pet3r Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 witam! wpadl mi do glowy pomysl zamontowania stozkowego filtra do mojej 2.6 ale kompletnie nic o tym nie wiem. czy da cokolwiek oprocz ladniejszego dzwieku silnika? czy moge oczekiwac minimalnego wzrostu mocy? co musialbym przerobic, co wyrzucic z silnika i jakie beda tego koszty? jakie sa wady zastosowania stozka? mysle, ze temat mozna rozwinac, np dla ludzi, ktorzy beda planowali cos takiego w przyszlosci lub teraz planuja.
Pikuś Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Wedlug mnie szkoda zachodu. To jest wywalenie kasy w bloto. Ale mam male pojecie o tym wiec moge sie myslic. Niech wypowiedza sie na ten temat inni.
bartte Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Generalnie stożek montuję się wówczas gdy klasyczny filtr nie daje rady, w silniku wolnossącym, nie dłubanym montaż stożka może nie tylko nie pomóc a nawet pogorszyć osiągi samochodu. Miało by to jakiś sens w przypadku montażu pełnego dolotu z kierownicą zimnego powietrza, pełnego układu wydechowego i wystrojeniu yego wszystkiego. Wówczas można by liczyć na przyrost oaru koników i może 10-15Nm
KICHOL Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Zrobisz wiecej dla silnika i dla własnej kieszeni zmieniając filtr powietrza i paliwa dwa razy do roku niż zakładając stożek, jak przeliczysz to za stozek to masz 3-4 lata wymiany tych dwóch filtrów. A zakładając sam filterek stozkowy mocy ci nie przybędzie a jeśli nawet to czy odczujesz różnicę 2-3KM :idea:
Norbi Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Zgadza sie mocy nie przybedzie, a jak skrocisz lub wydluzysz dolot co jest raczej pewne przy takim manewrze, autko przestanie ciagnac.Pzdr. V6 sa bardzo czule na zmiane dlugosci kanalu dolotowego.
Gość Murzyn Opublikowano 23 Czerwca 2006 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Miało by to jakiś sens w przypadku montażu pełnego dolotu z kierownicą zimnego powietrza, pełnego układu wydechowego i wystrojeniu yego wszystkiego. Wówczas można by liczyć na przyrost oaru koników i może 10-15Nm dokladnie...troche sie nameczylem w peugeocie zeby to wszystko zrobic, ale sie oplacilo...przyrost mocy byl ok3% (hamownia) ogolnie to autko jest duzo glosniejsze, a i wydatek dos spory (300pln dobry stozek i koleje 300 profi montaz) czy jest sens montowac to do autka, ktorym sie nie scigasz...watpliwe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się