Kowi87 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Znajomy mechanik ma zamiar zrobić swap silnika w swoim starym kondonie Obecnie ma włożony silnik z golfaIII najsłabszy dizel jak tam był montowany bodajze 68km (ale to nieważne) Chce zrobić swap na silnik z B4 czy tam golfaIII ale o mocy 90km Co musi przełozyć prócz silnika i skrzyni zeby to funkcjonowało jak nalezy wszelkie mocowania zrobi sobie sam tylko prosze nie piszcie odpowiedzi po co w takim trupie rzeźbić itp dzieki za jakiekolwiek wskazówki
seba1-2 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 no na pewno kompa i instalację elektryczną silnika, poza tym będzie problem, w tym aucie nie ma elektronicznego potencjometru gazu, bo to raczej jest na pompie rotacyjnej z linką... tak mi się wydaje, musicie to sprawdzić
jaro4444 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Jak prawdziwe TDI to sterowanie i elektrykę. Na forum Golfa poszukaj temat "mechaniczna pompa TDI". Robi się wówczas z TDI czysto mechaniczny motor bez elektorniki. wiele takich już lata w miejsce 1,9TD.
Kowi87 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 Jak prawdziwe TDI to sterowanie i elektrykę. Na forum Golfa poszukaj temat "mechaniczna pompa TDI". Robi się wówczas z TDI czysto mechaniczny motor bez elektorniki. wiele takich już lata w miejsce 1,9TD. dzięki za namiar czyli moze to sie stać realne
jaro4444 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Osobiście poszukłabym silnika 1,6 TD 82 KM. Zrobił mu generalny remont z prawdziwego zdarzenia (szlif, tłoki, pierścienie, panewki, końcówki wtrysków, przegląd pompy, ...) Założył do tego Passka praktycznie P&P i śmigał
Kowi87 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 Osobiście poszukłabym silnika 1,6 TD 82 KM. Zrobił mu generalny remont z prawdziwego zdarzenia (szlif, tłoki, pierścienie, panewki, końcówki wtrysków, przegląd pompy, ...) Założył do tego Passka praktycznie P&P i śmigał Mechanik napalił sie na to 1,9, jutro mu powiem co i jak i podejmie sobie decyzje
jaro4444 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 1,9 TD to kiblowate silniki. Moc 75 KM, dość awaryjne, ale łatwe do adaptacji w starych nadwoziach. 1,6 TD to są sprawdzone motory, ale zajeżdżone w większości na śmierć. Przez jakiś czas były montowane w Audi 80 B3 (końcowa seria produkcyjna) silniki 1,9 wolnossące z komorą wirową (taki powiększony 1,6). One właśnie miały 68 KM. Ten sam motor był montowany w wielu VW (Golf III, Caddy, Passat, Polo) Seatach, Skodach. Dynamika słaba, trwałość legendarna, zero elektroniki.
Kowi87 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 silniki 1,9 wolnossące z komorą wirową (taki powiększony 1,6). One właśnie miały 68 KM. Ten sam motor był montowany w wielu VW (Golf III, Caddy, Passat, Polo) Seatach, Skodach. Dynamika słaba, trwałość legendarna, zero elektroniki. Taki ma aktualnie zamontowany i teraz chciałby cos z turbiną wsadzić, nie moge znaleśc pod tym hasłem na stronie golfa za dużo info, kieruje mnie do stronki o samochodzie użytkownika Arwam ale to ponad 50 str
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się