cac 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 czy ktos moglby zarzucic te felgi do mojego wozidla ? przed zakupem chcialbym zobaczyc jak bedzie wygladalo... na zdjeciu stoi na 16" i zawieszeniu 1be w planach mam te 17" i prokit eibacha (juz czeka) et felg 43 ... pasuje ? radzicie zostawic te 16 i profil 55 ? czy zarzucic 17 i profil 50 ? jak radzi sobie afn przy 17" ? - nie jest mulowaty.. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posy 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Zdecydowanie bierz te 17tki i na oponce 225/45/17 i nie martw się na kresce nie stracisz na tej feldze tych 10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Rzecz gustu ale te na samochodzie według mnie nie pasują...Zecydowanie lepsze te na drugim zdjęciu Takie moje zdanie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Fajne 17" :gwizdanie: bierz śmiało tylko pilnuj dekielków bo są drogie i zchodzą jak "ciepłe bułeczki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Te na drugim to mam nadzieje że chodzi Ci tylko o wzór bo przytyrane strasznie , bierz 17, będzie malina, też miałem brać takie ale trafiły się 18' i nie żałuje :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Te 17ki ale w lepszym stanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buszek 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 17" ja mam na oponie 225/50 powiem ze smigasie dobrze i lepiej oponka wyglada na 1BE wiecej wypełnia nadkola, bynajmniej daje takie zludzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrikos28 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 bierz te drugie choć może w lepszym stanie . Nawet na zawieszce 1BE wygląda to dobrze , zobacz u mnie : http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_a4_avant_18t_apu_17_slinewykres_z_hamowniseria-t99416.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś 1 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 bez dwoch zdan 17" s-line !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss-82 1 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Jeśli już obniżasz autko, to polecam te 17-tki U mnie tak to wygląda na oponie 225/45/17 i glebie -35mm: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_asia_by_kriss82_lekki_lift_gleba_17-t112923.0.html Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis 0 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 nr 2[br]Dopisany: 05 Luty 2010, 18:52_________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 osobiście żadne z tych felg mi sie nie podobają, 16"-ten wzór to raczej do lanosa, a 17" mimo że ori, to wzór dość stary i do tego dekielki, które lubią się "gubić" szukaj coś innego, lepsiejeszego takie moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń 1 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 bierz felgi oridżinal to oridżinal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cac 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 heh, ale te na aucie to tez ze "stajni" - ori VW - ponoc zakladane do passatow.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek512 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 ta 16 jakoś mi nie pasuje moim zdanie trza brać 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo86 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 bierz 17" w b5 to takie "minimum":przebiegly: jeśli chcesz żeby w miarę się prezentowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqarek 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 bierz 17" w b5 to minimum :gwizdanie: tak minimum, ale odległości od asfaltu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cac 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 jeszczze jedno pytanie czy 17 z guma 215/50 nie bedzie nigdzie obcierac (przy skrecie) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 szczerze to dziwna ta guma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 przy 17tkach 225/45 albo 225/50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się