designer 4 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Szczerze powiem że IMO 1.8T to silnik - ideał Ciężko go zepsuć, łatwo zchipsować i pali rozsądne ilości PB. Co to jest 4 czy 5l różnicy na 100 km ? Ja bym tam się nie zastanwiał.... PS Gaz to zło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Następny mój samochód, B7 znaczy, będzie również 1.8T - quattro rzecz jasna... przez chwilę zaświtało mi 3.0TDI, ale cenię sobie spokój i możliwość zrobienia prawie wszystkich ewentualnych napraw w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Następny mój samochód, B7 znaczy, będzie również 1.8T - quattro rzecz jasna... przez chwilę zaświtało mi 3.0TDI, ale cenię sobie spokój i możliwość zrobienia prawie wszystkich ewentualnych napraw w garażu Popieram w 100% - też mam taki zamiar w niedalekiej przyszłości Co do tematu, tak jak koledzy podpowiadają: sprawdź swój motor, może jakaś błachostka się sypie i cię wq....wia, a poźniej zastanawiaj się czy kupić 1,8T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Gregorydokładnie tak pisałem wcześniej, że trzeba znaleźć dobry zakład montujący lpg, ale wiesz zawsze jest ryzyko. Ja po swoich doświadczeniach z lpg nigdy już go nie zamontuję Kolego Jeśli znajdziesz dobry zakład to nie ma żadnego ryzyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelc 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Kolego azev17, to już moje drugie auto z silnikem 1.8T i bardzo sobie je chwale. Miałem wcześniej passata z tym silnikem i byłem zadowolony :>. To potem zachciało mi się coś mocniejszego i kupiłem bmw 525 z motorem 170 koni, to była porażka, owszem fajny dźwięk itd.. ale to nie było to co 1.8T . Sprzedałem po trzech miesiącach. No i powróciłem z powrotem do 1.8T. :>... Ja osobiście polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peya81 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Następny mój samochód, B7 znaczy, będzie również 1.8T - quattro rzecz jasna... przez chwilę zaświtało mi 3.0TDI, ale cenię sobie spokój i możliwość zrobienia prawie wszystkich ewentualnych napraw w garażu A w B7 nie ma już TFSI? Jeśli tak to odsyłam do tematu: http://www.racingforum.pl/Czy-silniki-FSI-to-Puszka-Pandory--t72935.html Ja myślałem nad zakupem w przyszłości 2,0TFSI, ale teraz mocno się nad tym zastanawiam. Podobno stary 1,8t w B6 to ostatni z dobrych, trwałych silników. Z nowymi 1,8TFSI i 2,0TFSI może być różnie :wallbash: :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 W modelu B7 do rocznika 2005 były jeszcze silniki 1,8T (zwykłe 1,8T). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się