Krzy0 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2010 Byłem dzis odebrac auto,stał na mrozie całą noc po tych wszystkich przejsciach nie doładowywałem aku.i padł no to kable z drugiego i próba tylko ze cztery razy włączyłem i wyłączyłem zapłon zeby moze ta pompa jakos lebiej dobiła i auto od razu zaczeło załapywac bez długiego krecenia.Bede musiał sie przyjzec tej pompie w baku moze ona goni paliwo ktore zaraz wraca ,a nie powinno.[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 12:16_________________________________________________E to włą. i wył. zapłonu nic nie daje.Wczoraj nie zapalił dzis zapalił,jutro go odprowadzam do Adama Gońskiego nich mi to wkońcu zrobi bo mnie szlak trafia :kwasny:trafiło mi sie 1.9
oliaz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 W 2.5 tdi też mam podobny problem, muszę kręcić z minimum z 10-15s zanim odpali, jak już zaskoczy to to z rur wychodzi siwy dym o niemiłym zapachu (kopci jak z 30-letniego stara). Temperatura w garażu około +7 stopni, więc raczej nie jest to wina mrozów. Niedawno podczas wymiany filtra uszkodziłem ten plastikowy trójnik na filtrze, kupiłem jakiś zamiennik za 40zł. Czy ktoś miał podobny problem, może wina zapowietrzenia układu wysokiego ciśnienia? Brać się za to samemu? Odpowietrzenie niskiego przeprowadziłem zgodnie z instrukcją na forum confused4 Filtr mam firmy WIX
Krzy0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 No w końcu autko naprawione :> jak wymieniałem filtr to nie zalewałem go ani nie podciągałem ropki do niego i jak to mechanik powiedział miałem pecha,zrobiło sie podcisnienie i rozwaliło zaworek mebranowy ktory jest tuz za filtrem,a pompą tandem.Teraz auto pali jak kiedys na tyk jak na 1.9 TDI przystało [br]Dopisany: 30 Styczeń 2010, 15:41_________________________________________________ :wallbash:Specjalnie zostawiłe auto nie palone przez trzy dni i znowu to samo zapalił i zgasł i trzebab było krecićććććć i jeszcze raz krecic i zapalił.Juz dzwoniłem do warsztatu i w poniedziałek odprowadzam znowu
loloA4 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 nigdy filtron slyszalem juz przypadki ze nie sprawdzaly sie tylko klopotu robily.
Krzy0 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Dziś odebrałem auto w cenie pierwszej naprawy została wymieniona podwójna pompa(doplata za pompe),auto rozgrzane zostawiłem na noc pod chmurką zobaczymy czy bedzie ok.Dam znac za jakis tydzień(żeby juz nie zapeszać ) czy to było to.
Krzy0 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Opublikowano 17 Lutego 2010 Miną tydzień auto stało codziennie pod chmurką i było codziennie eksplatowane zapalalo bez problemu.Od poniedziałku stało nie ruszane dwa dni i noce i miałem go zostawic na trzecią ale taki nawet spory mróz był -16 no to próba,zapalił :thumbup:mam nadzieje ze moje kłopoty juz sie skonczyły z odpalaniem. Po wymianie zaworka zaraz koło filtra,pompy tandem i jeszcze raz oringow na trójniku filtra bo cały czas mi tam ropa sie wydostawała nawet po wymianie jak ruszałem zaworkiem to cos tam było w zakamarkach,wziołem kompresor dmuchnąłem i podlałem to bezyną zeby oring troszke spuchł odrazu zaworek ciasniej siedzi i sucho jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się