Gość Trzeniu Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 jak się robi w 2 osoby to nic nie dynda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Polak potrafi zewrzeć wszystko zw wszystkim więc lepiej nie kusić losu i odłączyć najpierw masę Nie każdy ma kluczyk 10tkę więc co uparty (mało rozsądny) Polak zrobi? i tutaj jest wachlarz możliwości - kombinerki, długi śrubokręt, łom, widły, siekiera hehehe aby tylko rozpiąć tą cholerną klemę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4 Powiedź to Aydaho pekam z ciekawosci :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4 Powiedź to Aydaho pekam z ciekawosci :kox: Wymiana akumulatora pociągnęła za sobą wymianę licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4 Powiedź to Aydaho pekam z ciekawosci :kox: Wymiana akumulatora pociągnęła za sobą wymianę licznika. zwarcie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 upsss :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 dlatego sie pytam ja cokolwiek robie z elektryką to odłaczam aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelk1910 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Panowie a powiedzcie jak zamknac pozniej auto po wyjeciu aku jesli pompka centralnego niema zasilania a kluczem zamykaja sie tylko drzwi kierowcy? Moze to glupie ale tego nie rozgryzlem. Co do swiec to jaka jest roznica miedzy np. Bosch a NGK bo zalozylem te drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapete 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 zamknij wszystko z akumulatorem, a drzwi kierowcy kluczem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati17451 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 [b6 AWX] przyłącze się do tematu przy -10 problem z rozruchem odpala po dłuższym kręceniu tak jak by nie na wszystkich cylindrach kopci na niebiesko po chwili wszystko jest ok przestaje kopcić wymieniłem świece żarowe beru,f.paliwa knecht,f.powietrza knecht,sprawdzone zasilanie świec żarowych aku.naładowany w 70%sprawdzony i nadal jest ten sam problem proszę i z góry dziękuje za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 zrob logi, pewnie egr sie zacina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 małe OT ile średnio EGR wytrzymuje?? z 50tys.km wytrzyma ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek800223 0 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 postawilem smochód do garażu na noc i mimo że nad ranem było -4 (w garażu) to odpalił bez problemu , zpomniałem dodać że miałem w nim rezerwe ropki także może to była przyczyna ale póki co wszysko gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikorakrz 1 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 U mnie problem z odpalaniem wyeliminowała wymiana filtra paliwa. Co prawda pojawiły się inne problemy ale to byłby OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 ja wymienialem filtr paliwa w sierpniu,co jaki czas trzeba wymieniac filt paliwa? dodam ze przejechalem od tamtego czasu ok 12 tys km,moge miec od tego lekkie problemy przy odpaleniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikorakrz 1 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Wymiana filtra paliwa co 30tyś ale to też jeszcze zależy co tankujesz. Podobno na zachodzi taki filtr wymienia się co 60tyś ale to nie potwierdzona informacja. Jeśli wymieniałeś filtr to musi to być coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 ja wymienialem filtr paliwa w sierpniu,co jaki czas trzeba wymieniac filt paliwa? dodam ze przejechalem od tamtego czasu ok 12 tys km,moge miec od tego lekkie problemy przy odpaleniu? najlepiej raz w roku, przed zimą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek800223 0 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 f*ck znowu nie odpalił -17 ponownie zastanawiam się nad filtrem ale wymienialem go w maju i zrobiłem do teraz może 8,9 tyś trzeba go wymienić? świece tonie wiem ale na początku kręci dobrze ale nie może jaky zassac i tyeraz pytanie jak wymienie filtr jest ryzyko ze gdzieś w przewodach zamarzło (dieselgold statoil) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikorakrz 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Mi dziś też nie odpalił -17 W nocy pewnie było z minus 25. Dodatkowo stałem na górce na której ostro wieje. Chyba diesle tak już mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 sprawność świec żarowych czy jakość paliwa nie jest tylko wyznacznikiem sprawności rozruchu w niskich temperaturach, kompresja też ma duże znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się