Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Swap silnika na 1Z w Passku B2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znajomy mechanik ma zamiar zrobić swap silnika w swoim starym kondonie :decayed:

250px-Vw_passat_b2_2_v_sst.jpg

Obecnie ma włożony silnik z golfaIII najsłabszy dizel jak tam był montowany bodajze 68km :mysli: (ale to nieważne)

Chce zrobić swap na silnik z B4 czy tam golfaIII ale o mocy 90km

Co musi przełozyć prócz silnika i skrzyni zeby to funkcjonowało jak nalezy :mysli: wszelkie mocowania zrobi sobie sam :good:

tylko prosze nie piszcie odpowiedzi po co w takim trupie rzeźbić itp dzieki za jakiekolwiek wskazówki :notworthy:

Opublikowano

no na pewno kompa i instalację elektryczną silnika, poza tym będzie problem, w tym aucie nie ma elektronicznego potencjometru gazu, bo to raczej jest na pompie rotacyjnej z linką... tak mi się wydaje, musicie to sprawdzić :hi:

Opublikowano

dzięki seba :notworthy:

Opublikowano

Jak prawdziwe TDI to sterowanie i elektrykę. Na forum Golfa poszukaj temat "mechaniczna pompa TDI". Robi się wówczas z TDI czysto mechaniczny motor bez elektorniki. wiele takich już lata w miejsce 1,9TD.

Opublikowano

Jak prawdziwe TDI to sterowanie i elektrykę. Na forum Golfa poszukaj temat "mechaniczna pompa TDI". Robi się wówczas z TDI czysto mechaniczny motor bez elektorniki. wiele takich już lata w miejsce 1,9TD.

dzięki za namiar czyli moze to sie stać realne :good:

Opublikowano

Osobiście poszukłabym silnika 1,6 TD 82 KM. Zrobił mu generalny remont z prawdziwego zdarzenia (szlif, tłoki, pierścienie, panewki, końcówki wtrysków, przegląd pompy, ...) Założył do tego Passka praktycznie P&P i śmigał ;)

Opublikowano

Osobiście poszukłabym silnika 1,6 TD 82 KM. Zrobił mu generalny remont z prawdziwego zdarzenia (szlif, tłoki, pierścienie, panewki, końcówki wtrysków, przegląd pompy, ...) Założył do tego Passka praktycznie P&P i śmigał ;)

Mechanik napalił sie na to 1,9, jutro mu powiem co i jak i podejmie sobie decyzje :good:

Opublikowano

1,9 TD to kiblowate silniki. Moc 75 KM, dość awaryjne, ale łatwe do adaptacji w starych nadwoziach. 1,6 TD to są sprawdzone motory, ale zajeżdżone w większości na śmierć. Przez jakiś czas były montowane w Audi 80 B3 (końcowa seria produkcyjna) silniki 1,9 wolnossące z komorą wirową (taki powiększony 1,6). One właśnie miały 68 KM. Ten sam motor był montowany w wielu VW (Golf III, Caddy, Passat, Polo) Seatach, Skodach. Dynamika słaba, trwałość legendarna, zero elektroniki.

Opublikowano

silniki 1,9 wolnossące z komorą wirową (taki powiększony 1,6). One właśnie miały 68 KM. Ten sam motor był montowany w wielu VW (Golf III, Caddy, Passat, Polo) Seatach, Skodach. Dynamika słaba, trwałość legendarna, zero elektroniki.

Taki ma aktualnie zamontowany i teraz chciałby cos z turbiną wsadzić, nie moge znaleśc pod tym hasłem na stronie golfa za dużo info, kieruje mnie do stronki o samochodzie użytkownika Arwam ale to ponad 50 str :disgust:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...