ariel Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Mam problem chcę sprawdzić vagiem przepływomierz a nie wiem jak zrobic logi zeby to sprawdzić a wdaje mi sie ze pada ale nie jestem pewien wczoraj jechalem i nagle zaczął słabnąć silnik i zwalniał zredukowałem aż do trójki i dalej to samo zjechałem do pobocze zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie i wszysko działa jak narazie.
Wihajster Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 zrób podstawowe logi a w FAQ dowiesz sie jak Twój objaw o którym piszesz to na bank nie przepływka
ariel Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 No to w końcu są dynamiczne 011 008 003 i zrobiłem 004 bo w statycznych miałem duże odchyły i miałem zrobić dynamiczne i wtedy ma sie okazać czy trzeba robić chodziło o kąt synchronizacji 004
DaRo4422 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Złapał Ci po prostu tryb awaryjny.... Jeżeli nie zdarza się to ponownie to nie masz się czym martwić U mnie np. też kiedyś potrafił w trasie tak robić, ale to może być tylko zawilgocona instalacja. ps. nie słychać aby jakoś podejrzanie ładnie zaczęło świstać turbo? Jeśli ładnie świszcze<typy jak w sportowych brykach> to masz dziurę w dolocie <U mnie nadpękł gumowy przewód, ten który na zatrzaskach wychodzi z turbawki i wchodzi w icek> Niby sprawdzałem na vagu i nie doładowywał, ale minimalnie........ Tylko łapał tryb awaryjny. Nie pamiętam już nawet jak do ręki trafił mi ten przewód i wejrzałm się w pęknięcie. Wymieniłem i jest
ariel Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 No właśnie pisze bo mam z tym problem po logach to juz stało mi sie już to samo ze trzy razy i nie wiem co jest myślałem że paliwo zalałem na innej stacji ale dalej to samo ręce opadają do tej pory chodził jak zegarek Gdzieś wyczytałem że to może być czujnik N75 lub przepływomierz ale niby po logach nic nie widać rury całe turbina chodzi ładnie bez żadnych podejrzanych gwizdów:([br]Dopisany: 31 Styczeń 2010, 16:29_________________________________________________Czyli mam problem moja fura wchodzi w tryb awaryjny nie raz już pare razy najczęściej na czwartym biegu jak się rozpędzam nie wiem co jest grane Gdzieś wyczytałem że to może być czujnik N75 lub przepływomierz ale niby po logach nic nie widać rury całe turbina chodzi ładnie bez żadnych podejrzanych gwizdów
spanky Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 masz problemy na 4-ce to zrob logi na 4-tym biegu ....
vauxhall95 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Z tych dynamicznych,to widac ze troszke sie przycina turbo.Ale nie ma powodu do przeladowania,jak SPANKY napisal zrob logi na 4biegu.Tyle ze pasa startowego potrzebujesz
ariel Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 No tak ale jak zrobie logi na 4 biegu to co dalej autko nie zawsze wchodzi w tryb awaryjny od paru dni jest spokój
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się