Pandzior 0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Chciałem zrobić sowie swap hamulcy na 312 tylko nie wiem w jakich modelach były montowane taki które podejdą do mojego zetora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Wydaje mi się że 2,5tdi miało 312, ale fela wtedy min. 16" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Wydaje mi się że 2,5tdi miało 312, ale fela wtedy min. 16" Ale 2,5tdi w B5, czy np w A6 C4 też są 312? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 w A6 też są 312mm tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_swap_mocnych_hamulcy_z_systemu_lucas_280mm_na_312mm_ate-t91632.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 W A4 B5 masz zwrotnice stalową, rozstaw mocowań jarzma coś ok. 95 mm i takiego dawcy szukasz. Więc może być to np. A4 B5 z 2,5 TDI lub mocnymi benzynami, Passat B5 i B5 FL (np. 2.8i, 2,5TDI), Skoda Superb 2.8i lub 2,5 TDI. Felga 16" ET 42 i mniejsze (np. 37). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 podepnę się pod temat: czy przy takim swapie napotkam problemy z racji tego, że posiadam esp ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 czy przy takim swapie napotkam problemy z racji tego, że posiadam esp ?? Nie napotkasz. Ja mam ESP i przełożyłem przód z 288 na 320, tył z 245 na 288 i zero problemu. Poza tymABS/ESP można programować pod posiadane heble. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 po wymianie na 312 (bo na 320 to już więcej zabawy z półosiami itd.itp) to ten zdemontowany przód można założyć bez większych problemów technicznych na tył ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 nie da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 nie da się a ty seba to grzebałeś u siebie coś przy tyle czy masz ori ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 W A4 B5 masz zwrotnice stalową, rozstaw mocowań jarzma coś ok. 95 mm i takiego dawcy szukasz. Więc może być to np. A4 B5 z 2,5 TDI lub mocnymi benzynami, Passat B5 i B5 FL (np. 2.8i, 2,5TDI), Skoda Superb 2.8i lub 2,5 TDI. Felga 16" ET 42 i mniejsze (np. 37). W żadnej B5 nie montowali seryjnie 312mm. Poza opisanymi przez Jaro4444, wkładali do mocnych New Beatle, Bor/Golfów od 1998 do 2002 oraz Leonów/Toledo. Jarzmo montowane w tych autach do 312mm tarczy pasuje do A4 B5 [br]Dopisany: 10 Styczeń 2010, 14:19_________________________________________________ a ty seba to grzebałeś u siebie coś przy tyle czy masz ori ?? W ośce z tyłu nic nie zrobisz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 a w Q ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 W Q można założyć wentylowane 256x22 z poliftowej S4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 W Q można założyć wentylowane 256x22 z poliftowej S4. masz moze info gdzie mozna nabyc zaciski z jarzmami ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 W Q można założyć wentylowane 256x22 z poliftowej S4. masz moze info gdzie mozna nabyc zaciski z jarzmami ????? Pasek B5 4motiom lub S4, allegro lub nowe. Zawieszenie 1KE. Tylko raz widziałem je na Allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 wiem w czym sa te zaciski i tarcze ale na alledrogo nie widzę, dlatego pytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 W A4 B5 masz zwrotnice stalową, rozstaw mocowań jarzma coś ok. 95 mm i takiego dawcy szukasz. Więc może być to np. A4 B5 z 2,5 TDI lub mocnymi benzynami, Passat B5 i B5 FL (np. 2.8i, 2,5TDI), Skoda Superb 2.8i lub 2,5 TDI. Felga 16" ET 42 i mniejsze (np. 37). W żadnej B5 nie montowali seryjnie 312mm. Poza opisanymi przez Jaro4444, wkładali do mocnych New Beatle, Bor/Golfów od 1998 do 2002 oraz Leonów/Toledo. Jarzmo montowane w tych autach do 312mm tarczy pasuje do A4 B5. Fakt w B5 nie montowali 312 mm 312 w Golfie IV i pochodnych montowana była od 1998 do 2005 r. Miałem takie heble z Octavii RS w swoim golfie - przód 312 mm, tył 256 mm wentylowany. Osobiście sprawdziłbym czy ten zacisk tylny nie podejdzie do ośki. Szukając mocnych hebli do A4 B5 spojrz na pierwszego Allroad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Osobiście sprawdziłbym czy ten zacisk tylny nie podejdzie do ośki. Tylko z czego dać tarczę w ośce jest nieszczęsna tarcza-piasta. [br]Dopisany: 10 Styczeń 2010, 21:20_________________________________________________ Szukając mocnych hebli do A4 B5 spojrz na pierwszego Allroad. http://www.allegro.pl/item873793338_zacisk_hamulcowy_audi_allroad.html na tej aukcji jest ciekawostka, stalowa zwrotnica a pomimo tego ma szeroki rozstaw na jarzmo. http://www.allegro.pl/item855083494_zwrotnica_z_piasta_przod_prawa_audi_allroad.html chyba konieczna będzie wymiana zwrotnicy, co pociągnie za sobą wymianę półosi albo mi się wydaje albo zwrotnica od allroada jest minimalnie dłuższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 http://www.allegro.pl/item873793338_zacisk_hamulcowy_audi_allroad.html To jest układ 320 mm Mam taki sam w swojej B7 właśnie z Allroad 2,5 TDI 180 KM lub A6 C5 2.5 TDI 180 KM 2004 r (zwrotnica aluminiowa już była tam).[br]Dopisany: 10 Styczeń 2010, 21:53_________________________________________________ Tylko z czego dać tarczę w ośce jest nieszczęsna tarcza-piasta. A nie da się przykręcić do belki piasty od Passata B5 FL z oddzielną piastą i tarczą? http://www.allegro.pl/item875366945_piasta_zwrotnica_audi_a6_a4_b5_2_5_tdi_automat.html To mi wygląda na 312 na stalowej zwrotnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się