Cuber Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Panowie no to prośba o analize moich logów....A4 B6 1,9 TDI coś jest nie tak niby winno być 170 kucyków i 400 Nm ( wykres z hamowni z 31 Grudnia 2006 ) a wczoraj coś sie podziało i 110-tka (140 i 309 nm )po chipsie mnie wyprzedziła o pół długosci auta.... cos chyba nie teges..... Basic Dynamiczne
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 cuber jest git, oprócz jednej rzeczy : termostat to Ci się już dawno skończył (albo kompletnie nie dogrzane auto, masz tylko 73 stopni). To jest seria, tak ? Napisz prosze, ile masz kilometrów ? Zgaduje, że jakieś 150-170tys ?[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2007, 13:03 _________________________________________________chociaż teraz tak patrzę na to 011... nie wiem...
spanky Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 z logów nie ma sie do czego przyczepic .... (oprócz temperatury ) wyglada na to ze albo nie masz tych 170 koni albo AFN nie ma 140 kucorów.... ostatnio coraz wiecej osob ma wirtualne konie po cziptuningu... ciekawe gdzie robia programy ... p.s gdzie robiles program ? .... jakies niskie to doladowanie ...
spanky Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 jak dla mnie to doładowanie prawie seryjne (według wskazan 011)... na oko lizniete o jakies 50 mbar ... to jakim cudem ma wyjsc z tego 170 kucorów ....
Cuber Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2007 spanky :cry: czyli reklamacja do Vtechu ?
marcin j Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 spanky[/b] :cry: czyli reklamacja do Vtechu ? Trzeba by było shamować autko, albo jeszcze raz w v techu nic nie mówiąc , że był program, o ile cie nie pamiętają. Lub shamować gdzie indziej nie na inercyjnej i jechać z wykresem do v tech, pokazując im ich wykres i i wykres z innej hamowni, np Maha. Coś czuje Cuber, że nie będziesz sam w v techu, obyśmy się mylili. Co o tym myślisz??
Cuber Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2007 Jak tam kur-wa wpadne z wykresem z innej hamowni lub podjade do nich na scieme by shamowali mi autko i wyjdzie jakis kosmos to w szał tam chyba wpadne......!!! Własnie próbuje sie skontaktowac z TTC w Krakowie by sie shamowac u nich
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 ok, tutaj masz mój (AWX) do porównania (zawirusowany oczywiście), mod trochę mocniejszy niż Twój (bo mocniejsze turbo), ale aż tak wiele to tez nie... Dla zobrazowania/porównania : cuber, odpowiedz czy temperatura była ok, bo to wskazanie 73stopnie jest mocno niepokojące... hehe, właśnie zauważyłem, że jak w październiku termostat był gicior, w styczniu kapkę gorzej, tak teraz chyba jest już 82 stopnie (muszę sprawdzić) <- to taka luźna uwaga, więc nie dyskutujmy tutaj teraz o tym.
Cuber Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2007 temperatura......hm chyba nie do końca....... co do porównania to nie za wiele mi to mówi.....specem nie jestem
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 temperatura......hm chyba nie do końca....... ale co nie do końca Nie do końca wygrzałeś auto ? Czy nie do końca jest ok. Powinieneś mieć te minimum 80st do testów.
spanky Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 ok, tutaj masz mój (AWX) do porównania (zawirusowany oczywiście), mod trochę mocniejszy niż Twój (bo mocniejsze turbo), ale aż tak wiele to tez nie... doładowanie masz wieksze o 100 mbar ... a to juz jest cos ....
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 doładowanie masz wieksze o 100 mbar ... a to juz jest cos no dokładnie (właściwie prawie 200mbar), wyraźnie to czuć w jeździe. Także cuber widzisz, że z tym doładowaniem to jakoś tak u Ciebie nie 170PS
Cuber Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2007 No to panowie co radzicie..........? reklamacje do Vtechu zrobić??
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 ja bym wygrzał auto do wymaganej temperatury, zrobił ponownie logi. Jesli dalej źle, to wycieczka do vtecha z pytaniem "osocho"
marcin j Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Cuber kiedy byś jechał do v tech ewntualnie, bo chyba bysmy razem się wybrali?? U mnie też coś nie bangla.
Cuber Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2007 własnie sie zastanawiam jak to zrobić.....maja czas w Środę rano ok 9-tej
spanky Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 doładowanie masz wieksze o 100 mbar ... a to juz jest cos no dokładnie (właściwie prawie 200mbar), wyraźnie to czuć w jeździe. Także cuber widzisz, że z tym doładowaniem to jakoś tak u Ciebie nie 170PS w stosunku do serii to tak ... No to panowie co radzicie..........? reklamacje do Vtechu zrobić?? powtórz logi według rady pre_pl choc osobiscie uwazam ze nic to nie zmieni .... p.s ostatnio obserwuje jakis wysyp wirtualnych kuniof po stosunku ...
marcin j Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 własnie sie zastanawiam jak to zrobić.....maja czas w Środę rano ok 9-tej Cholerka to ja narazie odpadam będe u mojego mechanika w środe, wymiana przepływki, chyba n75 i zobaczyma jaki stan turbo. Po tym wszystkim mam ochote się shamowac , ale nie w v tech. Ewntualnie jak mnie wynik negatywnie zaskoczy, to wojna.
Gość Murzyn Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 auto sie wiecej nie dogrzeje. Cislelismy calkiem mocno zanim zaczelismy logi. Z bledów byl wywalony G62 - wiec to pewnie on jest przyczyna takiej temp. co do 011 mam takie 1 spostrzezenie. Czy nie moze byc mowy o minimalnym notlaufie (spadek z 2585 do 2340 przy 2184o/min) co uniemozliwilo sie poprawne wkrecenie turbiny? Pozatym turbulum nie laduje ladnie i równo tylo szaleje.
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Czy nie moze byc mowy o minimalnym notlaufie (spadek z 2585 do 2340 przy 2184o/min) hmm... nigdy o czymś takim nie słyszałem... notlauf to notlauf, jedzie się z 1200mbar Pamiętajcie, że wirusowaliście jak było raczej chłodno (chyba ?), odczucia mogliście mieć dużo lepsze. Teraz ta masa powietrza jest zbyt mała, co przy słabym ciśnieniu wygenerowanym przez ladera będzie odczuwalne.... Stąd mogło wyniknąć Wasze zaniepokojenie (i logowanie w następstwie) Pozatym turbulum nie laduje ladnie i równo tylo szaleje eee noo. wcale źle nie jest (jak na serię ) OB i zostaje zbity do zadanego... Fakt, że overboost jest dosyć spory (to ja mam taki przy zadanym większym o prawie 200mbar)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się