Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Grzechotanie w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hmm to podajcie ceny jak możecie, takiego calego zestawu naprawczego

W ASO cały nowy zestaw z napedem 4 tys bez rabatów

Za co te 4 tys?

w Anglii zębatka mała + łańcuszek + napinacz kosztuje 70 funtów.

no chyba,że chodzi o całkiem co innego :mysli:

Chodzi o nowy naped ale nie łańcuchowy tylko z kołami zębatymi taki jak jest od 2006 roku w 2,0 tdi

A ten o którym Ty pisze tez jest tani w Polsce ale nie mozna kupic jednej zębatki, to po co wymieniac łancuch na nowy jak w zębatce zęby sie wycierają. No chyba że komus napinacz w łancuchu tylko strzelił to moze jeszcze na tych czesciach cos poskładać

Dzięki, wszystko jasne.

Ciekawi mnie tylko czemu nie idzie kupić tej zębatki na wał (na szczęście była dobra) :mysli:

czyżby celowe działanie ASO :chytry:

Opublikowano

Zębatka na wale osadzana jest na gorąco /grzanie zębatki do określonej temp., mrożenie wału/. W związku z tym zdejmowanie i zakładanie takiego koła jest skomplikowane.

Andrzej

Opublikowano

Zębatka na wale osadzana jest na gorąco /grzanie zębatki do określonej temp., mrożenie wału/. W związku z tym zdejmowanie i zakładanie takiego koła jest skomplikowane.

Andrzej

Może i skomplikowane ale nie jest niewykonalne.

wolałbym się pobawić z osadzeniem zębatki na wale niż wydać 4 tys. na cały zestaw.

Opublikowano

Zębatka na wale osadzana jest na gorąco /grzanie zębatki do określonej temp., mrożenie wału/. W związku z tym zdejmowanie i zakładanie takiego koła jest skomplikowane.

Andrzej

Może i skomplikowane ale nie jest niewykonalne.

wolałbym się pobawić z osadzeniem zębatki na wale niż wydać 4 tys. na cały zestaw.

Tak tylko to było celowe zamierzenie audi bo jak sie zaczęły sypać te napędy i wprowadzili koła zębate to wycofali sie ze sprzedaży tego koła a cały komplet wtedy mozna było kupic za 1,2 tyś jakby byli fer z klientami to ten nowy system powienien kosztować tyle co stary :gwizdanie:

Opublikowano

panowie karzdy pisze o tych blb ze to taka padaka prosze was powiedzcie jak mozna temu zapobiegac bo jak wiem karzdy silnik ma swoje wady i zalety a ta wada nie jest az taka powazna oczywiscie jak sie dba o wszystko co wy proponujecie robic sciagac miski ogladac jak wyglada nasz naped pompy i wrazie co podejmowac decyzje czy kupic zestaw naprawczy jaki jest dostepny chodzi mi o inbusik napinacz lancuszek i jedno kolo co wy na to mi wydaje sie jedno kola sie wyrabiaja jak jest zly napinacz albo jest luz na imbusie prosze was piszcie konkrety nie gdybac

Opublikowano

Zębatka na wale osadzana jest na gorąco /grzanie zębatki do określonej temp., mrożenie wału/. W związku z tym zdejmowanie i zakładanie takiego koła jest skomplikowane.

Andrzej

Może i skomplikowane ale nie jest niewykonalne.

wolałbym się pobawić z osadzeniem zębatki na wale niż wydać 4 tys. na cały zestaw.

