szmekot Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Koledzy mam pytanie, dziś rano moja audi sie poddała przy -20 już nie zapaliła. w poniedziałek zamierzam jak odpalę jechać na sprawdzenie sprężania i pompy wtryskowej. Powiedzcie mi jaki jest koszt tych ewentualnych napraw. Ciężko ma zawsze odpalić ale dziś nawet nie zamierzał podjąć próby, kręciłem do rozładowania akumulatora.
krzysiek23 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 moze filtr paliwa ci zamarzl wlej cos do baku zapobiegajacemu wytracaniu sie parafiny i sprobuj odpalic regeneracja pompy(zalezy co ma objac od 700-1800zl)vp37,,,koszt zrobienia ewentualnego cisnienia zalezy od zakladu i co bedzie wymieniane pierscienie itp.wiaze sie to ze sciaganiem glowicy wyjeciem tlokow jak juz to robisz dochodzi nowa uszczelka,zabielanie moze panewki,sruby glowicy i innne pierdoly ogolnie jak nie robisz sam to drogawo to wyjdzie,tu by padlo pytanie co sie oplaci nowy motor z anglika czy robic ten...sprawdz dokladne cisnienia bo nie koniecznie musi byc ich brak.wczesniej palil dobrze??? jak ma zawsze ciezko palic na zimnym- sprawdz kat wtrysku na pompie lub rozrzad czy nie jest przestawiony
kazek188 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Sprawdź jeszcze czy ci wszystkie świece żarowe grzeją.
bish - kopt Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 nie rzucaj sie odrazu na robienie kompresji i pompy bo to masz mnóstwo roboty i jeszcze więcej kasy ...nie wiem, za nowe pierścionki + robota to pewnie ok 2000 a za pompe pewnie to samo do sprawdzenia przede wszystkim kąt wtrysku, stan świec żarowych, kompresje na wszelki wypadek też możesz sprawdzić to nie jest duży koszt a lejesz jakieś witaminki do ropy? ja leje Formułe STP
zyga100 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Pierwsze co musisz sprawdzić to swiece żarowe. Moja a4 dobrze paliła do -10 stopni a gdy przyszło -15 nie chciała już zapalić. Sprawdziłem świece żarowe i wszystkie były spalone. Wymieniłem na ori świece beru i teraz przy -20 jedno grzanie świec pokręci z 1,5 sekundy i ładnie cyka.
audi.wielun Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Sprawne świece żarowe to podstawa,nie wierze że na sprawnych nie odpala.
szmekot Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 Okazało sie ze miałem spalone wszystkie świece, wymieniałem je jakieś 4 miesiące temu, dlaczego się tak szybko spaliły? Miałem świece Lucasa. Podczas wykręcania na świecach był spalony olej, czy to jest to ze długo kręciłem silnikiem przy rozruchu, ale chyba nie powinno go tam być? Jak wymieniłem świece zapalił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się