czwura 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 cześć dzisiaj jak jechałem w trasie przy -15oC i zdarzały się czasem "zatory" i sznur samochodów poruszał się jakieś 50-60 km/h to silnik przestawał mi trzyma temperaturę spadała do 70oC.jak tylko zacząłem jechać szybciej wszystko wracało do normy. czy ktoś z Was miał takie objawy przy mrozach czy to po prostu już przepuszcza termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samu 1 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 siemka, tak samo mialem i chyba to nic nadzywajnego przy takiej temperaturze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superdziki 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 A klima pewnie na High ustawiona?? Wydaje mi sie ze poprosu nawiew do kabiny to powoduje. Nagrzewnica tyle ciepla ciagnie. Ja tez tak mam jak stane w korku to moment i wskazowka spada. Mozesz sprobowac z wylaczanym nawiewem czy bedzie to samo dla pewnosci. Ale na 99% temperature bedzie wtedy trzymal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rako 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 No ja miałem podobbnie....jechałem trasą jakies 100-120 temperaturaka 90 norma. Jak już byłem u siebie w miejscowosci....ogolnie poruszałem sie 60 czasem światła, temperaturka też już nie trzymała 90. Nawiew oczywiście włączony. Osobiście po miescie mam wlączony na 18 także bryka szybciej sie rozgrzeje Także to normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 nic dziwnego przy tej temperaturze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwura 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Dodam że miałem nawiew ustawiony na eco 24oC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_n 2 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 No to nic dziwnego. Całkiem normalne zjawisko przy tych temperaturach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rako 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 no to masz odpowiedz jesli niechcesz zeby ci znacząco wskazówka spadała to ustaw na 18 w miescie Ja np. u siebie nie widze sensu znacząco grzac samochodu w miescie bo i tak zaraz gdzies stane załatwie co mam do załatwienia i dodom Niech sobie smok grzeje heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 nic dziwnego przy tej temperaturze Nie było by ale nie do 60 stopni. Jest to mozliwe ale max do 80 a nie do 60. Satanowczo za duzo. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qpa007 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 To normalne przy takim mrozie, pomijając klimę głównie zależy to od obrotów silnika, jak chcesz zachować jego temperaturę (a jest już rozgrzany) to zredukuj bieg i niech pracuje na wyższych. Mi się wczoraj wieczorem zdarzyło tak: jadę sobie (akurat było -18 w Celsjuszu) na 4 biegu tak 90km/h wjeżdżam do miejscowości, nie redukuje tylko zwalniam do 50-60km/h (obroty spadają do 1500-1600) i po chwili wskazówka temperatury zaczyna opadać, redukcja do 3, obroty zwiększam do 2000 i temperatura wraca do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rako 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 możesz raczej spać spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mho Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam. Rzeczywiście zaobserwowałem w swojej B7 podobne objawy przy niskiej temperaturze i redukcja biegu sprzyjała utrzymaniu temperatury silnika. Dodatkowo teraz po powyższym wątku uspokojony jestem. BTW: czy ten efekt występuje również w innych wersjach auta [b5,b6?] Bo wątek tak jak i moje autko mówi o B7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymmek 0 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 mam tak samo. b6 z BKE identycznie sie zachowuje. Mój sposób to dawanie nadmuchu na dwie góra trzy kreski, jak dam AUTO to po chwili temperatura w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ja miałem to samo tylko że musiałem wymienić termostat do mi tem falowała, fakt przy dużych mrozach faktycznie na niskich obrotach tem potrafi spaść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diman 4 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 podpisuje sie rowniez pod tym co koledzy pisza przy wiekszych mrozach tez na nizszych obrotach temperatura spada mi do 70-80 stopni podwyzszajac obroty wraca do normy wiec ja bym sie nie przejmowal i spokojnie jezdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 to i ja teraz jestem spokojniejszy bo ostatnio jak bylem w trasie na autostradzie bylo ponizej -20, zatrzymalem sie na papierosa, nie gasilem silnika, wsiadam spowrotem do auta a tu pokazuje 70 stopni po ruszeniu z miejsca temp zaczela sie podnosci :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się