cocoo24 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 raczej nie, wogóle do każdej poduchy jest iny sterownik
Michał Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 masa wystarczy, czy wszystko? poduszka nie może wystrzelić jeśli nie ma kluczyka w stacyjce, a więc bezwzględnie kluczyk z dala od stacyjki dla pewności można odpiąć plus od aku (upewnij się że masz kod do radia :gwizdanie:) Podepnę się pod temat. Poducha po liftowa czyli taka jak na 3 zdjęciu podejdzie do kiery z małym wieloklinem i kwadratową taśmą? z tego co wiem to nie, w poliftach taśma jest na kolumnie kierowniczej, a w przedliftach w kole kierownicy, ale to informacje niepotwierdzone (odnośnie przedlifta) więc jeśli ktoś może to proszę o ewentualne sprostowanie
Wandej Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 masa wystarczy, czy wszystko? poduszka nie może wystrzelić jeśli nie ma kluczyka w stacyjce, a więc bezwzględnie kluczyk z dala od stacyjki dla pewności można odpiąć plus od aku (upewnij się że masz kod do radia :gwizdanie:) Podepnę się pod temat. Poducha po liftowa czyli taka jak na 3 zdjęciu podejdzie do kiery z małym wieloklinem i kwadratową taśmą? z tego co wiem to nie, w poliftach taśma jest na kolumnie kierowniczej, a w przedliftach w kole kierownicy, ale to informacje niepotwierdzone (odnośnie przedlifta) więc jeśli ktoś może to proszę o ewentualne sprostowanie jak radio ori z fabryki wyszło razem z furą to się nie blokuje radio
Michał Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 jak radio ori z fabryki wyszło razem z furą to się nie blokuje radio we wszystkich autach koncernu VAG w których odpinałem aku radio zawsze chciało kod a na 100% były ori, więc dla świętego spokoju radzę go mieć
ardian6 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam. A montaż kierownicy z poliftowej (z dużym wieloklinem) na mały jest trudny?? Prócz samego wieloklinu przejściówki co trzeba zrobić?Mógłby ktoś dokładny opis wrzucić?? Pozdro
kwiatko Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 zawsze można zdjąć poduchę zmierzyć miareczką jaki jest klin i będzie wiadomo. Jak jest inny ta szukać kolumny kierowniczej i kompletem wymienić.
ardian6 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Kolumna kierownicza to połowę sukcesu.Problem największy ze wtyczkami jest z poliftowej na przedliftową.
kwiatko Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Kolumna kierownicza to połowę sukcesu.Problem największy ze wtyczkami jest z poliftowej na przedliftową. wiesz jak można to rozwiązać?
ardian6 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Właśnie nie wiem za bardzo .Myślałem że może ktoś to robił i przekaże nam tu swoje spostrzeżenia.nikt na ten temat nie odzywa.
adamellos Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ja z kolei mam pytanie czy na kierce S-line [b5/96 rok-model 97] gwint na każdej jest taki sam? Jeśli tak to jaki? pozdrawiam chłopaki
ardian6 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Wieloklin do roku 97-98 jest taki sam nieznacznie od wersji.Jest to mały wieloklin. Pozdro
Szymoonk Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 tu macie opisane co i jak http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_kierownicy_na_po_liftingowa_czteroramienna-t122382.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się