lyku23 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam mam prośbę dotyczącą analizy błędów i ich objawów: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Wychodzi na to, że czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62 jest uszkodzony, jednak troszkę posiedziałem przy Vagu i zaobserwowałem, że wskazania temperatury z czujnika G62 i G2 są jak na moje oko prawidłowe zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku pomiary się pokrywają (pomijając fakt, że okazało się, że termostat jest do wymiany max tem. to 78 st. i lubi na postoju spaść do 65) Zauważyłem, że po odpaleniu zimnego silnika po około minucie pracy załącza się na około 30 sek. wentylator i po tym dziwnym zjawisku wyskakuje w/w błąd. Styki już czyściłem także pytanie, czy uszkodzony czujnik może powodować włączenie się wentylatora. 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe I tu błędy z kanału 46 dotyczące drzwi ich w ogóle nie rozumiem bo wszystkie drzwi zamykają się i otwierają prawidłowo, po wykasowaniu błędy powracają
superdziki Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Popatrz tu http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-01561.html Czesc jest po holendersku ale tez i po angielsku. Tam tez jest jak zrobic test
manius_29 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Witam Mam tak jak kolega poniższe błędy: 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe I tu błędy z kanału 46 dotyczące drzwi ich w ogóle nie rozumiem bo wszystkie drzwi zamykają się i otwierają prawidłowo, po wykasowaniu błędy powracają Niestety, tutaj zawstydzony spuszczam wzrok, nie posiadam znajomości barbarzyńskiego języka, a tłumaczenie translatora jest ... zabawne i nieprzydatne. Gorąca prośba do życzliwych klubowiczów o tłumaczenie http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-01561.html
superdziki Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 W tylnych lewych drzwiach w zamku jest krancwka F132 i prawych F134 ktrora daje sygnal do modulu komfortu czy zamek jest zamkniety czy nie. Cos tam nie trybi. Stan powinien sie zamieniac podczas zamykania i otwierania samochodu. Mozna to dodjezec za pomoca blokow pomiarowych w module komfortu vagiem. Mozna zrobic tez output test. Ktora grupa czy blok nie wiem i tego testu tez nigdy nie robilem. Do modulu komfortu powienien byc dostep bez wlaczonego zaplonu vagiem. Jak chcecie to ja sie bede jutro u mnie podpinal do moge rzucic jak i co wyglada w vag? [br]Dopisany: 08 Styczeń 2010, 18:49_________________________________________________http://wiki.ross-tech.com/index.php/01561
manius_29 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 dzięki jasne że jestem zainteresowany, czekam na info
superdziki Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Jak wejdziecie w modul komfortu 46 i potem w bloki pomiarowe 08 i tak w grupie 1 i 2 sa drzwi przednie lock - unlock w grupie 3 sa drzwi tylne w 4 sa czujniki otwarcia drzwi a w 5 klapy Wjejdzcie w grupe 3 i sprawdzcie czy sie zmienia lock-unlock jak zamykacie centralny. pierwsze dwie wartosci to lewe drzwi a drugi to prawe(lub na odwrot)
lyku23 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 ok dzięki jak znajdę chwilkę to skocze do auta t zbadać
Smirnoff Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 ok dzięki jak znajdę chwilkę to skocze do auta t zbadać I jak udało ci się ogarnąć temat tych błędów bo i mnie nękają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się