lukasz80 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Na początku nowego roku została zregenerowana turbina. Kilka dni temu na trasie jadąc pod górę turbina odmówiła posłuszeństwa i z wydechu poszedł niebieski dym. Wiem że do oceny powinno się zamieszczać komplet logów, ale nie chcę katować samochodu. http://rtnet.pl/vaglog/pigeon80_6035.html wyskoczył też błąd 575 Na wolnych obrotach czasami słychać turbinę a przecież powinna "wstawać" dopiero przy ok 1800 2000obr. vw passat afn 110 koni Z góry dziękuję za pomoc.
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Turbo do czyszczenia,jest na granicy notlaufa.Przeladowanie takie konkretne.Pod pojeciem,,regenerowana turbina'' mam rozumiec ze czyszczona czy cos innego.Od razu jedz tam gdzie ci regenerowali te turbo
lukasz80 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 .Pod pojeciem,,regenerowana turbina'' mam rozumiec ze czyszczona czy cos innego. Turbina była regenerowana w Mielcu z tego co twierdzą zostały wymienione uszczelniacz(e) i jakieś tulejki od łopatek. Przez kilka dni turbina pracowała super czyżby była źle zregenerowana czy coś innego? No i chyba przy takiej regeneracji czyszczą po stronie gorącej?
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 jedź do nich niech oni patrza.Pewnie Dostales jakas gwarancje.Moze zle wyczyscili,ze znow sie zapiekla.
lukasz80 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 jedź do nich niech oni patrza.Pewnie Dostales jakas gwarancje.Moze zle wyczyscili,ze znow sie zapiekla. Gwarancja jest i pojechał bym ale 1400 km to trochę za dużo chyba będzie taniej jak sam ją rozbiorę, kilka instrukcji krok po kroku jest na necie. Miałem nadzieję, że coś jeszcze innego może odpowiadać za tak duże przeładowanie.
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Fakt nie bedziesz gonil 1400 zeby turbo wyczyscic.No na internecie znajdziesz instrukcje
lukasz80 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Opublikowano 7 Lutego 2010 Fakt nie bedziesz gonil 1400 zeby turbo wyczyscic.No na internecie znajdziesz instrukcje Gonił nie będę ale druga turbina przygoni do mnie. Przy okazji wymiany turbiny wyczyszczę kolektory wymienię wszystkie wężyki podciśnieniowe. Jak by ktoś mógł napisać jakie uszczelki (czy tam części) muszę się zaopatrzyć przy tej robocie było by miło
vauxhall95 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Uszczelka pod kolektor ssacy,i uszczelki pod turbine(laczenie z wydechem itp.)
Darev Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Fakt nie bedziesz gonil 1400 zeby turbo wyczyscic.No na internecie znajdziesz instrukcje Co do czyszczenia to oki... ale gdy: ...Turbina była regenerowana w Mielcu z tego co twierdzą zostały wymienione uszczelniacz(e) i jakieś tulejki od łopatek... ...to już większy problem i sam tego nie zrobisz.
lukasz80 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 Za kilka dni druga turbina do mnie przyjedzie i po zmianie zamieszczę komplet logów. Na razie wielkie dzięki za porady To moje logi po wymianie suszarki i wypaleniu kolektora. Statyczne: Dynamiczne: BS: Po zeskanowaniu wywaliło błąd 00553 mass air flow sensor g(70) 28 -10 short to B+ intermittet Więcej deptać po gazie nie mogłem z powodu lodowiska na drodze. Z tego zo wyczytałem z tych logów to: - Lmm nie domaga - coś nie tak z termostatem - coś nie tak z czujnikiem położenia pedału przyśpieszenia Co do reszty mam nadzieję, że koledzy się wypowiedzą. [br]Dopisany: 08 Luty 2010, 18:50_________________________________________________???
przemik Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 LMM w tym samochodzie to oryginalny jest....?
lukasz80 Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 LMM w tym samochodzie to oryginalny jest....? Niestety jakaś podróbka. Czyli mam rozumieć jak będzie ori lmm to i w logach wróci wszystko do normy?
przemik Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 LMM w tym samochodzie to oryginalny jest....? Niestety jakaś podróbka. Czyli mam rozumieć jak będzie ori lmm to i w logach wróci wszystko do normy? ... i pozbedziesz sie tego błedu....
lukasz80 Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 Oki, w takim razie wyślę znajomego po ori lmm i po wymianie zaloguję kilka grup.
slaw80gogo Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam klubowiczów. Chciałbym się podzielić z wami moim doświadczeniem na temat spadku mocy lub jak inni opisują wchodzeniu w tryb awaryjny z reguły ale nie zawsze na 4-tym biegu przy ok.3000 obr/min.Co ja nie robiłem żeby do tego dość co jest naprawdę grane. Zacząłem od sprawdzenia wężyków podciśnienia i nic. Po za tym komp pokazywał błąd: przekroczona górna granica doładowania.Wyczyściłem wszystkie węże gumowe, fakt były całe w oleju ale to nadal nic nie dało.Przeczyściłem intercooler potem sprawdziłem i przedmuchałem przepływomierz i nic. Cały czas przechodził w tryb awaryjny.To poczytałem na forum jakie inni mają czasem objawy i co robią. czyli wymieniłem zawór N75(zawór regulujący ciśnienie doładowania)nic potem N18(zawór recyrkulacji spalin)i nic. Czego się obawiałem to turbina ale po przeczyszczaniu przez zaufanego mechanika nic.Ręce mi opadły byłem pewien,że czyszczenie turbiny pomoże po niby zacinała się kierowniczka . Mechanik w turbinie stwierdził, że turbina była tylko lekko zakopcona i nie miała rys w środku. To co jest grane???Mechanik podpowiedział mi, żeby przeczyścić czujnik G71 (czujnik ciśnienia powietrza dolotowego,temp. powietrza). Zrobiłem to chwile było lepiej potem znowu wskoczył na tryb awaryjny.Odpowiedź sama się nasuwa czyszczenie nic nie daje.Więc kupiłem nowy czujnik G71 no i jak ręką odjął.Tyle zachodu i czasu dla tek prostego ale jak się okazało nie oczywistego zabiegu.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się