Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Temperatura silnika... POMOCY !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie ratujcie bo normalnie ręce mi już opadają... Silnik 1,8, problem był taki że silnik chodził na ssaniu, bo czujnik był walnięty od temperatury (był koloru niebieskiego), na blacie mur beton 90 stopni a w VAG w Engine, group 003 61 stopni :( no i błąd w sterowniku, czujnik kupiłem nowy w serwisie, kolo dał inny kolor bo jakaś tam zmiana była i po numerze VIN dobrał czujnik... Założony zadowolony pojechałem. Błędów nie ma jest git, a tu nagle temperatura mi rośnie na blacie do 110 st. i zaraz spada... i tak co jakiś czas. Zapinam vag, grupa 003 Engine, no i wartość 97-99 stopni, a w instuments 105-108.... termostat był zmieniany niecały miesiąc temu również kupowany w serwisie... Nie mam pojęcia teraz... czy termostat zwalony, czy czujnik nie taki dostałem, czy może pompa wody jest już słaba i takie cuda wyprawia. Ma może ktoś jakiś pomysł ? Dodam też że jak mu się mocniej przygazuje to temperatura jest na 90 st. na liczniku, jednak w vag w engine 003 non stop 97 i te okolice, nie wiem czy to prawidłowo...

Pozdrawiam

yros

Opublikowano

U mnie trzyma równe 90C i kupiłem dwa czujniki (a ten 4 pinowy wymieniłeś?) - bo u mnie jest 4 pinowy kol. czarnego i 2 pinowy kol. niebieskiego. Załóż może z powrotem ten stary czujnik jak go masz i sprawdź wtedy temp. ( lub na klimatronicu jak posiadasz)

Opublikowano

Czujnik ten co zmieniłem był niebieski i 4 pinowy... innego nie widać... i teraz już nie wiem czy ten jakiegoś świra nie tworzy, albo jest dobry i tamten źle pokazywał i jeździłem nieświadomy innej usterki.

Klimatronic mam, w jaki sposób wchodziło się w ten tryb żeby sprawdzić co nie co ? A i jak tam wartości się przedstawiają... bo ja raczej Vagiem wszystko sprawdzam, ale w chwili obecnej to juz sam nie wiem co działać...

Opublikowano

sprawdz pompe. ja jednak obstawiam czujnik

Opublikowano

obstawiam na pompę wody... podobno wytrzymują 180tys. wiec może pora na wymianę?

Ale co się może z pompą stać?? Wirnik odpadnie?? Przecież jak pompa jest szczelna to jest dobra :cool1:

Opublikowano

Zadzwonie do serwisu i jeszcze sie upewnie czy nie pomylili się z tym czujnikiem, może mi zły dali... Zauważyłem że temperatura zaczyna wzrastać w momencie gdy silnik jest poddany obciążeniu, podjazdy pod górkę itd..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...