Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Turbina, problem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, wczoraj z nadmiaru wolnego czasu postanowiłem trochę posiedziec przy aucie.

Postanowiłem odkrecic ten wąż cisnieniowy od turbo i to co zobaczylem bylo dla mnie chyba szokiem, otóż w tej rurze prowadzacej chyba do IC ( nie jestem mechanikiem) bylo bardzo duzo oleju, kiedys zakladalem temat dotyczacy tej gumy (miałem pęknietą)co łączy ta rure z turbo i ktos z forum napisał ze nie powinno byc tam oleju poniewaz zatykaja sie łopatki od turbo. Moje pytanie, czy mojej turbince czas sie skonczył?

Autko nie bierze mi duzo oleju, w sumie w przeciagu 10 tys wlalem 0,5l, autko jezdziło na full synt. 5w30, ale madry mechanik kazal mi zmienic na 10w40 mobil, ale jednak patrzac po ubytku kupilem Motula x-cessa ktory czeka na wymiane

dodaje foto

http://img237.imageshack.us/img237/8679/36969654.jpg

http://img5.imageshack.us/i/forumte.jpg/

proszę o opinie,dotyczace tej turbinki, czy czeka mnie regeneracja w najblizszym czasie?

Opublikowano

turbo zawsze troche puszcza

jeżdzij i nie przejmuj się jak wiele nie dolewasz :wink4:

ale..im więcej oleju tym większe luzy na wirniku słabsze uszczelnienie

Opublikowano

turbo zawsze troche puszcza

jeżdzij i nie przejmuj się jak wiele nie dolewasz :wink4:

ale..im więcej oleju tym większe luzy na wirniku słabsze uszczelnienie

nom racja ze troszke popuszcza, ale jak odczepilem ten wąż to z tej rury az olej sam wyplynal, wg mnie bylo go sporo.

Miałem tez taka sytułacje ze jak były te mrozy i miałem neisprawne swiece krecilem go troche itp, pojawila mi sie kontrolka od cisnienia oleju, ponoc normalka, przestawalem krecic odczekalem chwile i za 4 razem palil, raz przed odpaleniem patrze na bagnet a tam nie ma nic oleju, a 3 dni wczesniej sprawdzałem i bylo do polowy tych kresek, gdzie sie podział olej? czy moglo go zassac turbo i stąd tyle oleju tam?

Opublikowano

nie ma co panikowac, dopoki zuzycie oleju nie wzrosnie wyraznie