Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmiana kierownicy. Która pasuje?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

raczej nie, wogóle do każdej poduchy jest iny sterownik

Opublikowano

masa wystarczy, czy wszystko?

poduszka nie może wystrzelić jeśli nie ma kluczyka w stacyjce, a więc bezwzględnie kluczyk z dala od stacyjki :wink4: dla pewności można odpiąć plus od aku (upewnij się że masz kod do radia :gwizdanie:)

Podepnę się pod temat. Poducha po liftowa czyli taka jak na 3 zdjęciu podejdzie do kiery z małym wieloklinem i kwadratową taśmą?

z tego co wiem to nie, w poliftach taśma jest na kolumnie kierowniczej, a w przedliftach w kole kierownicy, ale to informacje niepotwierdzone (odnośnie przedlifta) więc jeśli ktoś może to proszę o ewentualne sprostowanie :wink4:

Opublikowano

masa wystarczy, czy wszystko?

poduszka nie może wystrzelić jeśli nie ma kluczyka w stacyjce, a więc bezwzględnie kluczyk z dala od stacyjki :wink4: dla pewności można odpiąć plus od aku (upewnij się że masz kod do radia :gwizdanie:)

Podepnę się pod temat. Poducha po liftowa czyli taka jak na 3 zdjęciu podejdzie do kiery z małym wieloklinem i kwadratową taśmą?

z tego co wiem to nie, w poliftach taśma jest na kolumnie kierowniczej, a w przedliftach w kole kierownicy, ale to informacje niepotwierdzone (odnośnie przedlifta) więc jeśli ktoś może to proszę o ewentualne sprostowanie :wink4:

jak radio ori z fabryki wyszło razem z furą to się nie blokuje radio :cool1:

Opublikowano

jak radio ori z fabryki wyszło razem z furą to się nie blokuje radio :cool1:

we wszystkich autach koncernu VAG w których odpinałem aku radio zawsze chciało kod :wink4: a na 100% były ori, więc dla świętego spokoju radzę go mieć

:offtopic:

Opublikowano

Witam.

A montaż kierownicy z poliftowej (z dużym wieloklinem) na mały jest trudny??

Prócz samego wieloklinu przejściówki co trzeba zrobić?Mógłby ktoś dokładny opis wrzucić??

Pozdro

Opublikowano

zawsze można zdjąć poduchę zmierzyć miareczką jaki jest klin i będzie wiadomo. Jak jest inny ta szukać kolumny kierowniczej i kompletem wymienić.

Opublikowano

Kolumna kierownicza to połowę sukcesu.Problem największy ze wtyczkami jest z poliftowej na przedliftową.

Opublikowano

Kolumna kierownicza to połowę sukcesu.Problem największy ze wtyczkami jest z poliftowej na przedliftową.

wiesz jak można to rozwiązać?

Opublikowano

Właśnie nie wiem za bardzo :no:.Myślałem że może ktoś to robił i przekaże nam tu swoje spostrzeżenia.nikt na ten temat nie odzywa.

Opublikowano

Ja z kolei mam pytanie czy na kierce S-line [b5/96 rok-model 97] gwint na każdej jest taki sam? Jeśli tak to jaki?

pozdrawiam chłopaki

Opublikowano

Wieloklin do roku 97-98 jest taki sam nieznacznie od wersji.Jest to mały wieloklin.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...