Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJG] Przekładka na 4,2


tiger_seba

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż jeżdżą takie wehikuły, ale te v8 to chyba kwestia jedynie dźwięku :cool1:No bo za kasę którą wyrzucisz na ten ciężki silnik kupiłbyś i podciągnął 1.8T który na pewno będzie sporo sprawniejszy od tego potwora :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi, a co do 1.8T to fajne samochodziki ale sporo z nimi problemów mam paru znajomych i tylko narzekają , bo samochód to musi mieć serce i wtedy chce się jechać i podziwiać krajobrazy wokół nas, pozdrawiam wszystkich :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie 2,7 wstaw, zobacz do wątku Nosba nawet chyba ma jeszcze jeden silniczek na sprzedaż :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jakis zart 1,8t do v8 porownywac,

nie porównuję go tylko piszę jakie są opcję do przekładki :cool1: dzwięku v8 chyba nic nie zastąpi :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kasy wyjdzie dużo a kłopotów jeszcze więcej ale za to jak się uda to będiesz maił łyżwę na twarzy za każdym razem ajk odpalisz samochód.

Ja tak mam i już chyba przy v8 -kach zostanę na zawsze.

acha i nie daj sobie wmówić że to będzie palić 35 l po mieście ( mnie tak mówili)

moja poprzednia 2,4 q palioła litr mniej od obecnej v8.

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to wszystko da się zrobić, kwestia posiadanej kasy, a przy takich modach trzeba mieć jej w dużym nadmiarze, robiąc profi i sumując koszty pewnie wystarczy na np. S4 B6 z V8 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odpowiedzi, że pochłonie to majątek to się nie zgodzę bo S4 B6 v8, kosztuje o wiele więcej, po drugie mam złotą rączkę który wie o co kaman, bo frajda jest z jazdy samochodem który nie wygląda zbyt kozaczo a nie jednego kozaka w nowej audi potrafi zaskoczyć.Dzięki za kciuki też życzę powodzenia w modach :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy do czego auta używasz. Jeśli do podziwiania krajobrazów to czemu nie. Jeśli oczekujesz od auta jakiś lepszych właściwości jezdnych to już nie jest to zbyt błyskotliwy pomysł bo przód stanie się bardzo ciężki i pod sterowny w zakrętach. W zimę to taki ciężki przód może nawet uciekać, wyjeżdżać przodem z łuku. Jak widać silnik wchodzi na styk praktycznie i każda naprawa będzie się wiązała w wyjęciem silnika z karoserii. Jeśli koniecznie chcesz wolnossaka to dobrym pomysłem jest włożenie 3.2 V6. Mocy nieco mniej bo 250KM, ale silnik mniejszy no i bez turbin. Jeśli miałby być turbo doładowany to 2.7T jest dobrym pomysłem. A może po prostu kupić S4 : B5 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...