Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] 2.5TDI 180PS Q - a podatność na rzeźbę?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

minimum mocowe to 220 koni i jakieś 450 niutków (jeżeli mówimy o dieslu oczywiście) - a więc przy 1.9 to grubsza rzeźba

na pewno musi być quattro - to nie podlega wątpliwośći

Kupić B7 2.0 TDI 16V ze zdechłym motorem (tanio).

Założyć silnik BKD, FMIC + wydech przelotowy + BT. Zamkniesz nawet 250 KM, a 220 KM to lekkim pierdem. Nakłady bużo mniejsze jak w 1,9 TDI by uzyskać taką moc.

tyle zeo ilesie nie myle B7 i Q w 2.0 byly tylko BPW lub BRD , wiec po takiejprzekladce ten pierwszy chyba niezabangla a aka moc w oscie to nieporozumienie :wink4:

Opublikowano

Z BMN zamontowanego w miejsce BRD lub z BRD (zdrowego) da się bez problemu osiągnąć te 220 KM.

A swoją drogą - ile w normalnej eksploatacji pali takie 2.0 TFSI w manualu i Q o mocy ok. 220-250 KM?

Opublikowano

tu już nawet nie chodzi o to czy stać mnie na utrzymywanie benzyniaka czy nie...

po prostu uważam że mija się to z celem przy przebiegach jakie robię :mysli:

oczywiście że najbardziej bym widział u siebie b7 z brd lub 3.0 i Q na pokładzie ale to jeszcze trochę za wysoka półka wydaje mi się będzie :mysli:

swoją drogą ile może kosztować BRD z S-linem i Q w drugiej połowie przyszłego roku?

Opublikowano

oczywiście że najbardziej bym widział u siebie b7 z brd lub 3.0 i Q na pokładzie ale to jeszcze trochę za wysoka półka wydaje mi się będzie :mysli:

swoją drogą ile może kosztować BRD z S-linem i Q w drugiej połowie przyszłego roku?

nie wiem czy stanieja az tak, obecnie to za w miare mlode z malym przebiegiem w takiej konf. to trzeba liczyc z min.70-80K

Opublikowano

no i ogólnie audi nie tanieją szybko więc nie licz na jakieś mega "obniżki"

Opublikowano

Witam,

Jak chcesz mieć Q to są 3 możliwości

1. Audi B7 3.0TDi Q tu masz seryjne 220kucy i taką ma brat, szczerze to wcale mojej B6 nie ucieka a mam 180kucy

2. BMW x330d też Q tu masz 204kucy moc ma ostatnio jeździłem takim i ten napęd na 4 nawet działa, co prawda nie tak jak w AUDI ale...

3. Subaru ... ale tą małą taczką sam bym nie chciał jeździć

:>

Opublikowano

no i ogólnie audi nie tanieją szybko więc nie licz na jakieś mega "obniżki"

zobaczymy w takim razie co będzie szło wychaczyć... z b7 tak jak mówiłem może być ciężko... a jak bym miał się przesiąść na bavarkę... nie nie nawet nie myśle :decayed:

Opublikowano

Somes, 330 xd - swietna propozycja, w klasie cenowej ok 30tys najlepszy motor, sam sie zastanawiam bo w przyszłym roku bedzie zmiana, ale narazie na celowniku mam b6 2.5

Opublikowano

silniczek jest elegancki i po samym programie już jest ciekawie :)

co ciekawe pierwsza bavarka w której podoba mi się to wnętrze :mysli:

oczywiście zrobić taką potem na shadow line dobrze uglebioną na 19tce to swoją drogą :slina:

tak szukam i szukam... ale 530d :gwizdanie: malinka a można wziąść rocznik starszą ale z większym wypasem

Opublikowano

ostatnio mialem przyjemnosc jechac 530d i bylem w szoku, auto bardzo komfortowe z ogromnym wyposazeniem, dynamika nawet dobra, chociaz masa auta spora bo 1600, prowadzenie super ,naped na tyl wiec bokami na sniegu mozna polatac

sam szukam teraz dla siebie jakies ciekawej alternatywy, tylko wszystko troche wolne :confused4:

Opublikowano

530 a 330 to też inna bajka, a były chyba tez 3 wersje mocowe tego silnika - 184, 194 i 204

Opublikowano

530 jest o klase wyzej i to widac nawet mimo ze to auto jest starsze

a6 jest bardzo dobra alternatywa tylko ze jest problem z silnikami 2,5 tdi wycieraja sie wałki itd 150 konne mozna podkrecic na 180 a te mocniejsze na prawie 200 tylko to tez nie jest rewelacja pod wzgledem osiagow, chociaz to co dla jednego jest szybkie dla mnie juz jest wolne

Opublikowano

530 jest o klase wyzej i to widac nawet mimo ze to auto jest starsze

a6 jest bardzo dobra alternatywa tylko ze jest problem z silnikami 2,5 tdi wycieraja sie wałki itd 150 konne mozna podkrecic na 180 a te mocniejsze na prawie 200 tylko to tez nie jest rewelacja pod wzgledem osiagow, chociaz to co dla jednego jest szybkie dla mnie juz jest wolne

mowa tu była o nowej 530tce :wink4:

Opublikowano

w nowej jest silnik 3.0 biturbo tylko nie wiem jakie ma oznaczenie po sofcie ponad 300 kucy wiec juz przyjemnie sie odpycha :naughty: i malo pali :>tylko ze sam koszt zakupu jest dosc spory

Opublikowano

witam jak mam 2,5 tdi i na pewno na żadnego Leona arl juz nie zamienię

predziej mialem leona arl i uwazam ze juz nigdy nie kupie diesla poniżej 2500

wstręt mam do tego dziwieku

ja mam seryjnie chip przez audi na 206ps i jest oki

a leona chipowałem na 190ps -> wole audi

aha moj znaj mowy ma w 2,5 di grubo pon ad 240 ( dowiem sie jak bede mial czas co zmienil i jaki koszt - na pewno turbo ma większe)

treaz powoli szukam b7 3,0 tdi

Opublikowano

aha moj znaj mowy ma w 2,5 di grubo pon ad 240 ( dowiem sie jak bede mial czas co zmienil i jaki koszt - na pewno turbo ma większe)

dowiedz się proszę. Widziałeś wykres czy tylko Ci mówił że tyle ma?

\Dosyć ciekawe jest to co piszesz :rolleyes:

Opublikowano

aha moj znaj mowy ma w 2,5 di grubo pon ad 240 ( dowiem sie jak bede mial czas co zmienil i jaki koszt - na pewno turbo ma większe)

dowiedz się proszę. Widziałeś wykres czy tylko Ci mówił że tyle ma?

\Dosyć ciekawe jest to co piszesz :rolleyes:

ja tego nie łykam :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...