aju 3 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 cholowanie jak paliwo zamarzlo to przy ~0*C raczej nie odmarznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smajko 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 cholowanie jak paliwo zamarzlo to przy ~0*C raczej nie odmarznie eee nie sądze ze to paliwo, raczej aku albo swiece, jak go probowalem odpalic bylo -15, mam nadzieje ze jak bedze kolo 0 da sie go odpalac (wczesniej przy -10 odpalal) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 1. naładuj aku 2. sprawdź, wymień świece 3. wymień filtr paliwa jak nie wiesz kiedy był zmieniany -15*C to jeszcze nie tak dużo żeby diesel całkiem się poddał, i jeśli aku już padł to sam się nie naładuje nawet przy +30*C na lato, musisz go podpiąć pod prostownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smajko 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 w jakiej kolejnosci zdjac a pozniej zakladac klemy? beda jakies bledy w kompie po tej operacji? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K4rol81 452 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ja zawsze zdejmuje najpierw "+" później "-",przy zakładaniu odwrotnie - jako pierwszy potem + . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 raczej nie ma znaczenia w jakiej kolejności to robisz, ale ja np robię to tak jak karol1981 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zawsze najpierw minus (klema masowa)!! Dlaczego? Otóż jeżeli przy odpinaniu + niechcący dotkniemy kluczem masy to można zrobić spięcie i narobić bałaganu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 w sumie racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 A czy jak do Ropy doleje Benzynki nic sie nie stanie z autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 niuniek222 kiedys taka mieszanke stosowano, a moze lepiej denaturat zawsze cos rozmrozi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 No tak stosowano tylko kiedy byly inne silniki. Te silniki co teraz sa roznie moga znosic takie eksperymenty a naprawianie ich jest bardzo kosztowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 w jakiej kolejnosci zdjac a pozniej zakladac klemy? beda jakies bledy w kompie po tej operacji? pozdr nie ma znaczenia, nie bedzie bledow, w B6 bedzie palila kontrolka ESP ale zgasnie po kilkudziesieciu metrach. Zawsze najpierw minus (klema masowa)!! Dlaczego? Otóż jeżeli przy odpinaniu + niechcący dotkniemy kluczem masy to można zrobić spięcie i narobić bałaganu podlaczasz kleme do akumulatora czy akumulator do klemy? ni by co sie zewrze jezeli niepodlaczona klema dodatnia dotkniesz do masy???? A czy jak do Ropy doleje Benzynki nic sie nie stanie z autem? rozwalisz pompe wtryskowa lub pompowtryski, podobnie dodanie denaturatu. do tego specjalne depresory, dobrych marek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris071287 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 A więc tak byłem dzisiaj sprawdzić świece i diagnoza wszystkie są przepalone ,pytali się jakim cudem odpaliłem w takie mrozy jakie polecacie świeczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 bosch http://moto.allegro.pl/item852795626_swiece_zarowe_vw_audi_skoda_seat_bosch_1_9_tdi.html beru http://moto.allegro.pl/item857603597_swiece_zarowe_vw_audi_skoda_seat_beru_92mm.html ps.u mnie siedza beru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Prometeo Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 w jakiej kolejnosci zdjac a pozniej zakladac klemy? beda jakies bledy w kompie po tej operacji? pozdr nie ma znaczenia, nie bedzie bledow, w B6 bedzie palila kontrolka ESP ale zgasnie po kilkudziesieciu metrach. Zawsze najpierw minus (klema masowa)!! Dlaczego? Otóż jeżeli przy odpinaniu + niechcący dotkniemy kluczem masy to można zrobić spięcie i narobić bałaganu podlaczasz kleme do akumulatora czy akumulator do klemy? ni by co sie zewrze jezeli niepodlaczona klema dodatnia dotkniesz do masy???? Odkąd pamiętam to zawsze słyszałem, że niby nie ma znaczenia....ale najlepiej najpierw odłączyć klemę z masą. Eliminuje to ryzyko przypadkowego zwarcia, także Grzegorz76 miał trochę racji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smajko 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 musashi - dzieki za odp. Co do swieczek jest jakas metoda na ich sprawdzenie bez jechania do majstra jakiegos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 ale najlepiej najpierw odłączyć klemę z masą. Eliminuje to ryzyko przypadkowego zwarcia, także Grzegorz76 miał trochę racji. fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 musashi - dzieki za odp. Co do swieczek jest jakas metoda na ich sprawdzenie bez jechania do majstra jakiegos? kabelek do plusa i na świecę , jak iskrzy to ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4 Powiedź to Aydaho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 musashi - dzieki za odp. Co do swieczek jest jakas metoda na ich sprawdzenie bez jechania do majstra jakiegos? poszukaj i poczytaj.na forum mnostwo metod. napewno miernik sie przyda. [br]Dopisany: 21 Grudzień 2009, 14:49_________________________________________________ musashi - dzieki za odp. Co do swieczek jest jakas metoda na ich sprawdzenie bez jechania do majstra jakiegos? kabelek do plusa i na świecę , jak iskrzy to ok no a kabelki od plusa dyndajace z aku to juz swietna metoda na zwarcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się