Tak tylko to było celowe zamierzenie audi bo jak sie zaczęły sypać te napędy i wprowadzili koła zębate to wycofali sie ze sprzedaży tego koła a cały komplet wtedy mozna było kupic za 1,2 tyś jakby byli fer z klientami to ten nowy system powienien kosztować tyle co stary :gwizdanie:

no na czymś trzeba kasę robić :gwizdanie:

[br]Dopisany: 09 Luty 2010, 07:33_________________________________________________

panowie karzdy pisze o tych blb ze to taka padaka prosze was powiedzcie jak mozna temu zapobiegac bo jak wiem karzdy silnik ma swoje wady i zalety a ta wada nie jest az taka powazna oczywiscie jak sie dba o wszystko co wy proponujecie robic sciagac miski ogladac jak wyglada nasz naped pompy i wrazie co podejmowac decyzje czy kupic zestaw naprawczy jaki jest dostepny chodzi mi o inbusik napinacz lancuszek i jedno kolo co wy na to mi wydaje sie jedno kola sie wyrabiaja jak jest zly napinacz albo jest luz na imbusie prosze was piszcie konkrety nie gdybac

proszę bardzo:

Ostatnio wymieniałem zestaw w blb (łańcuszek napinacz i zębatka) przyczyną uszkodzenia był pęknięty napinacz i przez co luźny łańcuszek wyrobił dolne kółko zębate. Także w tym wypadku wina leżała konkretnie po stronie napinacza.

Opublikowano

no wiec widzisz kolego kola zebate nie wyrabiaja sie z byle powodu i moje zdanie jest takie jak sie dba tak sie ma co prawda brakuje ludzi ktozy by to dobrze robili a my jezdzimy do konca az cos padnie ten naped jest jak wymiana rozrzadu trzeba jej tak samo pilnowac i tyle

Opublikowano

Sam naped walkow to jedna sprawa. A zostaje jeszcze nieszczesny imbus i wyrabianie sie gniazda w walku - i tu chyba zadne dbanie nie pomoze. Trzeba to weryfikowac przy rozrzadzie i ewentulanie wymieniac.

Opublikowano
Sam napęd walkow to jedna sprawa. A zostaje jeszcze nieszczesny imbus i wyrabianie sie gniazda w walku - i tu chyba zadne dbanie nie pomoze. Trzeba to weryfikowac przy rozrzadzie i ewentulanie wymieniac.

Dokładnie dlatego jak już coś robić to pożądnie i pozbyć się problemu raz na zawsze a nie jeździć dopóki nie padnie i później silnik zatarty,turbina szrot itd.

Opublikowano

A jak to się ma do B7 1.9 TDI BRB? Też występuje problem łańcuszków itp.?

1,9 nie ma wałków wyrównoważających i nie ma tez imbusika takze jest ok :good:

Opublikowano

koledzy silnikto mozna uszkodzic jak sie jezdzi bez cisnienia oleju a od tego mamy kontrolke wiec jak sie zaswieci nalezy natychmiast zgasic silnik i nic sie wtedy nie stanie moze ktos jeszcze powiedziec czy duzo jest pracy zeby sciagnac miske zeby sprawdzic lancuszek

Opublikowano

Czasem jak się zapali kontrolka to jest już za późno, a nawet jeśli to jak będziesz jechał powiedzmy 100 km/h i zapali Ci się kontrolka to odrazu zgasisz silnik?

Żeby zdjąć miskę to sanki musisz opuścić albo trochę podnieść silnik także trochę zabawy z tym jest.

Opublikowano

no wiec widzisz kolego kola zebate nie wyrabiaja sie z byle powodu i moje zdanie jest takie jak sie dba tak sie ma co prawda brakuje ludzi ktozy by to dobrze robili a my jezdzimy do konca az cos padnie ten naped jest jak wymiana rozrzadu trzeba jej tak samo pilnowac i tyle

Tylko Ci się tak wydaje. Ale masz prawo błądzić ;)

Opublikowano

W przypadku zapalenia się kontrolki braku ciśnienia oleju w czasie jazdy po natychmiastowym wyłączeniu silnika nic się z nim nie stanie /nawet jeżeli będzie to trwało kilka minut/, natomiast jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że w tym czasie rozsypie się turbina /zatarcie wirnika na panewkach/. Dlatego tak ważny jest stan tego nieszczęsnego imbusa napędzającego pompę oleju.

Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...