kiblos Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Więc tak jechałem sobie i nagle samochód zaczął dziwnie chodzić, nie równo trzęsie się i nie przyśpiesza nie wkręca się na obroty w ogóle skoda o mocy 65 koni go obcina wcześniej mechanik mówił że mi nie równo chodzi i że pewnie cewka co nie tak ale chwilę chodził nie równo i zaraz mijało. odkręciłem świece i na drugim cylindrze była mokra mimo że silnik wcześniej pracował i to mnie zaniepokoiło więc myślę że cewka padła ale chciałbym sprawdzić czy to na pewno cewka żeby nie kupić bez potrzeby, jak ja sprawdzić??
stempel72 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Kupić i wymienić. Cena ok. 100 PLN, jak to nie to to zostnie na zapas - napewno kiedyś padnie. ASO razem z cewką zawsze wymienia świece.
tomek86a Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 tu masz wszystko z książki napraw o cewce powinno być pomocne
szogun0 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Kupić i wymienić. Cena ok. 100 PLN, jak to nie to to zostnie na zapas - napewno kiedyś padnie. ASO razem z cewką zawsze wymienia świece. Do AEB to akurat około 200. Do nowszych silników są tańsze.
moskal Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 nie kupuj cewki , jakis miesiąc temu auto przestało mi palic na jeden gar , zacząłem po kolei odpinać cewki i na kazdej auto jeszcze bardziej sie przymulało tylko po odpięciu ostatniej nie było różnicy. wymieniłem cewke nie pomogło , wymieniłem swiece , również nie pomogło. okazało sie ze popsuł sie regulator zapłonu czy jak to sie nazywa. ten element jest umieszczony/przykręcony u góry na puszcze filtra powietrza , wyszło po podłączeniu vaga. najlepiej weź podmień cewki miejscami , jesli nie bedzie palić na tym garze gdzie założyłeś podejrzaną cewke to znaczy ze jest walnięta a jesli odwrotnie to znaczy ze ten regulator
kiblos Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 ok spróbuję i się okaże, ogólnie mam ją zagazowaną i strasznie czuć gazem z wydechu no i nie idzie nie idzie
robo1 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 witam cie nie kupuj cewki moskal ma racje,mam ten sam silnik co i ty ijuz to przerabjałem prawdopodobnie padlci moduł zapłonowy ,cewke mozna sprawdzic przekładajac ja na inny cylinder,poodkrecaj te podwie srubki od cewek ,wystarczy odpalic i lekko unosic po kolei kazda z cewek około pol centymerta ponad swiece,powinno byc slychac przeskakiwanie iskry,i tak po kolei z kazda a tam gzie nie bedzie to podmien cewke z tego cylindra gdzie iskra była a jak sie okaze ze wszystkie dobre to napewno,moduł zapłonowy na filtrze powietrza.pozdrawiam robert
moskal Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 ok spróbuję i się okaże, ogólnie mam ją zagazowaną i strasznie czuć gazem z wydechu no i nie idzie nie idzie a podpinałeś kompa ???? duża różnica Pb/Lpg ??? chodzi o moc
kiblos Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 więc tak sprawdziłem tak jak napisaliście, zamieniłem cewkę z drugiego cylindra który nie palił na cewkie z pierwszego który działał. dalej drugi cylinder nie działa nawet po zmianie cewki czyli padł moduł szukałem na allegro i ogólnie nie wiem o co chodzi bo http://www.allegro.pl/item852382848_modul_zaplonu_przekaznik_st_mocy_audi_a4_a6_passat.html która z tych części to moduł?
moskal Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 więc tak sprawdziłem tak jak napisaliście, zamieniłem cewkę z drugiego cylindra który nie palił na cewkie z pierwszego który działał. dalej drugi cylinder nie działa nawet po zmianie cewki czyli padł moduł szukałem na allegro i ogólnie nie wiem o co chodzi bo http://www.allegro.pl/item852382848_modul_zaplonu_przekaznik_st_mocy_audi_a4_a6_passat.html która z tych części to moduł? a widzisz ze ci Moskal dobrze mówił , to z prawej to moduł
robo1 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 jedno i ddugie to moduł tylko ten z lewej jest jeszcze z takimi zeberkami ktory ma zazadanie chłodzic modól ,sprawdzdokładnie numer na twoim module i na tamtym zeby dokladnie sie zgadzały.
moskal Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 jedno i ddugie to moduł tylko ten z lewej jest jeszcze z takimi zeberkami ktory ma zazadanie chłodzic modól ,sprawdzdokładnie numer na twoim module i na tamtym zeby dokladnie sie zgadzały. w moim przypadku był taki jak ten po prawej
HAMER Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 u mnie wczoraj identycznie się stało , nie pali na jeden cylinder ,pozamieniałem miejscami cewki i dalej kibel :/ jeszcze sprawdze świece chociaż nie wiem czy to ma jakiś sens ? i czy normalne jest to ,żeby na każdym cylindrze cewka była w oleju ??
