dariodario Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 witam. mam maly dylemat odnosnie rozrzadu. otorz tu gdzie mieszkam mechaniki duzo biora i zdecydowalem sie na samodzielna wymiane paska i wszystkiego wokul niego,rolki,pompa wody,itd, zaopatrzylem sie w czesci lacznie z blokadami- -i tu mam kilka pytan,rozebrac to nie problem,ale jest kilka niewyjasnionych kwestji otorz klima!?-konieczne jest jej rozszczelnienie tzn wyjecie chlodnicy?wiem ze z chlodnica od wody to trzeba,ale jak wymiana pompy to nie problem bo i tak sie zlewa plyn chlodniczy. czytalem poradnik sam naprawiam i prawie wszystko jasne oprocz tej chlodnicy od klimy czekam na podpowiedzi co i jak. p.s. przy peugeot partner 2.0hdi gdzie dostep do bani sobie poradzilem to i tu musze!?! wiem wiecej gratow do rozbiurki,ale jak mysle ze biora tutaj 400 euro plus czesci to mi sie jezy na glowie. wole przepic te kase lub podreperowac bryke. DZIEKI za uwage i powazne potraktowanie mojego postu przez moderatorow.
krzysztof61 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 czynnika klimatyzacji sie nie oproznia , jak zdejmiesz przod samochodu , to chlodnice sie odchyla , bo jest na elastycznych wezach .
dariodario Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 czynnika klimatyzacji sie nie oproznia , jak zdejmiesz przod samochodu , to chlodnice sie odchyla , bo jest na elastycznych wezach . sie odchyla jak? patrzac od przodu to na lewo,prawo?wystarczy wykrecenie zderzaka itego gornego pasa? a co to takie urzadzenie jak vag 3369?ze zdjecia a50-0064 z poradnika?
cocoo24 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 jak ściągniesz zderzak, wykręcisz pas przedni to razem z nim schodza chłodnice, które trzymają się na wężach od klimy, nic sie nie rozszczelni, pas przedni normalnie bierzesz na bok
aruś12 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 jak ściągniesz zderzak, wykręcisz pas przedni to razem z nim schodza chłodnice, które trzymają się na wężach od klimy, nic sie nie rozszczelni, pas przedni normalnie bierzesz na bok To jest prawda widziałem też jak u mię kolega wymieniał rozrząd chłodnica z tą drugą od klimy normalnie się odsuwa że spokojnie można wymienić rozrząd
dymmek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 nie wiem po co ściągałeś chłodnice? wystarczy tylko odciągnąć pas.
krzyniek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 nie wiem po co ściągałeś chłodnice? wystarczy tylko odciągnąć pas. po to żeby nie skakać po chłodnicach i pasie tylko żeby mieć dobry i łatwy dostęp poza tym Ty mówisz o B6 dariodario lamp nie odkręcaj, odkręcisz pas więc pójdą z pasem na bok jak masz jakieś pytania to wal śmiało ja robiłem sam więc dasz radę
el-mark Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zrób tak jak na zdjęciu od Vouchera będzie ci dużo łatwiej pracować. Jak ktoś nie ma wprawy to czasami musi troszkę więcej rozebrać niż inni
zyga100 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 też robiłem sam rozrząd. Nic trudnego wystarczy tylko trochę pomyśleć. U mechaniora to koszt rzędu 400zł[br]Dopisany: 31 Styczeń 2010, 16:39_________________________________________________A4 jest jak kobieta, żeby dobrze poznać musisz ją rozebrać...
dariodario Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Dzięki za porady. Jak zima puści to się zabieram za robotę. I jeszcze jedno pytanie czy pomoc będzie mi potrzebna drugiej osoby oprócz latania po piwo?ile czasu mniej więcej mi to zajmie?
el-mark Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Parę zgrzewek pójdzie. Ostatnio przy wymianie rozrządu n silnik naprawiłem od chłodnicy klimy i dłużej mi przy nim zeszło niż przy rozrządzie
dariodario Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam. Otóż pogoda się ładna zrobiła i się zdecydowałem zrobić ten rozrząd. Wszystko jak po maśle. Zderzak łatwo chłodnice też. Oczywiście zdjąłem. Ale nie obyło się bez problemu. Otóż napinacz paska rozrzadu ten hydrauliczny trzpień jak wyciągnąłem z pudełka to był nie zablokowany tzn wysunięty na maxa. Próbuje go zepchnąć na dół ale nawet nie ruszy. I tu moje pytanie jak to zrobić?czy jak zrobię to imadłem to go uszkodze?
bartek213 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam. Otóż pogoda się ładna zrobiła i się zdecydowałem zrobić ten rozrząd. Wszystko jak po maśle. Zderzak łatwo chłodnice też. Oczywiście zdjąłem. Ale nie obyło się bez problemu. Otóż napinacz paska rozrzadu ten hydrauliczny trzpień jak wyciągnąłem z pudełka to był nie zablokowany tzn wysunięty na maxa. Próbuje go zepchnąć na dół ale nawet nie ruszy. I tu moje pytanie jak to zrobić?czy jak zrobię to imadłem to go uszkodze? naj lepiej bedzie jak wymienisz na nowy
dariodario Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 stary dalem rade na imadle zgniesc ale bylo ciezko ale z nowym to sie troche waham naj lepiej bedzie jak wymienisz na nowy toz to nowy-czy wysuniety to juz do wymiany,przecierz jak mymienia sie sam pasek to sie go gniecie i jest dobrze poprawcie mnie jak sie myle!?!? [br]Dopisany: 28 Luty 2010, 11:37_________________________________________________Otóż po robocie!skończone i jest ok. Tzn było. W sobotę montaż i odpalenie i ok. Ale dzień później to lipa. Minus 3 na dworze i telepie przez ok 5 sekund. I ciężej zapalił. Czytałem wiele o tym kącie synchronizacji. Wcześniej tak mi nie robił. Można bez vaga ustawić ten parametr?
