Arturo86r Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Ja prawdopodbnie bede pchał same springi -30mm wiem ze pare osob na forum tak jezdzi i nie narzeka np. mA4ciek bedzie nizej i dosc komfortowo do tego fela 17" dopełni całosci i powinno byc nieźle Potem bede mysłal o lampach polift i grilu Tak jak pisalem to forum to ZARAZA :>
PABLO Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Tak jak pisalem to forum to ZARAZA :> Oj nie tylko Ciebie zaraziło :>
Kędzior Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Ja prawdopodbnie bede pchał same springi -30mm wiem ze pare osob na forum tak jezdzi i nie narzeka jest to dobry kompromis jak na nasze drogi sprężyny kup z jakiejś dobrej firmy i będzie git
Arturo86r Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Bilstein lub Weitec mnie interesuja, kółka juz w garazu jutro wrzucam na auto
Kędzior Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 EIBACHy słyszałem że też parę osób poleca jak wrzucisz to poka zdjęcia
Arturo86r Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zdjecia beda na bierząco nawet dzis po wrzuceniu felg tez beda, zawias wjedzie w przyszłym miesiacu[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 08:52_________________________________________________Felgi na aucie wyglad jak dla mnie :kox: Oponki 235/45/17 lezą ladnie i odziwo nic nie obciera wieczorem wrzuce fotki [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 12:58_________________________________________________Fotek jeszcze nie bedzie aparat nie dal rady bo bylo juza za ciemno jak sie do tego zabralem. Dzis blem pytac mechanika ile bedzie kosztowac zmiana sprezyn ze zwykłych na sport : pomyslal i powiedzial ze 280zł... Co myslicie dobra cena czy szukac kogos innego??
PABLO Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zdjecia beda na bierząco nawet dzis po wrzuceniu felg tez beda, zawias wjedzie w przyszłym miesiacu[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 08:52_________________________________________________Felgi na aucie wyglad jak dla mnie :kox: Oponki 235/45/17 lezą ladnie i odziwo nic nie obciera wieczorem wrzuce fotki [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 12:58_________________________________________________Fotek jeszcze nie bedzie aparat nie dal rady bo bylo juza za ciemno jak sie do tego zabralem. Dzis blem pytac mechanika ile bedzie kosztowac zmiana sprezyn ze zwykłych na sport : pomyslal i powiedzial ze 280zł... Co myslicie dobra cena czy szukac kogos innego?? Jakie twarde te sprężyny i ile dokładnie -mm :?:
Arturo86r Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 sprezyn jeszcze nie mam tak jak mowilem beda eibach lub weitec, a do mechaniora podjechalem z ciekawosci zeby zorientowac sie ile mnie to wyniesie[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 10:22_________________________________________________Foty felg na aucie I fotka wnetrza co prawda torche rozmazana ale jest
KANAL Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Dzwiek Vki po wycieciu kata duzo lepszy tzn.? W srodku jest glosniej? Dzwiek jest bardziej basowy czy bardziej metaliczny? Nic nie dzwoni? Dla kilku Nm i moze KM chetnie bym wycial kata ale w tej chwili przy kazdej prekosci mam cisze w samochodzie i boje sie ze to sie zmieni na -.
Arturo86r Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 W srodku nie ma kompletnie zadnej roznicy zreszta na zewnatrz rowniez autko ozyje z dolnego zakresu obrotów, powyzej 3-3,5 obr/min dzwiek V-ki zdecydowanie lepszy w sensie rasowym
majkel_majki Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Wspawałeś rurę czy tłumik przelotowy w miejsce kata? Jak masz rurę to niedługo tłumikowi środkowemu powiesz papa.
d3b4 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Wspawałeś rurę czy tłumik przelotowy w miejsce kata? Jak masz rurę to niedługo tłumikowi środkowemu powiesz papa. to bedzie okazja wstawic rure zamiast srodkowego
Armi Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Lipa z tymi chromowanymi listewkami z allegro Jak zerwiesz będzie lepiej, a jeszcze dasz ramkę grilla na czarno to auto nabierze charakteru Lampy tył też do zmiany, postarzają samochód i obowiązkowo białe kierunki w błotniki. Obniżanie samymi sprężynami - szkoda gadać.
