alvaro Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Opublikowano 30 Maja 2007 tukan2000 ale w jakiej budzie B5 nie ma ale B6 ???
pre_pl Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 jeden, jeden.... w A4 2.5tdi jest jeden mały kulerek w nadkolu
Tukan Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 jeden, jeden.... w A4 2.5tdi jest jeden mały kulerek w nadkolu W b5 i w B6
marcin j Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 jeden, jeden.... w A4 2.5tdi jest jeden mały kulerek w nadkolu To by bylo sprzeczne z tymi rysunkami , które wkleiłeś w swoim poście tego tematu na pierwszej stronie. BTW, wczoraj patrzyłem u mnie w 2,5 tdi są 2 coolerki, 1 z prawej i 2 z lewej.
pre_pl Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 To by bylo sprzeczne z tymi rysunkami , które wkleiłeś w swoim poście tego tematu na pierwszej stronie. a widzisz... teraz pisałem o B6 z silnikiem BDG (zresztą i AKE ma jeden, tam był opisany 2.5TDI taki jak jest w temacie (czyli od A6) Zmodyfikuje pierwszego posta, bo moze wprawadzac w błąd[br]Dopisany: 30 Maj 2007, 16:33 _________________________________________________a nie, cos mi się miesza
alvaro Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Opublikowano 30 Maja 2007 to dziwne co mówicie A4 B6 2,5 TDI wystarczy jeden coolerek gdy w tym samym cilniku ale A6 C5 już jest sporej wielkości FMIC ??
ctv Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 w A6 starym mamy fmic,w b6 zawsze 2xsmic. a tak pozatym te wasze fmic nie maja czasem za maly boczków?
poziek Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 wyjdzie w praniu - zobaczymy jak będą chłodzić - boczki po 4,5 cm na strone
alvaro Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Opublikowano 30 Maja 2007 ctv to da się wcisnąć do B6 FMIC z C5 ??
pre_pl Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 to da się wcisnąć do B6 FMIC z C5 alvaro, przecież juz na pierwszych stronach pisaliśmy, że to nie ma sensu... Lepiej zrobić customowy FMIC za 2000zł. I tak najwięcej kasy pochłonie przeróbka. Z tego co widziałem, do A4B6 nie wciśniesz fmica z A6. Choć to tylko było oglądane (na oko). Moooże by się zmieściło coś w prawe nadkole, ale coraz mniej w to wierzę (tak jak oglądałem wczoraj jak to wygląa przy zdjętym zderzaku ).
alvaro Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2007 jak zwykle ctv wypowiedziałsię tak że nie wiadomo o co chodzi (komu odpowiada...)
poziek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Alvaro jak będę miał okazje to puszcze ci fotke Adasia. Nic nie widać, żadnego rezania a FMIC ma i na hamowni tak jak pisałem podskoczyło od razu 8KM i kilkanaście Nm. Jak zdecydujesz się w końcu na ten krok to się odezwij.
pre_pl Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Dzisiaj rano jadąc do pracy, pomierzyłem sobie temperaturkę w dolocie. Mierzone było w godzinach 6:30-7:00, myślałem, że będzie trochę więcej luzu i mocniej pocisnę. Temperatura początkowo na zewnątrz to około 18stopni C, potem przejeżdzałem przez las (16st), następnie wzrosło do 22-24 stopni. Na pierwszym wykresie próbowałem wszystko załączyć, słabo wartości temperatury, ale za to ładnie widać wzrost temperatury w dolocie (czarna linia, tendencja). Wartości zmienne temp. w dolocie są kreślone kolorem granatowym. Żółtym kolorem jest oznaczone ciśnienie w dolocie (ile pompowałem, hyhyhy), oś Y po prawej stronie. Kolor różowy (yhm), to prędkość - oś Y po lewej stronie (do Sopotu jakoś jechałem, w Gdańsku widać więcej stałem - druga połówka) Oś X to sekundy (2000 sekund, czyli około 33 minuty) I jeszcze zależność temperatury w dolocie od ciśnienia (w dolocie, czyli jak cisnąłem):
marcin j Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Dzisiaj rano jadąc do pracy, pomierzyłem sobie temperaturkę w dolocie jak można zmierzyć temp. w dolocie??
pre_pl Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Dzisiaj rano jadąc do pracy, pomierzyłem sobie temperaturkę w dolocie jak można zmierzyć temp. w dolocie?? jest to w wielu grupach (001, 007 itd), najczęściej używa się 007. Mowa o dizlu oczywiście. Do ściągniecia csv z moimi logami (006,007,011): http://ultrashare.net/hosting/fl/1da303ced6 EDIT, sorki... intake temp to 007, pokićkało mi się z temperaturą płynu chłodzącego. Fajnie jakby jeszcze jakiś koralgol z AWXem zrobił coś takiego, może przesłać do mnie 007 i 011, ja to już obrobię...
Rogalotti Opublikowano 9 Czerwca 2007 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Alvaro widzę, że idziesz cos za ciosem :-) i bardzo dobrze... Jeżeli w takim razie planujesz większe turbo skoncentruj sie na założeniu coolera z przodu. Jeden z przodu jest lepiej usytuowany, będzie powierzchnią i grubością rdzenia większy.. generalnie będzie miał większą wydajność. Przy zakupie coolerka pamietaj że ważna jest takze jego grubość (kup taki 6-8cm grubości)Pozdrawiam.
wowo Opublikowano 14 Czerwca 2007 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Mam A6 2.5 TDI i jest tam jeden "duży" IC pomiędzy chłodnicami. Powyżej 25*C jednak nie daje już rady moim 185 PS uzupełnij profil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się