Przemots Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 stary dalem rade na imadle zgniesc ale bylo ciezko ale z nowym to sie troche waham naj lepiej bedzie jak wymienisz na nowy toz to nowy-czy wysuniety to juz do wymiany,przecierz jak mymienia sie sam pasek to sie go gniecie i jest dobrze poprawcie mnie jak sie myle!?!? [br]Dopisany: 28 Luty 2010, 11:37_________________________________________________Otóż po robocie!skończone i jest ok. Tzn było. W sobotę montaż i odpalenie i ok. Ale dzień później to lipa. Minus 3 na dworze i telepie przez ok 5 sekund. I ciężej zapalił. Czytałem wiele o tym kącie synchronizacji. Wcześniej tak mi nie robił. Można bez vaga ustawić ten parametr? Bez vag nie ustawisz tego parametru.
dariodario Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 otoz dzisiaj podpialem vaga i ten parametr mam na 0,3 na plusie czy to dobrze? Sunday,14,March,2010,16:08:34 038 906 019 BR,,1.9l R4 EDC 0000SG 1064, ,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Spec start of inj.,Spec inj. duration,Synchro. angle,,,,,,,,,, ,TIME,820-900,1BTDC-2ATDC,5-7°Ck.,-3..+3°Ck.,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, °ATDC, CF, CF,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,861,0.6,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,0.40,861,0.6,5.1,0.0,,,,,,,,,, ,0.80,861,0.6,5.1,0.0,,,,,,,,,, ,1.20,861,0.6,5.6,0.3,,,,,,,,,, ,1.60,861,0.6,5.6,0.3,,,,,,,,,, ,2.00,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,2.40,861,0.6,5.1,0.0,,,,,,,,,, ,2.80,861,0.6,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,3.20,861,0.6,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,3.60,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,4.00,861,0.6,5.1,0.5,,,,,,,,,, ,4.40,861,0.6,5.6,0.3,,,,,,,,,, ,4.80,861,0.6,5.6,0.3,,,,,,,,,, ,5.20,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,5.60,861,0.6,5.1,0.0,,,,,,,,,, ,5.99,861,0.6,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,6.40,861,0.6,5.6,0.3,,,,,,,,,, ,6.80,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,7.20,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,7.59,861,0.6,5.6,0.3,,,,,,,,,, ,7.99,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,8.40,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,8.79,861,0.6,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,9.19,861,0.6,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,9.59,861,0.6,5.1,0.0,,,,,,,,,, ,10.00,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,10.39,861,0.6,5.6,0.3,,,,,,,,,, ,10.80,861,0.6,5.6,0.3,,,,,,,,,, ,11.20,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,13.19,861,0.6,5.1,0.3,,,,,,,,,, ,13.60,861,0.6,5.6,0.3,,,,,,,,,,
banditos3 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Napinacz paska rozrzadu- jak mocno go napinac? W Hayesie pisza ze powinny zgrac sie znaki na napinaczu, ale ja widze tylko jeden znak
mati101086 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 podobno 20 Nm znaki musza ci sie na napinaczu zgrac. Ja osobiscie dociagnolem napinacz na wyczucie gdyz 20Nm to duzo i balem sie ze zerwe srube[br]Dopisany: 04 Grudzień 2011, 20:30_________________________________________________Tak sobie przegladam forum i neta odnosnie mojej wymiany rozrzadu i tak sobie mysle ze po wymianie auto pravuje jakby glosniej wyczytalem tez ze moze to byc spowodowane zle ustawiontm rozrzadem i tak sie zastanawiam jak moge sprawdzic czy dobrze wszystko zlozylem [br]Dopisany: 04 Grudzień 2011, 23:54_________________________________________________pozwole sobie wkleic z innego forum odnosnie problemu z rozradem gdyz u mnie sa podobne objawy jak u autora tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=196477[br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 00:00_________________________________________________aaa i jeszcze jedno podczas montazu jedyne kolo ktore mi si przestawilo to ''kolo walu posredniego''[br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 00:19_________________________________________________wlasnie na liczniku wybilo 104 km weszlo do baku pod korek 7.94 l czy to duze spalanie ?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 13:24_________________________________________________panowie napiszcie co i jak
banditos3 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jesli ma byc 20Nm to nie ma prawa nic sie zerwac. Znaki na napinaczu nie bardzo chca sie zgrac. Bo jak juz wczesniej napisalem, jest tam tylkomjeden znak. Wiec nie bardzo wiem z czym ma sie pokryc;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się