Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Uszczelka pod głowicą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Padła mi dziś uszczelka i tu pytanie czy ktoś może posiada jakieś how to żebym mógł wymienić ją sam ?? Silnik 2.6 V6 Z góry dzięki

Opublikowano

jak masz wszystkie potrzebne narzedzia to poradzisz sobie sam

ale roboty jest sporo :> :> :>

Opublikowano

jeżeli nigdy takich rzeczy nie robiłeś to odpuść sobie :cool1:

Opublikowano

No jak nie wiesz kolego jakich narzedzi będziesz potrzebował to raczej nie wiesz z czym to sie je i odpuścił bym to sobie na Twoim miejscu. Trzeba rozrząd rozebrac i takie tam więc jak chcesz to zrobic tanio to polecam warsztat bo samemu to możesz sobie tylko biedy narobić. Zostaw akurat to naprawę bardziej doświadczonym i najlepiej jakby dali gwarancję na robotę.

Zobacz ile jeszcze masz do wymiany rozrządu bo może warto zając sie tym przy okazji.

Opublikowano

Sam bym tego nie robił tylko z mechanikiem ale przyznał się bez bicia że w V6 uszczelek nie robił natomiast 4 dużo i ma wątpliwości dlatego pytam

Opublikowano

potrzebne sa klucze płaskie, oczkowe i nasadowe w tym Torx-y,

wszystkie dobrej jakości, nie jakas plastelina

cały przód trzeba rozebrac, spuścic płyn(y), rozszczelnic klimę (jak jest)

posciągac wszystkie osłony, paski i koła i porozkręcac resztę

przy montazu potrzebny bedzie klucz dynamometryczny

wymiana uszczelki to nie wszystko, trzeba "liznąc" głowice, wymienic uszczelniacze, pozostałe uszczelki

wskazana jest obróbka gniazd zaworowych, zaworów i dotarcie całości

Opublikowano

Chciano mi wymienić uszczelkę pod głowicą. Miałem olej w płynie chłodzącym. Jednak w porę się zorientowali że to olej ze skrzyni automatycznej, której chłodnica (wężownica) przebiega przez chłodnice cieczy chłodzacej. Jeśli masz automat wyklucz to.

Opublikowano

Niestety to manual i w zasadzie jest 100% pewne że uszczela, po rozgrzaniu przybywa płytu, kiedyś gdzieś uciekał. Brak ogrzewania co za tym idzie nie przełącza się na gaz.

Opublikowano

potrzebne sa klucze płaskie, oczkowe i nasadowe w tym Torx-y,

wszystkie dobrej jakości, nie jakas plastelina

cały przód trzeba rozebrac, spuścic płyn(y), rozszczelnic klimę (jak jest)

posciągac wszystkie osłony, paski i koła i porozkręcac resztę

przy montazu potrzebny bedzie klucz dynamometryczny

wymiana uszczelki to nie wszystko, trzeba "liznąc" głowice, wymienic uszczelniacze, pozostałe uszczelki

wskazana jest obróbka gniazd zaworowych, zaworów i dotarcie całości

A nie wystarczy odchylić chłodnicy klimy tak jak przy wymianie rozrządu? Po co od razu rozszczelniac i nabijac koszta?

Opublikowano

podejrzewam ze tam juz dawno nie zaglądal i warto od razy wymienic

R134A i olej spręzarkowy :wink4:

uszczelki do przewodów kosztuja grosze (zielone)

ale trzeba wyssac gaz przed demontazem

Opublikowano

Mój znajomy rok temu w takim modelu zapłacił (przy okazji wymienił też inne rzeczy, podam wszystko)

-splanowanie i sprawdzenie cisnieniowe dwóch głowic- 645zl

-rolka alternatora- 99zl

-termostat- 53

-pasek rozrzadu- 195

-pompa wody 145

-rolka a- 140

-rolka b- 120

-filtr powietrza 29

-swiece 114

-pasek 24

-uszczelka glowicy 110

-plyn do wspomagania 50

-plyn chlodniczy 150

-robocizna 700

Klimy raczej mu nie rozszczelniali, chociaz przodem trzeba bylo wyjechac.

Opublikowano

Mój znajomy rok temu w takim modelu zapłacił (przy okazji wymienił też inne rzeczy, podam wszystko)

-splanowanie i sprawdzenie cisnieniowe dwóch głowic- 645zl

-rolka alternatora- 99zl

-termostat- 53

-pasek rozrzadu- 195

-pompa wody 145

-rolka a- 140

-rolka b- 120

-filtr powietrza 29

-swiece 114

-pasek 24

-uszczelka glowicy 110

-plyn do wspomagania 50

-plyn chlodniczy 150

-robocizna 700

Klimy raczej mu nie rozszczelniali, chociaz przodem trzeba bylo wyjechac.

No nieźle ktoś go oskubał za planowanie głowic i sprawdzenie ciśnienia to jakieś zdzirstwo!!!!!!!!!!!!!!

Za robotę też nie mało chociaż nie ma tragedii w stosunku co do usług ślusaża.

Opublikowano

jeszcze w ktorej głowicy :)?

Opublikowano

Mój znajomy rok temu w takim modelu zapłacił (przy okazji wymienił też inne rzeczy, podam wszystko)

-splanowanie i sprawdzenie cisnieniowe dwóch głowic- 645zl

-rolka alternatora- 99zl

-termostat- 53

-pasek rozrzadu- 195

-pompa wody 145

-rolka a- 140

-rolka b- 120

-filtr powietrza 29

-swiece 114

-pasek 24

-uszczelka glowicy 110

-plyn do wspomagania 50

-plyn chlodniczy 150

-robocizna 700

Klimy raczej mu nie rozszczelniali, chociaz przodem trzeba bylo wyjechac.

No nieźle ktoś go oskubał za planowanie głowic i sprawdzenie ciśnienia to jakieś zdzirstwo!!!!!!!!!!!!!!

Za robotę też nie mało chociaż nie ma tragedii w stosunku co do usług ślusaża.

zdzierstwo???

obróbka dwóch głowic na profesionalnej magnesówce lub frezarce CNC i to przez doświadczonego operatora się liczy, no chyba że zrobisz to gdzieś w garażu przez tzw p. Heńka, ja bym osobiście nie rydzykował :kox:

Opublikowano

Udało mi się uruchomić maleństwo i co się okazało że zapowietrzył się układ odpowietrzyłem go ale dziwi mnie to że w wężach od nagrzewnicy nie ma wysokiego ciśnienia tylko tak leci bo leci. Teraz jeździ płyn sam wrócił do normy. Jak odkręcam zbiorniczek po jeździe to jest bardzo delikatne syknięcie bardzo delikatne. Pytanko do fachowców co to może być ??

Opublikowano

nie ma chyba w tym nic dziwnego jak delikatnie syknie... wydaje mi się, że cały układ pracuje pod wpływem różnic temperatury.. przez to zmienia się minimalnie pojemność układu (a nie jest krótki :) ) i powstaje minimalne ciśnienie :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...