Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zamiana/przeróbka zawieszenia


brembi

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ja mam 315 tys na liczniku samochód kupiłem w kwietniu 2009 i mam oryginalne wachacze ze znaczkami firmowymi i audi oraz datą produkcji , góra lemforder, a dół TRW, dopiero jak pojeździłem w polsce to się sknociło, tzn wymiana jednego górnego i jednego dolnego :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam znajomego dobrego mechanika (tokarza) i on te wahacze tak przerabia ( głowki wahaczy) po swojemu, że likwiduje luzy, coś tam dorabia, dokłada jeszcze kalamitki i chodzi wszystko jak należy- trzy razy mocniejsze od tych zamienników a jeśli sie coś tam wyrobi to znowu poprawia ten luz, oczywiście na ich krzywienie nic nie poradzi, powiem wam szczerze, że takich mechaników jak on to ze swieczką mozna szukać bo on robi coś z niczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przykładu :

Poprzednie moje autko passat tdi B5fl kupiony w polsce od nowości i przy 202tys km przebiegu padł górny jeden z wahaczy...

więc widać da się ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przykładu :

Poprzednie moje autko passat tdi B5fl kupiony w polsce od nowości i przy 202tys km przebiegu padł górny jeden z wahaczy...

więc widać da się ...

Nie wierze w ani jedno twoje słowo

Twoja sprawa,

ja miałem tego passata po wujaszku on zrobił nim 178tys od nowości kupił go sam w salonie. Po nim ja śmigałem niecały rok do przebiegu 202tys km i w dzień sprzedaży zaczął popukiwać właśnie ten jeden wahacz górny :kwasny: i musiałem opuścić na niego całe szczęście one nie są drogie...

-125zł od ustalonej wcześniej ceny zeszło...

nic poza tym nie było grzebane od nowości przy zawieszeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim panowie nie krecic kierownica w miejscu!!!! Zywcem sie wyrywaja sworznie. Tak tlumaczyl mi spec od ustawiania geometrii z wielo wielo letnim stazem pracy

Tez myślę, że kręcenie w miejscu jest zabójcze dla tego zawieszenia - mój wniosek po oględzinach całej konstrukcji :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę przesadzacie z ta awaryjnością w ciągu 2 lat zrobiłem autem po naszych drogach 100 tys km co 30tys jeżdżę na przegląd zeby mieć pewność ze wszystko jest ok i auto nadal jest na ori wahaczach.jazda na seryjnych gumach 195/65/15.Za to lożyska padaja mi jak muchy czy to skf czy inne, rozni mechanicy montujacy a dwa komplety juz wymienilem i znowu jakies huczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kolego mam swoje OOOOO od 1.5roku i jedyne co wymieniłem to wahacze na jakies krafta zrobiłem 80tyś km i nic jeszcze jeżdżę a z zawieszenie nic nie słychąc cich.Jeżdżę na gumach 195/65/15 ale trzeba będzie w tym roku coś z tym zrobić jedyne co dokładam do auta to tyle co chce jakieś lepsze radio głośniki ale jeśli chodzi o mechanike to nic [br]Dopisany: 07 Luty 2010, 10:22_________________________________________________jak tak narzekasz to zmień auto i problem z głowy ja tam swojego OOOOO narazie nie zmienie chyba żę na quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie audi spieprzyło sprawę zawieszenie jest super tylko nasze drogi nie bardzo żadne auto nie poradzi sobie z dziurami po kolana jakich teraz jest pełno i nie opowiadaj że zawieszenie nie jest trwałe 185 tysiaków mam przelatane od nowości nie robiłem nic z zawieszeniem teraz jedynie mam luz na jednej gałce zregeneruje za 300 zł i drugie tyle śmigania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...