PABLO Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 W srodku nie ma kompletnie zadnej roznicy zreszta na zewnatrz rowniez autko ozyje z dolnego zakresu obrotów, powyzej 3-3,5 obr/min dzwiek V-ki zdecydowanie lepszy w sensie rasowym Dokładnie tak jest Teraz zmień kiere na od eski taką jak u mnie
Arturo86r Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Chromowane listwy lezą rowna tylko na fotce drzwi kierowcy byly nie domkniete, mi osobiscie sie podobaja a co najwazniejsze nie odklejaja sie nie łuszcza, wiec poki co zostaja Zamiast kata wleciała rura na przelot poki co srodkowy tłumik ma sie dobrze. Co do obnizania samochodu samymi sprezynami ile ludzi tyle opini wiele osob z tego forum tak ma i jest bardzo zadowolonych, jak dla mnie to doskonały kompromis na nasze drogi, auto nie staje sie "taczką" i nie jest tez "kozą" Czarna obwódka grilla... tez mnie kusi od jakiegos czasu
Armi Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 No nic, z tymi chromami, od razu widać, że allegro ale jak Ci się podoba ok. Też takie miałem i teraz mi wstyd, że byłem na tyle głupi by je przykleić. Gorzej ze sprężynami, może i fajnie się jeździ po gładkiej drodze ale każdy kto chociaż na chwilę jechał autem z amortyzatorami o skróconym skoku powie, że nie ma porównania. Zresztą nie bez powodu Audi do zawieszenia 1be (tylko -2cm) montowało amortyzatory o zupełnie innej charakterystyce. Wiem co mówię bo sam miałem obniżone auto tylko samymi sprężynami (takie już kupiłem )
Arturo86r Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Moze miales sprezyny ktore obniazja -60mm, przy -30mm nie powinno byc zle, w razie czego mozna zawsze dokupic amorki sportowe[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 10:44_________________________________________________Jak dla mnie to jest idealna gleba tylko nie jestem pewnien do konca czy uzyskam podobna gleba na samych springach (foto zapożyczone) [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 11:00_________________________________________________Nadal szukam sprezyn marza sie Eibach Pro kit ale 700zł wolaja a za taka kaske mozna wyrwac cala sportowa zawieche sprezyny+amorki :gwizdanie:
Armi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Niezależnie od tego czy jest -30 czy -60 na sportowych amorkach wjedziesz wszędzie. Auto zachowuje się tak samo jak na seryjnym zawieszeniu. Nie jest konieczne zwalnianie do zera na progach, krawężnikach etc. Przykład: wczoraj jechałem w 5 osób (każda po 80kg wagi) i bagażnik pełen walizek i nic. Normalna jazda. Jak założysz skrócone sprężyny do zwykłych amortyzatorów to przód "kłapie" wszędzie, wystarczy delikatna nierówność i zaczepiasz dziobem. Zapakujesz samochód, zapomnij o jeździe przez tory, krawężniki. Dodatkowo tworzy się głupie przekonanie, że obniżony samochód nie nadaje się do normalnej jazdy. Ja moim parchem wjeżdzam do lasu, polne drogi i nie boję się, że coś uszkodzę czy urwę. Przekonasz się jak kupisz amortyzatory o krótszym skoku
Arturo86r Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Niezależnie od tego czy jest -30 czy -60 na sportowych amorkach wjedziesz wszędzie. Auto zachowuje się tak samo jak na seryjnym zawieszeniu. Nie jest konieczne zwalnianie do zera na progach, krawężnikach etc. Przykład: wczoraj jechałem w 5 osób (każda po 80kg wagi) i bagażnik pełen walizek i nic. Normalna jazda. Jak założysz skrócone sprężyny do zwykłych amortyzatorów to przód "kłapie" wszędzie, wystarczy delikatna nierówność i zaczepiasz dziobem. Zapakujesz samochód, zapomnij o jeździe przez tory, krawężniki. Dodatkowo tworzy się głupie przekonanie, że obniżony samochód nie nadaje się do normalnej jazdy. Ja moim parchem wjeżdzam do lasu, polne drogi i nie boję się, że coś uszkodzę czy urwę. Przekonasz się jak kupisz amortyzatory o krótszym skoku Napewno zgodze sie z tym ze komplet(amory + springi) jest lepszym rozwiazaniem niz same sprezyny. Dziwi mnie tylko fakt ze naprawde wiele osob chocby tutaj na forum ma obnizone samochody samymi sprezynami i absolutnie nie wspominaja o objawach podobnych jak u Ciebie jak np. dobijanie na kazdej nierownosci
Armi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Pewnie dlatego, że nie jest to powód do dumy W LRY są dwie osoby, które mają seryjne amorki i krótsze sprężyny i trochę narzekają, że zaczepiają. Ja mam większą glebę i nie marudzę. Po prostu muszą ostrożniej a czasem bardzo ostrożnie jeździć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się