SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury... N75 jest między turbiną a chłodnicą
mech15 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 tak to jest u mnie te niebieskie cienkie wężyki to sam docinałeś na miarę?? i z czego??
SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 tak to jest u mnie te niebieskie cienkie wężyki to sam docinałeś na miarę?? i z czego?? sylikonowe wężyki SAMCO 5mm
mech15 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 tak to jest u mnie te niebieskie cienkie wężyki to sam docinałeś na miarę?? i z czego?? sylikonowe wężyki SAMCO 5mm spoko, kupujesz i docinasz na miarę?? i podłączasz tak jak oryginalne??
paput Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury... N75 jest między turbiną a chłodnicą To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić?
SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury... N75 jest między turbiną a chłodnicą To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić? n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr
MasterP Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Mam dokładnie tem sam problem tyle ze turbine miałem regenerowana a zapieczony był zaworek podcisnienia po odebraniu auta było dobrze ale po 1 miesiącu znów sie stało teraz zastanawiam sie nad wymiana tego zaworka !! Zawor ponownie sie zapiekł ciezko otwiera i nie domyka
SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Mam dokładnie tem sam problem tyle ze turbine miałem regenerowana a zapieczony był zaworek podcisnienia po odebraniu auta było dobrze ale po 1 miesiącu znów sie stało teraz zastanawiam sie nad wymiana tego zaworka !! Zawor ponownie sie zapiekł ciezko otwiera i nie domyka to jeżeli wiesz że to ten zaworek to w czym problem?
paput Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury... N75 jest między turbiną a chłodnicą To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić? n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr Czyli w ten sposób można odrzucić tezę o zasyfionym zaworze egr tak? Zostaje mi sprawdzenie n75, przewodów i turbo
zielony04 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Ja też złapałem tryb awaryjny - jak zamknąłem obrotomierz przy wyprzedzaniu :polew: :polew: :polew: :polew: A tak serio logi by trochę rozjaśniły sytuacje. ;( ;( ;( ;(
SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury... N75 jest między turbiną a chłodnicą To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić? n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr Czyli w ten sposób można odrzucić tezę o zasyfionym zaworze egr tak? Zostaje mi sprawdzenie n75, przewodów i turbo egr też się psuje i kto wie czy Ci się nie zamknął i tak został wtedy spaliny mają problem z ujściem w dolot a co za tym idzie turbinka nie ma czym być napędzana... zrób logi bo to wróżenie z fusów
MasterP Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Gdzie w Poznaniu moge zrobic Logi i byc pewnym co napewno musze zrobic :> dzieki
SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Gdzie w Poznaniu moge zrobic Logi i byc pewnym co napewno musze zrobic :> dzieki podjedź na spota chłopaki Ci pomogą
paput Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury... N75 jest między turbiną a chłodnicą To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić? n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr Czyli w ten sposób można odrzucić tezę o zasyfionym zaworze egr tak? Zostaje mi sprawdzenie n75, przewodów i turbo egr też się psuje i kto wie czy Ci się nie zamknął i tak został wtedy spaliny mają problem z ujściem w dolot a co za tym idzie turbinka nie ma czym być napędzana... zrób logi bo to wróżenie z fusów Tylko mi turbina ciągnie do 3 tys, to gdyby egr był zamknięty też by do 3 tys się kręciłą? Jutro podjade do znajomego i podepniemy pod kompa
SoMeS Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 N18 jest za silnikiem przymocowany do tej plastikowej rury... N75 jest między turbiną a chłodnicą To ja puściłem bocznikiem n18 i bez rezultatu Da się jakoś n75 bez vaga sprawdzić? n18 odpowiedzialny jest za sterowanie zaworem egr Czyli w ten sposób można odrzucić tezę o zasyfionym zaworze egr tak? Zostaje mi sprawdzenie n75, przewodów i turbo egr też się psuje i kto wie czy Ci się nie zamknął i tak został wtedy spaliny mają problem z ujściem w dolot a co za tym idzie turbinka nie ma czym być napędzana... zrób logi bo to wróżenie z fusów Tylko mi turbina ciągnie do 3 tys, to gdyby egr był zamknięty też by do 3 tys się kręciłą? Jutro podjade do znajomego i podepniemy pod kompa jeżeli Ci ciągnie to doładowanie ma a więc egr bym raczej wykluczył... jeżeli potem słabnie to znaczy że łapie tryb awaryjny... tak jak już mówiłem bez logów nie pogadamy
_Solar_ Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 prawdopodobnie masz dziure w dolocie tak ja kiedys miałem.Pompowało mi do góra 3 tys obr i dalej kiszka...rozgrzej auto wsadz kogos za kierownice i niech dusi gaz 3 - 3.5 tys obr a Ty otwórz mache i sprawdz czy wąż przy IC robi się twardy
paput Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 prawdopodobnie masz dziure w dolocie tak ja kiedys miałem.Pompowało mi do góra 3 tys obr i dalej kiszka...rozgrzej auto wsadz kogos za kierownice i niech dusi gaz 3 - 3.5 tys obr a Ty otwórz mache i sprawdz czy wąż przy IC robi się twardy Jak robi się twardy to co wtedy?
SoMeS Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 prawdopodobnie masz dziure w dolocie tak ja kiedys miałem.Pompowało mi do góra 3 tys obr i dalej kiszka...rozgrzej auto wsadz kogos za kierownice i niech dusi gaz 3 - 3.5 tys obr a Ty otwórz mache i sprawdz czy wąż przy IC robi się twardy Jak robi się twardy to co wtedy? to dobrze zrób te logi bo nie ma co gdybać
paput Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Logów nie mam niestety ale auto było pod kompem dzisiaj. Pokazało błąd w działaniu zaworu EGR. Kolega sprawdził na wykresie i wyszło że ciśnienie w kolektorze ssącym jest 7-krotnie wyższe od prawidłowego. Jedno z drugim ma wiele wspólnego. Pewnie zaciął się EGR. Myślicie że jego rozbiórka i potraktowanie go WD-40 pomoże? Zostaje jeszcze jedna możliwość, nieszczelność gdzieś w układzie dolotowym. Jutro biorę się za odkręcenie egr. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dziasiaj wymieniłem też wszystkie wężyki od turbo
SoMeS Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Logów nie mam niestety ale auto było pod kompem dzisiaj. Pokazało błąd w działaniu zaworu EGR. Kolega sprawdził na wykresie i wyszło że ciśnienie w kolektorze ssącym jest 7-krotnie wyższe od prawidłowego. Jedno z drugim ma wiele wspólnego. Pewnie zaciął się EGR. Myślicie że jego rozbiórka i potraktowanie go WD-40 pomoże? Zostaje jeszcze jedna możliwość, nieszczelność gdzieś w układzie dolotowym. Jutro biorę się za odkręcenie egr. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dziasiaj wymieniłem też wszystkie wężyki od turbo a nie czasem mniejsze?ja proponuje usunąć egr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się