Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Zamiana silnika


Gość Gregoo77k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.mam takie pytanie czy jest mozliwa zamiana silnika w mojej audi 2.5 tdi z roku 1998 manualna skrzynia 6 biegow na 1.9 tdi najlepiej z automatyczna skrzynia.i j czy ktos sie orientuje gdzie i za ile? pozdrawiam wszystkich :)

Opublikowano

prawdopodobnie jest, było coś kiedyś na forum

ale czy opłacalne? :mysli:

Opublikowano

na manula to jest poszlo by dosz szybko i sprawnie ale z automatem nie bedzie tak latwo bo trzeb wiecej w aucie przerabiac a tak to komplatyn ilnik z instalacja i skrzynia biegow i zalatwione

Opublikowano

Jest kilka swapów na forum, nawet AWX-y z b6 :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Dołączyłem się do tematu po przeszukaniu innych postów, ze względu na to iż nic nie znalazłem przykleiłem się tutaj.

Witam! Mam też takie zapytanie odnośnie zamiany silnika. Aktualnie mój motor to 2,5 TDI V6 i już nie mam siły na ten motor, jego przebieg to 360 tys po wymianie juz jest pompa turbina (oczywiście regeneracja) wałki tez już wymieniane wszystko to po magicznej cyfrze na liczniku, 300 tyś km i się wtedy zaczeło, gdy jade w dalszą trase zawsze mam obawy czy dojade. Jak na razie wszystko jest ok ale myślę że może kiedyś w przyszłości. Tylko jest problem no nie wiem czy problem, mam automatyczna skrzynie Tip Tronic, czy idą za tym jakieś poważniejsze problemy?

Jeszcze dodam, że chciałbym wstawić 1,9 TDI silnik chyba nie zawodny, z tego co czytałem i z opinii innych użytkowników.

Opublikowano

napisz do jaro 4444 on Wam udzieli konkretnej odpowiedzi ,

ogolnie o swap silnika było duzo wiec warto dobrze poszukac

Opublikowano

To wypowiedz osoby która przekładała, dotyczy to a6 ale mniejsza o to.

mialem na stanie silnik z A4 razem ze skrzynia. Do swapa potrzebne sa lapy skrzyni i silnika,pedal gazu od 1,9, Trzeba pokombinowac z podlaczeniem chlodnicy tej z 2,5 chyba ze masz ta z 1,9, tak samo jest z intercoolerem ale dla chcacego nic trudnego i jak bedziesz dobieral silnik to taki zeby byl troszke nowszy bo jak nie bedzie can-chyba tak to sie nazywa - to nie bedziesz mial ASR i trzeba pokombinowac z ABS ale wszystko do zrobienia, temat klimy tez do strawienia, wymiana wezy bo ten kompresor z 2,5 mial inne podlaczenie i nie bedzie pasowal pod kompresor z 1,9, jest tez temat ze sprzeglem bo zalezy jakie bedziesz mial wejscie w skrzyni do tego silownika i pare takich innych drobnostek ale wszytko do zrobienia. Mi sie udalo :) Jakby co sluze pomoca
Opublikowano

Ja swojego czasu robilem swap z AFB na AKN z koncowki produkcji i bylo to plug & play. Ale w 1,9 jest inny osprzet wiec musisz sie rozgladac za kompletem, sam silnik nie starczy. Tu masz temat na A6 ktory wyjasni ci wszystko na ten temat http://www.a6klub.pl/a6-c5-25-tdi-akn-wymiana-silnika-vt8921.htm?highlight=5tdi+zamiana

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...