Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zmieniłem kolektor ssący na model od AWXa, EGR usuniety całkowicie. Na trzecim biegu w okolicach 3,2tys obrotów jest niedoładowanie i później raz jeszcze na 3.8 takie dosć mocniejsze ze autko dosłownie hamuje. Po podpieciu vaga wyskakują takie błędy Control Module Part Number: 038 906 018 FE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0100SG 2149 Software Coding: 00003 Work Shop Code: WSC 11111 5 Faults Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 27-00 - Implausible Signal 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent 18008 - Power Supply Terminal 15: Voltage too Low P1600 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Wszystko kasujemy bez problemu. Po jeżdzie tak nie przekraczając tych 3tys pogrubiony bład(przepływka) nie wyskakuje, ale jak tylko przekrocze to jest to odcięcie chwilowe i bład sie pojawia Na kompie wyskakuja takie: Control Module Part Number: 038 906 018 FE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0100SG 2149 Software Coding: 00003 Work Shop Code: WSC 11111 2 Faults Found: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent 17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal P1246 - 35-10 - - - Intermittent Zrobiliśmy logi dynamiczne, tyle ile sie dało Dodam ze jeszcze wczoraj na starym zasyfionym kolektorze AFN nie było takiego zjawiska, logi w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosze_o_analize_logow_a4_19tdi-t102364.0.html [br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 00:45_________________________________________________Panowie, kiedyś mi padła przepływka, ale wtedy autko było mułowate i rozpędzało sie do 140km/h ale ciezko, teraz rozpedza sie normalnie do tych odcinek co widać na logach. Przepływka mogła sie uszkodzić od zwiekszenia dawki powietrza przez kolektor ssący Czy raczej wina lezy w nieszczelnosci Ten drugi bład tez niezaciekawy Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80, Czujnik uniesienia igły - G80(17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal) Ma ktos sposób
Leman Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 przepływka moze mieć "dziury" i mierzyć źle w określonych przedxziałach podmień przypływke i zobacz jaki efekt
spanky Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 posprawedzaj przewody od lmm i wtryskiwacza sterujacego ... moze podczas wymiany kolektora cos pouruwales,przetarles,wtyczka nie kontaktuje ...
przemik Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Dobrze byloby zrobic logi 004 dyn wtedy jak wystepuje ten zanik mocy...
Kowi87 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 3 razy robilismy logi i przy odcince na 3,8tys (jest dosć silna) wartosci sie nie zapisywały, daltego te logi takie krótkie
przemik Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Akumulator masz dobry ? Ciekawy temat: http://www.audi80.pl/b4-1z-prosba-analizy-logow-vt35230.htm
Kowi87 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 Akumulator masz dobry ? Założyłem aku od Citroena Berlingo 2.0HDI bo mój rozładował sie jak były te mrozy przedświąteczne, i tak narazie jeżdzi na tym aku, ale dzisiaj odpalałem to ledwo ledwo(za drugim razem) i dosć konkretnie zadymił. Myślisz ze to moze tez być wina aku [br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 12:04_________________________________________________Hmm ciekawe, załoze ten poprzedni aku :gwizdanie:, chociaz on też nie za nowy(ma z rok) Problem tkwil w zupelnie innym miejscu:)Sam bym na to nie wpadl:)Albo bym wymienil jakbym pol silnika zmienil:( Wystarczylo udac sie do dobrego elektryka:) Kosztowalo mnie to 30zl za diagnoze i nowy akumulator:) Tak akumulator:)Winny byl akumulator:)Tez sie zdziwilem:) Po pomiarach wyszlo ze akumulator przy rozruchu tracil swa moc i podawal na ECU za male napiecie po czym ECU wchodzil w tryb awaryjny.ECU pracuje w przedziale 8V-14V. Moj aku podawal 6V przy rozruchu. Nie chcialo mi sie w to wierzyc:) Ale podpial drugi aku i eureka autko nie pokazywalo zadnych bledow i przeplywomierz dobrze mierzyl:) Mialem w drugim autku nowy aku wiec wstawilem i za kazdym razem jest OK:) Wogole inaczej kreci:) Problem rozwiazany tylko szkoda ze po 2 miesiacach meczarni:(Ale wazne ze zrobione no i przez to poznalem troche budowe silnika i itp:) Pozdrawiam! Dodam ze spalanie mi wzrosło, według kompa, spalanie chwilowe w sumie wyglada na podobne do poprzedniego, ale spalanie srednie wynosi mi 10.8l i spada bardzo powoli, wynik zatwierdzony po przejechaniu jakis ok 300km po miescie do 3tys obr i spaliny smierdzą taka nie dopaloną ropą [br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 12:16_________________________________________________Przemik jesteś wielki Założyłem spowrotem taki aku jaki tam był i autko pocisnałem na 3 biegu do 3,5tys i nie było tego szarpniecia, nie kopcił bardzo przy odpaleniu :gwizdanie: i spalanie sie znormowało teraz średnia po ok 20km wyszła 6,8l, a nie tak jak wczesniej 13l Dzieki za tego linka, tak bym tylko zagonił sie w koszta :notworthy:
przemik Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Skrzynke piwa wyslesz faxem Najwaznieszje ze problem usuniety. Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zrobiłem logi 011 dynamiczne i jest małe przeładowanie turbo Co moze byc przyczyną tego [br]Dopisany: 11 Styczeń 2010, 20:14_________________________________________________Przejechałem sie po trasie troche przedmuchać turbawke ale pogoda nie bardzo na to pozwala, ale do rzeczy, wczesniej miałem objawy na trzecim biegu, teraz jest dobrze na trójce autko rozpędza sie do 110km/h (troche słabe te osiągi) ale za to na czwartym biegu jest replay objawów opisanych wczesniej. Znowu przy 3,2 jest lekkie szarpniecie i wydaje mi sie ze autko po tym juz nie ciagnie jak trzeba, z dołu dobrze wychodzi ale potem cos nie tak, spalanie mam w normie(jedyna róznica pod wzgledem wczesniejszych objawów) Wczoraj jak podpinalismy sie pod vaga miałem tak 0668 - Supply Voltage Terminal 30 27-00 - Implausible Signal 18008 - Power Supply Terminal 15: Voltage too Low P1600 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent Skasowały sie i po zrobieniu logu 011(ten wyzej) juz zaden sie nie pokazał. na weekendzie zrobie wiecej logów Już nie mam sił na to ;(
przemik Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Sprawdzales ladowanie... ? Cus kuleje regulacja cisnienia doladowania... jakbys znalazła gdzies kawałek suchego odcisnka to zrob 5 prób 011 i wstaw zaznaczają ze ta 1 ta 2 etc etc...
