Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Duże spalanie!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pomoc. Powiedzcie mi co może byc nie tak, czy może sie coś reguluje w silniku, bo po regeneracji turbiny i wyprużnieniu katalizatora, auto zaczeło palić 19L benzyny na 100 km. Wczesniej przed robotą nie przekroczyło nigdy 16 l. 1.8T quattro 150 KM

Opublikowano

czujnik wody, sonda, termostat

jakie wskazania ma sonda i

jaka jest temp. na vag-u podczas jazdy?????

Opublikowano

zrob logi to zobaczymy jak przy obciazeniu sie sprawuje

Opublikowano

Może po prostu po wymianie Turbo przypomniały Ci sięe młodzieńcze lata i katujesz auto do odcięcia.

A to sprawiło, że auto więcej pali.

Opublikowano

wycięty kat- ciśnienie spalin

Opublikowano

nie wypróżnia się katalizatora, jak już to wstawia się rurkę zamiast...

dokładne sprawdzenie stanu podzespołów Vagiem, przepływka, sonda, dokładne logi

ja jak pałuję przy tym samym silniku i napędzie to 14 litrów max, nawet nie wiem czy nie tak czasem mniej

Opublikowano

miałem ten sam problem ale ale nie w turbo. Pomogła wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej.

Opublikowano

Czujnik już zmieniałem przy robocie turbiny bo nie wskazywał mi na tablicy temp cieczy w chłodnicy. Nie katuje turbiny do odcięcia. Poradzcie gdzie moge kupic ta rurke zamiast kata.

Opublikowano

Czujnik już zmieniałem przy robocie turbiny bo nie wskazywał mi na tablicy temp cieczy w chłodnicy. Nie katuje turbiny do odcięcia. Poradzcie gdzie moge kupic ta rurke zamiast kata.

to tak zwany test pipe/down pipe

droga sprawa, około 300 zł trzeba wydać a i jest to robione w "garażu" a nie z sklepu

najlepiej to weź wykręć katalizator i daj wspawać w niego rurkę, ale to podwyższone spalanie to raczej na pewno nie z jego powodu

dokładna diagnostyka silnika...nic innego!

ps. jak chcesz to mogę dać namiar na taką rurke, wszystko wyspawane, na flanszach, odkręcasz katalizator i przykręcasz to :wink4:

a jak wygląda sprawa z termostatem? normalnie na 90 silnik masz zagrzany?

Opublikowano

Może po prostu po wymianie Turbo przypomniały Ci sięe młodzieńcze lata i katujesz auto do odcięcia.

A to sprawiło, że auto więcej pali.

Trudno mi sobie wyobrazić aby sprawne seryjne 1.8T w budzie B5 nawet Q i nawet podczas butowania spaliło więcej jak 14l/100. Masz coś nie tak z silnikiem.

Opublikowano

Może po prostu po wymianie Turbo przypomniały Ci sięe młodzieńcze lata i katujesz auto do odcięcia.

A to sprawiło, że auto więcej pali.

Trudno mi sobie wyobrazić aby sprawne seryjne 1.8T w budzie B5 nawet Q i nawet podczas butowania spaliło więcej jak 14l/100. Masz coś nie tak z silnikiem.

Kumpel jezdził na Taxi z napędem FWD i palił mu 17 benzyny

Opublikowano

z temperatura ciężko trzeba dugo pojeżdzic aby pokazało na zegarach 90 stopni, tak z 30 minut. A tak wogle to jaki ma wpływ termostat na spalanie? I jeszcze jedno gdzie w okolicach wrocka mozna pojechć na dokładną diagnostyke silnika, w razie czego?

Opublikowano

Może po prostu po wymianie Turbo przypomniały Ci sięe młodzieńcze lata i katujesz auto do odcięcia.

A to sprawiło, że auto więcej pali.

Trudno mi sobie wyobrazić aby sprawne seryjne 1.8T w budzie B5 nawet Q i nawet podczas butowania spaliło więcej jak 14l/100. Masz coś nie tak z silnikiem.

Kumpel jezdził na Taxi z napędem FWD i palił mu 17 benzyny

Jeśli 1.8T miałoby zjeść 17l to 4.2 V8 powinno z jakieś 30. Panowie pora się obudzić. 1.8T to nie 4.2 V8 i ani nawet 2.8 Sprawne podczas spokojnej jazdy weźmie 8-9l a niesprawne potrafi nawet 16. Problemem jest to, że wiele ludzi nie wiem że coś jest nie tak z silnikiem bo się nie zagłębia w to tylko tankuje, a potem pisze że 1.8T tyle normalnie palą. Moje nawet tyle nie zje.

Opublikowano

jak cos jest poj.....e to zeżre 17

Opublikowano

To powiedzcie mi czemu, tak cienko grzeje jechałem dzis do kudowy (100 km) od wrocka i temperatura nnie przekroczyła 90 stopni nawet kreski wczesniejszej nie przekroczyła a jechałem prawie 1h 20 min. :wtf:

Opublikowano

To powiedzcie mi czemu, tak cienko grzeje jechałem dzis do kudowy (100 km) od wrocka i temperatura nnie przekroczyła 90 stopni nawet kreski wczesniejszej nie przekroczyła a jechałem prawie 1h 20 min. :wtf:

termostat siadł, trzeba podłaczyc Vag-a i zobaczyc jak sie nagrzewa podczas jazdy

Opublikowano
:shocked: ło qr** ile pali 1,8T????????????????/ hej to ile 2,0 fsi??????????????????????/ odpowiedzcie prosze :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...