SoMeS Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam Borykam się dalej z pewnym problemem. Mianowicie samochód dostawał mi małej "zadyszki" na wysokich obrotach. Zmieniłem dziś kolektor ssący na ten od AWX'a + flansze zamiast EGR'u i problem narósł Teraz lekkie spadki mocy mam w znacznie większej częstotliwości. Poniżej filmik jak to wygląda robiony przy jeździe na 2gim biegu - na 3cim jest tych dziur jeszcze więcej. Widać tam dokładnie (zwłaszcza przy drugiej próbie przyciśnięcia - od 33 sekundy) jak wskazówka obrotomierza się cofa na 4000obr potem idzie dalej i powtórka z rozrywki przy 4300obr Tutaj link: http://www.fotosik.pl/video/268ad73eb97d75e2.html Czy spowodowane to jest nieszczelnością która teraz z racji większego kolektora się powiększa? Na vagu oczywiście słynne 00575 :gwizdanie:
czaja77 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 link do filmiku nie działa>>>>>>>>>>>>>>>>
aju Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 faktycznie za drugim razem widać jak w okolicach 4tyś obroty się cofają Nieszczelność raczej bym nie brał pod uwagę bo przecież by kopcił a nie kopci (przynajmniej nie piszesz)
SoMeS Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 a ja właśnie stawiałbym na nieszczelność na układzie między kolektorem ssącym przez fmic po turbo tylko mógłby mnie ktoś w tym utwierdzić :gwizdanie: co do kopcenia to nie wiem bo przywykłem
Michał Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 nieszczelność też bym raczej wykluczył, jeśli nie kopci może przepływka tnie dawkę i dlatego nie ma mocy? musisz zrobić logi, bez tego nikt nic nie wywróży
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 ta ta ta... idę szukać nieszczelności...
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jesli jestes przekonany, ze to nieszczelnosc, to po co pytasz? Zawsze zaczynam(y) od logow jak jest problem z autem.
krolu Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Auto kopci, tylko kierowca tego nie widzi... :gwizdanie: (przynajmniej jak wracaliśmy z krk) Ja stawiam na nieszczelność, bo już wcześniej była i objaw był podobny tylko nieco mniej cofała się wskazówka. Dziś auto będzie zlogowane, na tyle na ile idzie logowac automat :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jesli jestes przekonany, ze to nieszczelnosc, to po co pytasz? Zawsze zaczynam(y) od logow jak jest problem z autem. Bo zawsze może ktoś coś doradzić czy utwierdzić w przekonianiu Na prawdę Michale idzie zrobić dużo rzeczy bez logowania tym bardziej że nie wiem co by jeszcze mogło być prócz nieszczelności przy takich objawach
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Somes ja dzisiaj załozyłem kolektor i tak samo jak u ciebie jak przyspieszam to przy 3,2tys obr mam takie chwilowe odcięcie i zaraz znowu ciągnie i dalej też tak jest na wyższych obrotach :gwizdanie: co do nieszczelnosci to bym jaraczej wykluczył bo by na całych obrotach było czuć(przynajmniej ja tak kiedys miałem) :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Prawde mowiac u siebie tez mam czasami takie chwilowe odciecie mocy (auto chwilowo dlawi sie i jedzie dalej)... Zawsze na IV-V biegu przy 1800-2000 obr... jesli usuniecie problem u siebie to chetnie sie dowiem co bylo przyczyna. Na I-II-III zawsze przyspiesza idealnie rowno do samego konca obrotow...
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 U mnie na trójce to sie pokazało nie miałem zabardzo gdzie pociaganc żeby zobaczyc czy na 5 biegu też takie ma chwilowe zadyszki, mam nadzieje że to wina softu jedynie :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ja wczesniej mialem powazniejszy problem - auto lapalo taka zadyszke na III-IV-V biegu prawie zawsze przy 2200-2500 obr. Po logach wyszlo, ze przeladowywalo poprostu... Po wymianie turbo problem ustal.
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Hmm, niedawno robiłem logi, wrzuciłem na forum i po diagnozie okazało sie że jest wszystko OK, ale nie było takich akcji na seryjnym kolektorze :gwizdanie: to co po wymianie kolektora turbo by szlak trafiał
aju Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 się kolektorów zachciało, które tak na prawdę nie wiadomo czy coś dają :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 PROBLEM ROZWIĄZANY :gwizdanie: Czasami mnie to męczy że zawsze mam rację... Nieszczelność pojawiła się na łączeniu kolektora z flanszą... Wyciąłem nową podwójną uszczelkę z krygielitu łącząc ją klejem do tłumików i smarując tym samym w miejscach styku. Wszystko ładnie skręciłem na nowych śrubach z podkładkami sprężynującymi i odczekałem pół godzinki. Po złożeniu jazda próbna... Znacznie lepiej ale jeszcze gdzieś uciekało. Wjechałem na kanał i mocna przygazówka. Okazało się że dopiero jak na postoju przygazowało się ponad 4000 obr. zaczęło puszczać mi na wejściu do turbo. Założyłem większą obejmę i ścisnąłem. Na jeździe próbnej wskazówka obrotomierza poszła idealnie równo, autko troszkę żwawsze i kompletnie ustało dymienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się