Kowi87 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 Ok moze cos w piątek wieczorem zrobie, w weekendy mam dostęp do vaga jedynie reszta błedów wyskakuje za kazdym razem jak akumulator rozładuje sie albo go odepne na dłużej zauwazyłem [br]Dopisany: 12 Styczeń 2010, 10:22_________________________________________________Zrobiłem logi na 3 i 4 biegu, na 3 biegu można powiedzieć że nie ma tego szarpniecia, ale na 4 biegu jest 2 razy odczuwalne lekkie szarpniecie, w tryb awaryjny nie wchodzi, bo na 4 biegu do końca obrtów miałem 160km/h na blacie, wiec chyba nie jest źle Oczywiscie błąd przepływki ten sam co wcześniej wyskoczył Logi 011 na 3 biegu Logi na 4 biegu
spanky Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 te logi to jakas masakra ... turbo laduje powyzej skali czujnika doladowania,auto nie wpada w tryb awaryjny co Ty tam masz namodzone ... ?
Kowi87 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 te logi to jakas masakra ... turbo laduje powyzej skali czujnika doladowania,auto nie wpada w tryb awaryjny co Ty tam masz namodzone ... ? Wiec tak siedzi Turbo AWX/ARL(hybryda) FMIC, wtryski 216ki, kolektor AWX bez EGR Spanky masz jakieś rady gdzie szukać przyczyn tego czegos co tam sie dzieje ;(
odzim Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 tak jak bys mial sztange za krotka , bo idzue rowno to przeladowanie o 0,15bar
Kowi87 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 tak jak bys mial sztange za krotka , bo idzue rowno to przeladowanie o 0,15bar Da rade ja jakos wydłużyć Tu są poprzednie logi przed zmianą kolektora ssącego, tam też tak było??? [br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 23:24_________________________________________________Panowie czy nieszczelność w ukladzie moze być przyczyną przeładowania turbiny
odzim Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 tak jak bys mial sztange za krotka , bo idzue rowno to przeladowanie o 0,15bar Da rade ja jakos wydłużyć Tu są poprzednie logi przed zmianą kolektora ssącego, tam też tak było??? [br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 23:24_________________________________________________Panowie czy nieszczelność w ukladzie moze być przyczyną przeładowania turbiny nie nieszczelność powoduje niedoladowanie a gdzie te wczesniejsze logi ?
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2010 Panowie przerobiłem połączenie kolektora z rurą plastikową Było Jest Problem znacznie zmniejszył sie, szarpanie nie za kazdym razem sie pojawia, a jak sie pojawi to teraz na 3 biegu przy 2,8-3tys obr(dłuzsze od poprzednich ale delikatne), wiec to musi być wina jakijeś nieszczelnosci Logów jeszcze nie zrobiłem, ale błąd cały czas pokazuje sie od przepływki 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent
przemik Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Taki pomysl: masz mozliwosc podmiany przeplywomierza na taki z AVF/AWX.... i wykonania logow dynamicznych lub chociaz przejechania pare kilometrów...?
Kowi87 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Taki pomysl: masz mozliwosc podmiany przeplywomierza na taki z AVF/AWX.... i wykonania logow dynamicznych lub chociaz przejechania pare kilometrów...? Jedynie z passka AWX, bo juz kiedys przekładałem, ale to u mechanika, przy okazji poprawie kąt wtrysku, który na wcześniejszych logach(jeszcze dobrych przed zmiana kolektora) miałem poprawić Musze go oddać na warsztat bo sam juz nic chyba nie zdziałam ;( Zmienie też obejmy na takie solidniejsze od SIDa[br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 18:50_________________________________________________Noi autko odstawiłem na serwis, podczas pierwszego testu, przeciagnałem go na 4 biegu do końca obrtów osiagnał prawie 170km/h i odziwo żadnych problemów, szarpnięć, doładowanie w porządku, ale tak 3 próby podrząd i na ostatni raz wyskoczył błąd przepływki, mechanik zauważył że podczas tego szarpnięcia dawka paliwa drastycznie spada na chwile i dlatego wyskakuje błąd przepływomierza, dostaje za duzo powietrza względem paliwa ;( Czy to moze być początek końca pompy wtryskowej Dodam ze w tamtym roku miałem z nią problem, pojechałem do nie tego goscia co powinienem na wymiane uszczelki nastawnika, tak ja wymieniał że odkręcił cały nastawnik, i przy składaniu za pierwszym razem źle trafił tym bolcem w nastawniku przez co sie skrzywił, wyprostował go młotkiem ale kulka nie była juz idealna <- moze to być przyczyną tego cyrku Wieczorem napisze jak wygląda sytuacja na innym przepływomierzu bo narazie telefonicznie tylko sie kontaktowałem co tam zdziałali :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się