Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVB] Wchodzi w tryb Awaryjny = logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem chcę sprawdzić vagiem przepływomierz a nie wiem jak zrobic logi zeby to sprawdzić a wdaje mi sie ze pada ale nie jestem pewien wczoraj jechalem i nagle zaczął słabnąć silnik i zwalniał zredukowałem aż do trójki i dalej to samo zjechałem do pobocze zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie i wszysko działa jak narazie.

Opublikowano

zrób podstawowe logi a w FAQ dowiesz sie jak :cool1:

Twój objaw o którym piszesz to na bank nie przepływka :wink4:

Opublikowano

No to w końcu są dynamiczne

011

da5e2b56d7bfbeb3m.jpg

008

c5fedbe391fe0d8cm.jpg

003

db31cfb0a21fb434m.jpg

i zrobiłem 004 bo w statycznych miałem duże odchyły i miałem zrobić dynamiczne i wtedy ma sie okazać czy trzeba robić chodziło o kąt synchronizacji

004

f5a7670b76f4bc59m.jpg

Opublikowano

Złapał Ci po prostu tryb awaryjny....

Jeżeli nie zdarza się to ponownie to nie masz się czym martwić :hi:

U mnie np. też kiedyś potrafił w trasie tak robić, ale to może być tylko zawilgocona instalacja.

ps. nie słychać aby jakoś podejrzanie ładnie zaczęło świstać turbo?

Jeśli ładnie świszcze<typy jak w sportowych brykach> to masz dziurę w dolocie <U mnie nadpękł gumowy przewód, ten który na zatrzaskach wychodzi z turbawki i wchodzi w icek>

Niby sprawdzałem na vagu i nie doładowywał, ale minimalnie........ Tylko łapał tryb awaryjny.

Nie pamiętam już nawet jak do ręki trafił mi ten przewód i wejrzałm się w pęknięcie. Wymieniłem i jest :good:

Opublikowano

No właśnie pisze bo mam z tym problem po logach to juz stało mi sie już to samo ze trzy razy i nie wiem co jest myślałem że paliwo zalałem na innej stacji ale dalej to samo ręce opadają do tej pory chodził jak zegarek :mysli:

Gdzieś wyczytałem że to może być czujnik N75 lub przepływomierz ale niby po logach nic nie widać rury całe turbina chodzi ładnie bez żadnych podejrzanych gwizdów:([br]Dopisany: 31 Styczeń 2010, 16:29_________________________________________________Czyli mam problem moja fura wchodzi w tryb awaryjny nie raz już pare razy najczęściej na czwartym biegu jak się rozpędzam nie wiem co jest grane :mysli: Gdzieś wyczytałem że to może być czujnik N75 lub przepływomierz ale niby po logach nic nie widać rury całe turbina chodzi ładnie bez żadnych podejrzanych gwizdów :good:

Opublikowano

masz problemy na 4-ce to zrob logi na 4-tym biegu ....

Opublikowano

Z tych dynamicznych,to widac ze troszke sie przycina turbo.Ale nie ma powodu do przeladowania,jak SPANKY napisal zrob logi na 4biegu.Tyle ze pasa startowego potrzebujesz

Opublikowano

No tak ale jak zrobie logi na 4 biegu to co dalej autko nie zawsze wchodzi w tryb awaryjny od paru dni jest spokój

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...