Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Analiza błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam prośbę dotyczącą analizy błędów i ich objawów:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Wychodzi na to, że czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62 jest uszkodzony, jednak troszkę posiedziałem przy Vagu i zaobserwowałem, że wskazania temperatury z czujnika G62 i G2 są jak na moje oko prawidłowe zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku pomiary się pokrywają (pomijając fakt, że okazało się, że termostat jest do wymiany max tem. to 78 st. i lubi na postoju spaść do 65)

Zauważyłem, że po odpaleniu zimnego silnika po około minucie pracy załącza się na około 30 sek. wentylator i po tym dziwnym zjawisku wyskakuje w/w błąd.

Styki już czyściłem także pytanie, czy uszkodzony czujnik może powodować włączenie się wentylatora.

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01561 - Left Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

01562 - Right Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

I tu błędy z kanału 46 dotyczące drzwi ich w ogóle nie rozumiem bo wszystkie drzwi zamykają się i otwierają prawidłowo, po wykasowaniu błędy powracają

Opublikowano

Witam

Mam tak jak kolega poniższe błędy:

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01561 - Left Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

01562 - Right Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

I tu błędy z kanału 46 dotyczące drzwi ich w ogóle nie rozumiem bo wszystkie drzwi zamykają się i otwierają prawidłowo, po wykasowaniu błędy powracają

Niestety, tutaj zawstydzony spuszczam wzrok, nie posiadam znajomości barbarzyńskiego języka, a tłumaczenie translatora jest ... zabawne i nieprzydatne.

Gorąca prośba do życzliwych klubowiczów o tłumaczenie http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-01561.html

Opublikowano

W tylnych lewych drzwiach w zamku jest krancwka F132 i prawych F134 ktrora daje sygnal do modulu komfortu czy zamek jest zamkniety czy nie. Cos tam nie trybi. Stan powinien sie zamieniac podczas zamykania i otwierania samochodu.

Mozna to dodjezec za pomoca blokow pomiarowych w module komfortu vagiem. Mozna zrobic tez output test. Ktora grupa czy blok nie wiem i tego testu tez nigdy nie robilem. Do modulu komfortu powienien byc dostep bez wlaczonego zaplonu vagiem.

Jak chcecie to ja sie bede jutro u mnie podpinal do moge rzucic jak i co wyglada w vag?

[br]Dopisany: 08 Styczeń 2010, 18:49_________________________________________________http://wiki.ross-tech.com/index.php/01561

Opublikowano

również będę bardzo wdzięczny :)

Opublikowano

Jak wejdziecie w modul komfortu 46 i potem w bloki pomiarowe 08

i tak w grupie 1 i 2 sa drzwi przednie lock - unlock

w grupie 3 sa drzwi tylne

w 4 sa czujniki otwarcia drzwi

a w 5 klapy

Wjejdzcie w grupe 3 i sprawdzcie czy sie zmienia lock-unlock jak zamykacie centralny.

pierwsze dwie wartosci to lewe drzwi a drugi to prawe(lub na odwrot)

Opublikowano

ok dzięki jak znajdę chwilkę to skocze do auta t zbadać :)

Opublikowano

ok dzięki jak znajdę chwilkę to skocze do auta t zbadać :)

I jak udało ci się ogarnąć temat tych błędów bo i mnie nękają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...