę, to na górze i na dole, na zielonej plytce ( na której jest wszystko wlutowane) mam nadzieje ze w miare jasno określiłem :D

pozdr

Opublikowano

WItam. mam ten sam problem, sprawdzalem żaróweczki w liczniku no i nic :/ silnik pali ładnie, wiec nie wiem gdzie problem :/ zastanawiam sie tylko, czy jest taka możliwość, zeby w zegarach, w miejscu gdzie jest zaróweczka, wytarł się ten lut(sreberko, jakis przewodnik-nie wiem co to jest ;p ) jak się wkłada zarówkę, to na górze i na dole, na zielonej plytce ( na której jest wszystko wlutowane) mam nadzieje ze w miare jasno określiłem :D

pozdr

Skoro pali ładnie, to po co szukać dziury w całym?

Opublikowano

Skoro pali ładnie, to po co szukać dziury w całym?

ano po to by mieć kontrolę diagnostyki czujników i elementów wykonawczych sterujących pracą silnika i innych ważnych podzespołów, kontrolka ta jest od sygnalizowania wszelkich błędów zapisywanych przez sterownik silnika, sygnalizuje również usterkę czujnika świateł stop a brak sygnalizowania tej usterki i brak świadomości o tym przez kierowcę może doprowadzić do nieprzyjemnej sytuacji na drodze, poza tym jej zapalanie i gaśnięcie przed rozruchem silnika świadczy o samodiagnozie sterownika silnika.

Opublikowano

teraz w zimie sie przydaje....

Skoro pali ładnie, to po co szukać dziury w całym?

teraz w zimie sie przydaje.... bo nie wiesz czy silnik trzymać na zapłonie 5 sekund czy 25... no i zgadzam się z kolegą Sztomel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...