wojti78 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 wałki po przebiegu 159 tys. do tego połamane dżwigienki zaworowe 8szt. jakieś sugestie auto sprowadzone powypadkowe ale niebył uderzony w silnik, cieżko zapalał niemiał wogóle mocy głośno pracował , uszkodzona też pompa wtryskowa i wtrysk sterujący
Wihajster Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 159tys to on miał w 2005 a nie w 2009 Nie wierzę,że wałki tak wyglądaja po tak małym przebiegu :gwizdanie:
wojti78 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 też tak mysle ale jest do niego książka serwisowa z tym że ostatni wpis w 11.03.2005 na 43.900 potem juz niem,a ale był sprawdzany przebieg licznika i ecu i jest git
OLO_GDA Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 przez 4 lata to mozna ze 300tys stuknac jak nic. a przebieg jak dobrze cofniety to mozesz srpawdzac jak chcesz a i tak nie dojdziesz ile ma. moim zdaniem nie ma szans zeby po tym przebiegu tak sie stało...
aju Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 nawet jak by oleju nie zmieniać to tak by wałków nie zajechało w 150tyś
marewel Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Jak nie ma wpisow to pewnie i silnik nie mial oleju wymienianego itp. Przebieg nie realny,jeszcze do tego uszkodzona pompa i wtrysk. Zaraz czy BAU to mial byc ten poprawiony juz?
wojti78 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 tak to wałki już nowego typu , dzwigienki na rolkach juz
aju Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 dla mnie tu jest wyraźnie coś nie halo, w życiu nie widziałem tak dziwnie zużytego wałka
wojti78 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 w miejscach mocno wyżłobionych brakuje tych krzywek metalowych co sie ślizga rolka, co mogło być przyczyną odpadniecia tego
AndyN Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 auto sprowadzone powypadkowe ale niebył uderzony w silnik, cieżko zapalał niemiał wogóle mocy głośno pracował , uszkodzona też pompa wtryskowa i wtrysk sterujący Na a6klub.pl spotkałem się z opinią wyrażoną przez Piotrusia, że wałki nowego typu jeżeli pękają to zazwyczaj w autach powypadkowych (nie mam odnośnika do tematu, musiałbyś sam poszukać) A jak niby był uderzony?[br]Dopisany: 17 Grudzień 2009, 22:35_________________________________________________ (...) ale był sprawdzany przebieg licznika i ecu i jest git Żaden dowód. Są spece zmieniający przebiegi w obu miejscach Diabli znają realny przebieg, na jakim oleju to jeździło i jak często miało go zmieniany. I jak było jeżdżone
wojti78 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 dostałw lewe przednie koło obok podłużnicy zniszczony został słupek co drzwi trzyma
marewel Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Na a6klub.pl spotkałem się z opinią wyrażoną przez Piotrusia, że wałki nowego typu jeżeli pękają to zazwyczaj w autach powypadkowych A gdzie tu widzisz pęknięty wałek? co mogło być przyczyną odpadniecia tego Mogły popychacze nie trzymac i pospadały dzwiniegnki. tak to wałki już nowego typu , dzwigienki na rolkach juz Caly czas sie zastanawiam czy mozna takie dźwigienki zastosować do starszych jednostek AKN AFB i podobnych.
wojti78 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 i dodam jeszcze że kolega zamontował wałki ze starszej wersji , do tego popychacze i dżwigienki cały komplet i działa , dzwigienki i popychacze się różnią ja to oglądałem i mysle że mozna by założyć te nowego typu na stare wałki tak mi się zdaje ale to sprawdze [br]Dopisany: 17 Grudzień 2009, 22:54_________________________________________________dodam jeszcze że wałki nowego typu to rura pusta w środku są lekkie a starego typu są pełne cięższe
Flyer Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 No to kolega zaliczyl f*ck up, bo tak sie nie robi... jesli montowac walki i hydraulike do nowego lub starego typu - to rowniez trzeba wymieniac glowice :gwizdanie: Walki w BAU nie maja prawa wytrzec sie po 150k km, one w ogole nie maja prawa sie wytrzec...
marewel Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ale one nie wytarly sie w miejscu krzywek tylko jakby cos sie oberwalo tak wynike ze zdjecia.
wojti78 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 tak własnie było głowica w miejscu gdzie trzyma wałek jak i stopki były dobre czyli niebyło przeciwskazań na wymiane głowic to tak samo jak padną wałki lub wałek w takim lub innym silniku to nikt niewymienia całości tylko sam wałek i to bangla no chyba że kogoś stać na nówke to niech kupuje nówke głowice z wałkiem z servisu
Piotruś Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Wojti78 - niestety jakość zdjęć nie pozwala na "jednoznaczną" ocenę Twojej sytuacji ale wpatrując się w zdjęcia środkowe i dolne zaryzykowałbym hipotezę, ze na środkowej fotce krzywka nie znajduje się w ogóle na swoim miejscu, a na dolnej fotce zauważalne wyżłobienia to jedynie żałosny ślad miejsca, w którym krzywka powinna się znajdować ... . Nie wiem co mogło spowodować aż taka masakrę w Twoim BAU. Myślę, ze zrobiła to temperatura i jakieś ścierwo LL (olej long-life) starej generacji ... ale to jedynie hipoteza ... . W każdym razie poniżej są zdjęcia sprawnej głowicy, co być moze ułatwi Ci jakieś porównanie do Twoich wałków i odległości między krzywkami, które na fotkach naprawdę zdają się być nienaturalnie zbliżone lub ... całkiem nieobecne ... .
Flyer Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 tak własnie było głowica w miejscu gdzie trzyma wałek jak i stopki były dobre czyli niebyło przeciwskazań na wymiane głowic to tak samo jak padną wałki lub wałek w takim lub innym silniku to nikt niewymienia całości tylko sam wałek i to bangla No tak, ale wklada sie walki od tego samego silnika, a nie od nowszego/starszego typu.
Piotruś Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Po kolejnym przyjrzeniu się środkowej fotce uważam, że widać tam - na prawo od śladu po krzywce - wyraźne zakrzywienie materiału wałka. To jakby zaświadcza, że silnik jest po kolizji tłoka z zaworem - co doprowadziło do zauważalnego zakrzywienia wałka i zerwania krzywki. Aktualnie wydaje mi się, ze to jednak nie wcześniej podejrzewana temperatura tak narozrabiała - a jednak regularna kolizja w silniku ... . Jeżeli mam rację - to przed zakupem jakichkolwiek części warto ustalić czy korbowody ostały się "na prosto" ... .
czakus84 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 witam, mam podobny problem. Mianowicie mam autko z przebiegiem 180tys i "wylatała" dźwigienka zaworowa. czy mogła zatrzymać jeden wałek? efekt jest taki że zęby na zębatce jednego wałka się ścieły. powiem że sam wałek wygląda rewelacyjnie dobrze jak na ten przebieg. Fotki robione na szybko (na aucie) także stąd taka jakość. Chłopaki, co o tym sądzicie? ile kolego płaciłeś za nowe wałki ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się