Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Przy -17,5 nie odpalił


irek800223

Rekomendowane odpowiedzi

Polak potrafi zewrzeć wszystko zw wszystkim :D więc lepiej nie kusić losu i odłączyć najpierw masę ;)

Nie każdy ma kluczyk 10tkę więc co uparty (mało rozsądny) Polak zrobi? i tutaj jest wachlarz możliwości - kombinerki, długi śrubokręt, łom, widły, siekiera hehehe :D aby tylko rozpiąć tą cholerną klemę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4

Powiedź to Aydaho :polew:

:naughty::cool1: pekam z ciekawosci :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4

Powiedź to Aydaho :polew:

:naughty::cool1: pekam z ciekawosci :kox: :kox: :kox:

Wymiana akumulatora pociągnęła za sobą wymianę licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4

Powiedź to Aydaho :polew:

:naughty::cool1: pekam z ciekawosci :kox: :kox: :kox:

Wymiana akumulatora pociągnęła za sobą wymianę licznika.

zwarcie było :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a powiedzcie jak zamknac pozniej auto po wyjeciu aku jesli pompka centralnego niema zasilania a kluczem zamykaja sie tylko drzwi kierowcy? Moze to glupie ale tego nie rozgryzlem.

Co do swiec to jaka jest roznica miedzy np. Bosch a NGK bo zalozylem te drogie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[b6 AWX] przyłącze się do tematu przy -10 problem z rozruchem odpala po dłuższym kręceniu tak jak by nie na wszystkich cylindrach kopci na niebiesko po chwili wszystko jest ok przestaje kopcić wymieniłem świece żarowe beru,f.paliwa knecht,f.powietrza knecht,sprawdzone zasilanie świec żarowych aku.naładowany w 70%sprawdzony i nadal jest ten sam problem proszę i z góry dziękuje za podpowiedzi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem z odpalaniem wyeliminowała wymiana filtra paliwa.

Co prawda pojawiły się inne problemy ale to byłby OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymienialem filtr paliwa w sierpniu,co jaki czas trzeba wymieniac filt paliwa? dodam ze przejechalem od tamtego czasu ok 12 tys km,moge miec od tego lekkie problemy przy odpaleniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana filtra paliwa co 30tyś ale to też jeszcze zależy co tankujesz. Podobno na zachodzi taki filtr wymienia się co 60tyś ale to nie potwierdzona informacja.

Jeśli wymieniałeś filtr to musi to być coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymienialem filtr paliwa w sierpniu,co jaki czas trzeba wymieniac filt paliwa? dodam ze przejechalem od tamtego czasu ok 12 tys km,moge miec od tego lekkie problemy przy odpaleniu?

najlepiej raz w roku, przed zimą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f*ck znowu nie odpalił -17 ponownie zastanawiam się nad filtrem ale wymienialem go w maju i zrobiłem do teraz może 8,9 tyś trzeba go wymienić? świece tonie wiem ale na początku kręci dobrze ale nie może jaky zassac i tyeraz pytanie jak wymienie filtr jest ryzyko ze gdzieś w przewodach zamarzło (dieselgold statoil)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dziś też nie odpalił -17 :(

W nocy pewnie było z minus 25. Dodatkowo stałem na górce na której ostro wieje. Chyba diesle tak już mają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...