variocustoms Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Stary poczciwy Lexus którego dostałem w spadku po kradzieży mojej B7. Silnik 2JZ-GE z Supry non turbo Pojemność 3000 Moc ok 250 KM RWD Moment ok 300 Nm Spalanie 13-18 V Power Rok prod 1994 Przebieg 179 tmls Wyposażenie: Skórka, pełna elektryka, kierownica el. z pamięcią ustawienia i automatycznym cofaniem, klima, automat + PWR ESC mode, kontrola trakcji - brak, 2 x Air Bag, podświetlenie na nogi, automatyczny włącznik świateł, halogeny, szyberdach, Premium sound Pioneera (kaseta) 7 głośników - 250 Watt, podłokietnik, alu 16'' ori, kolor biała perła + srebrne listwy Auto dostało wszystkie nowe płyny, tarcze i klocki + gwint BC Racing z reg. twardości, naprawiłem brakujące podświetlenie kokpitu, HID 6000k, zimny dolot zakupiony i zamontowany, dystanse 25 mm koło Eibach - zamówione. Marzenie co do moda to wydech cat back Top Speed. BTW auto na dystansach będzie miało tak kółka bo są z super negatywie Lepsze foty przy okazji
Madas Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 No w końcu pokazałeś Lexa ... widziałem na żywo jak był czysty i prezentuje sie super do tego extra wyposażony ... po zmianie zawieszenia jeszcze nie widziałem ale pewnie teraz na spocie niedzielnym zobaczę .... polecam zmianę felg i umycie auta :gwizdanie:
variocustoms Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 Lepsze fotki będą jak będzie pogoda + środek oczywiście
Iverson Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 no jeszcze jakieś szerokie koło i będzie kox
moskal Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 dużo nie brakuje , moim zdaniem fela 18" i kapeć conajmniej 235 poka zdjęcie "dópy"
variocustoms Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 Fela na razie zostaje, latem śmigałem na 245 i było ok, jak będzie czysta pupa to pstryknę foto
miron78 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Lex miazga - miałem latem na wekend IS250 i śmiało mogę powiedzieć że nie jedno chciałbym w mojej A4 z tego lexa
soolek Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Byłem ciekaw tego samochodu i ... jestem nadal Zrób nam prezent na dzień Babci/Dziadka, umyj furę i wrzuć więcej fotek
variocustoms Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 Spox, będzie update po montażu zimnego dolotu i po myjce
poziek Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 sprawdzony ten CAI, że daje przyrosty ? :gwizdanie:
variocustoms Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 Injen podaje, że 16,5 PS, ja robię kopię Injena, Injen bez frahtu 650 PLN a mnie rury i złączki 200 wyszły, jedynie osłonę muszę skombinować, średnica rur ta sama tj 77,5 mm http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Injen-Short-Ram-Air-Intake-01-02-03-Lexus-SC430-IS2095P_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad63ddc42QQitemZ390141434946QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Jacob_USA Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Bardzo ladnie lac i jezdzic , a co do kradziezy tych samochodow w polsce to szkoda slow... ja swoje auto zostawilem z kluczykami w samochodzie wiele razy i jeszcze nikt nie odjechal ;(
Reggi Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Moc ok 250 KM RWD Ja bym pomalował te srebrne listwy w kolor reszty A tak to fajna furka
moskal Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Injen podaje, że 16,5 PS, ja robię kopię Injena, Injen bez frahtu 650 PLN a mnie rury i złączki 200 wyszły, jedynie osłonę muszę skombinować, średnica rur ta sama tj 77,5 mm http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Injen-Short-Ram-Air-Intake-01-02-03-Lexus-SC430-IS2095P_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad63ddc42QQitemZ390141434946QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories a jaki filtr do tego bedzie założony ??????
variocustoms Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 dzisiaj zamontowałem tzw. zimny dolot, wyleciał rezonator przed przepustnicą i stare gumowe rury zastąpione alu + nowe łączniki średnica 77,5 mm, stożek został, gang silnika , reakcja na gaz taka jaka powinna być, wyeliminowane zamulenie od 1000 do 4000 obr, testowane na sliskim, ciekawe jak będzie w normalnych warunkach drogowych. Tutaj na LED postojach http://www.youtube.com/watch?v=4Tahx8MuSV4 Krótki test, trochę cicho bo kręciłem sam {komórką} ale z zewnątrz nieźle grzmi to R6
poziek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Vario nie obraź się ale do silnika 3.0L to ten stożek powinien być 2 razy większy to raz dwa kup sobie jedyny w miarę znośny filtr gąbkowy ITG w www.re5pect.pl bo to co masz to jest bibuła przepuszczająca cały syf z powietrza o obudowie tego CAI nie muszę wspominać
moskal Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Vario nie obraź się ale do silnika 3.0L to ten stożek powinien być 2 razy większy to raz dwa kup sobie jedyny w miarę znośny filtr gąbkowy ITG w www.re5pect.pl bo to co masz to jest bibuła przepuszczająca cały syf z powietrza o obudowie tego CAI nie muszę wspominać dokładnie proponuje taki stożek : http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=803 olejek do niego : http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1589 bariera termiczna do zabudowy : http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=853 taki zestaw ma jakiś sens , w tej chwili ta popierdółka którą masz zamontowaną ciągnie ci gorące powietrze z silnika + cały syf
variocustoms Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2010 Poziek/moskal osłona będzie na 1000% a co do stożka to macie rację, myślałem nad Blitzem ale sprawdzę ten co mi polecacie Na razie się cieszę, że upchnąłem to badziewie na 5 st mrozie[br]Dopisany: 13 Styczeń 2010, 11:34_________________________________________________rex waga auta ok 1700 kg
Rekomendowane odpowiedzi