moskal Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 u mnie wczoraj identycznie się stało , nie pali na jeden cylinder ,pozamieniałem miejscami cewki i dalej kibel :/ jeszcze sprawdze świece chociaż nie wiem czy to ma jakiś sens ? i czy normalne jest to ,żeby na każdym cylindrze cewka była w oleju ?? podepnij vaga , moze wysrał ci sie moduł zapłonu , to jest to małe gówno na pokrywie filtra powietrza , wychodzą z niego dwa kable na dwie strony BTW bez vaga tego nie wyczujesz , no chyba ze podmienisz z kimś
HAMER Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 u mnie wczoraj identycznie się stało , nie pali na jeden cylinder ,pozamieniałem miejscami cewki i dalej kibel :/ jeszcze sprawdze świece chociaż nie wiem czy to ma jakiś sens ? i czy normalne jest to ,żeby na każdym cylindrze cewka była w oleju ?? u mnie wczoraj identycznie się stało , nie pali na jeden cylinder ,pozamieniałem miejscami cewki i dalej kibel :/ jeszcze sprawdze świece chociaż nie wiem czy to ma jakiś sens ? i czy normalne jest to ,żeby na każdym cylindrze cewka była w oleju ?? podepnij vaga , moze wysrał ci sie moduł zapłonu , to jest to małe gówno na pokrywie filtra powietrza , wychodzą z niego dwa kable na dwie strony BTW bez vaga tego nie wyczujesz , no chyba ze podmienisz z kimś podepnij vaga , moze wysrał ci sie moduł zapłonu , to jest to małe gówno na pokrywie filtra powietrza , wychodzą z niego dwa kable na dwie strony BTW bez vaga tego nie wyczujesz , no chyba ze podmienisz z kimś zrobiłem wszystko jak wyżej (vaga niestety obecnie nie mam ) ,pozamieniałem miejscami cewki ,świece i dalej to samo wszystko na to wskazuje ,że to moduł zapłonowy , ale skąd tyle oleju na cewkach czy to ma jakiś związek z modułem? na allegro wyczaiłem takie oto coś http://moto.allegro.pl/modul-zaplonowy-audi-a3-a4-a6-a8-4d0-905-351-i1218736852.html nada się?? [br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 18:43_________________________________________________i jeszcze jedna rzecz, bedzie lipa jak przez 3 dni bede dojeżdzał do pracy na 3 cylindrach ??
moskal Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 cos takiego jak na zdjęciu. ja zrobiłem na 3 cyl prawie 100km ale wysypały mi sie poduszki pod silnikiem
HAMER Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 za***iście jeszcze wymiany poduszek mi trzeba.. a co z tym olejem na cewkach?? ten link z modułem który wysłałem ,łyknąć go czy lepiej używke ori ??
moskal Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 za***iście jeszcze wymiany poduszek mi trzeba.. a co z tym olejem na cewkach?? ten link z modułem który wysłałem ,łyknąć go czy lepiej używke ori ?? olej na pewno idzie tą uszczelką po klawiaturą która jest miedzy swiecami , nic poważnego , duzo tego oleju ?? ja tez miałem ale dosłownie kilka ml. bierz zamiennik
HAMER Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 ok, no to biere zamiennik a oleju było dosyć sporo na wszystkich cylindrach najwięcej przy świecach i końcówkach cewek.. tyle ,że świece wymieniałem jakieś 2 lata wcześniej,czyli jakies 30 tysięcy temu. dzięki moskal
Gość elvis80 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 nie kupuj cewki , jakis miesiąc temu auto przestało mi palic na jeden gar , zacząłem po kolei odpinać cewki i na kazdej auto jeszcze bardziej sie przymulało tylko po odpięciu ostatniej nie było różnicy. wymieniłem cewke nie pomogło , wymieniłem swiece , również nie pomogło. okazało sie ze popsuł sie regulator zapłonu czy jak to sie nazywa. ten element jest umieszczony/przykręcony u góry na puszcze filtra powietrza , wyszło po podłączeniu vaga. najlepiej weź podmień cewki miejscami , jesli nie bedzie palić na tym garze gdzie założyłeś podejrzaną cewke to znaczy ze jest walnięta a jesli odwrotnie to znaczy ze ten regulator cholera mam nadzieje że nie wydaję 550zl w gloto??? na cewki i świece jak będzie ten aparat zapłonowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się