Gość majki-m Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Były To jest 54mm, kilka mm wieksze niz seryjne .... ale niewiem czy nie za male , najwyzej zmienie Trochę małe te rurki, tak z 58-60mm by się zdało
neon Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 http://www.ulter.com.pl/index.php?show=konc&typ=2
Gość majki-m Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 http://www.ulter.com.pl/index.php?show=konc&typ=2 coś by się wybrało
Patrox Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 bardzo ładne koncówki, mógłbys zrobic fote od przodu i dac namiar na ten sklep tuningowy?
Pucek Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 to ja dodam coś od siebie, Seba, za bardzo wystają te Twoje końcówki :gwizdanie: Wojtas, ja bym zapodał końcówki o średnicy min 65mm, w seryjnym 1.8T są 55mm i zmieniłem właśnie na 65mm, teraz jest OK, myślę że 70mm będzie już przesadzone, SoMeS, a Ty zrób fotkę od góry zderzaka i od tyłu, ale z bliska, bo te Twoje na żywo wyglądają "grubawo"
wojtas-audi Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 No daja rade, i tez sciete, daj znac gdzie kupowales, moje musze zmienic
seba1-2 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 puce młody i głupi byłem, robiłem to dwa lata temu ale będą zmieniane i jakby nie było pisałem o tym na pierwszej stronie
malik Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Przerobiony tył w moim starym B6 2.5TDI. Dokładka zderzaka z 1.8T. Obcięte oryginalne końcówki i wspawane proste chromowane, lekko ścięte. Nigdy nie miałem brudnego zderzaka od "kopcenia". Mimo, że wgrany program na 193PS.
Pucek Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 No daja rade, i tez sciete, daj znac gdzie kupowales, moje musze zmienic miało być tak jak ORI, ale trochę ulepszone więc Kolega który na forum zajmuje się spawaniem orurowań do IC kupił mi kawałek rurki z kwasówki o średnicy 65mm, stare końcówki zostały odcięte od tłumika (zostało ich może z 1 cm), natomiast nowe zostały ucięte na miarę + ścięte, później wypolerowane (tak na szybko) i dopasowane, a na koniec to szybkie spawanie i są dodam że w II lifcie jest tak że jedna końcówka jest dłuższa, a druga krótsza, ja tak samo chciałem i mi się podoba Myślę że nie wygląda to najgorzej
SoMeS Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Pucek ale od razu widać że cięte z rurki
Pucek Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Pucek ale od razu widać że cięte z rurki te ori z 1.8T tak samo wyglądają, proste, zwykłe, z ściętym końcem, tylko inna średnica
slepy Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 ładnie to wygląda pucek, profi robota, i to na szybkiego
SoMeS Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 te ori z 1.8T tak samo wyglądają, proste, zwykłe, z ściętym końcem, tylko inna średnica nie przyglądałem się nigdy zastanawiam się czy tych moich w czerń nie pomalować
seba1-2 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 jak dla mnie to wyglądały by jak wiecznie okopcone :gwizdanie:
Gość pascal74 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 ja mam tez dwie proste rurki i szczerze mówiac nie mam okopconego zderzaka
Dev Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 ja mam tez dwie proste rurki i szczerze mówiac nie mam okopconego zderzaka padaka, za mocno odstają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się