simon877 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Prosze o pomoc. Powiedzcie mi co może byc nie tak, czy może sie coś reguluje w silniku, bo po regeneracji turbiny i wyprużnieniu katalizatora, auto zaczeło palić 19L benzyny na 100 km. Wczesniej przed robotą nie przekroczyło nigdy 16 l. 1.8T quattro 150 KM
simon877 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 Sprawdzałem juz wszystko z sondą jest ok.
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 czujnik wody, sonda, termostat jakie wskazania ma sonda i jaka jest temp. na vag-u podczas jazdy?????
simon877 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 Napiecie na sondzie waha sie pomiedzy 0,2 a 0,9V, to chyba dobrze, a temperatura na vag-u to nie wiem.
Buba Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 zrob logi to zobaczymy jak przy obciazeniu sie sprawuje
Korzeń Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Może po prostu po wymianie Turbo przypomniały Ci sięe młodzieńcze lata i katujesz auto do odcięcia. A to sprawiło, że auto więcej pali.
Pucek Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 nie wypróżnia się katalizatora, jak już to wstawia się rurkę zamiast... dokładne sprawdzenie stanu podzespołów Vagiem, przepływka, sonda, dokładne logi ja jak pałuję przy tym samym silniku i napędzie to 14 litrów max, nawet nie wiem czy nie tak czasem mniej
gcienki Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 miałem ten sam problem ale ale nie w turbo. Pomogła wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
simon877 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 Czujnik już zmieniałem przy robocie turbiny bo nie wskazywał mi na tablicy temp cieczy w chłodnicy. Nie katuje turbiny do odcięcia. Poradzcie gdzie moge kupic ta rurke zamiast kata.
Pucek Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Czujnik już zmieniałem przy robocie turbiny bo nie wskazywał mi na tablicy temp cieczy w chłodnicy. Nie katuje turbiny do odcięcia. Poradzcie gdzie moge kupic ta rurke zamiast kata. to tak zwany test pipe/down pipe droga sprawa, około 300 zł trzeba wydać a i jest to robione w "garażu" a nie z sklepu najlepiej to weź wykręć katalizator i daj wspawać w niego rurkę, ale to podwyższone spalanie to raczej na pewno nie z jego powodu dokładna diagnostyka silnika...nic innego! ps. jak chcesz to mogę dać namiar na taką rurke, wszystko wyspawane, na flanszach, odkręcasz katalizator i przykręcasz to a jak wygląda sprawa z termostatem? normalnie na 90 silnik masz zagrzany?
gregory Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Może po prostu po wymianie Turbo przypomniały Ci sięe młodzieńcze lata i katujesz auto do odcięcia. A to sprawiło, że auto więcej pali. Trudno mi sobie wyobrazić aby sprawne seryjne 1.8T w budzie B5 nawet Q i nawet podczas butowania spaliło więcej jak 14l/100. Masz coś nie tak z silnikiem.
Korzeń Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Może po prostu po wymianie Turbo przypomniały Ci sięe młodzieńcze lata i katujesz auto do odcięcia. A to sprawiło, że auto więcej pali. Trudno mi sobie wyobrazić aby sprawne seryjne 1.8T w budzie B5 nawet Q i nawet podczas butowania spaliło więcej jak 14l/100. Masz coś nie tak z silnikiem. Kumpel jezdził na Taxi z napędem FWD i palił mu 17 benzyny
simon877 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 z temperatura ciężko trzeba dugo pojeżdzic aby pokazało na zegarach 90 stopni, tak z 30 minut. A tak wogle to jaki ma wpływ termostat na spalanie? I jeszcze jedno gdzie w okolicach wrocka mozna pojechć na dokładną diagnostyke silnika, w razie czego?
gregory Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Może po prostu po wymianie Turbo przypomniały Ci sięe młodzieńcze lata i katujesz auto do odcięcia. A to sprawiło, że auto więcej pali. Trudno mi sobie wyobrazić aby sprawne seryjne 1.8T w budzie B5 nawet Q i nawet podczas butowania spaliło więcej jak 14l/100. Masz coś nie tak z silnikiem. Kumpel jezdził na Taxi z napędem FWD i palił mu 17 benzyny Jeśli 1.8T miałoby zjeść 17l to 4.2 V8 powinno z jakieś 30. Panowie pora się obudzić. 1.8T to nie 4.2 V8 i ani nawet 2.8 Sprawne podczas spokojnej jazdy weźmie 8-9l a niesprawne potrafi nawet 16. Problemem jest to, że wiele ludzi nie wiem że coś jest nie tak z silnikiem bo się nie zagłębia w to tylko tankuje, a potem pisze że 1.8T tyle normalnie palą. Moje nawet tyle nie zje.
simon877 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 To powiedzcie mi czemu, tak cienko grzeje jechałem dzis do kudowy (100 km) od wrocka i temperatura nnie przekroczyła 90 stopni nawet kreski wczesniejszej nie przekroczyła a jechałem prawie 1h 20 min.
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 To powiedzcie mi czemu, tak cienko grzeje jechałem dzis do kudowy (100 km) od wrocka i temperatura nnie przekroczyła 90 stopni nawet kreski wczesniejszej nie przekroczyła a jechałem prawie 1h 20 min. termostat siadł, trzeba podłaczyc Vag-a i zobaczyc jak sie nagrzewa podczas jazdy
Gość elvis80 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 ło qr** ile pali 1,8T????????????????/ hej to ile 2,0 fsi??????????????????????/ odpowiedzcie prosze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się