Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Prośba o radę przy doborze felg


rogal911

Rekomendowane odpowiedzi

WItam,

planuję na wiosnę zmienić felgi w swojej B5 z 15 na 17, znalazłem takie oto koła ori od B7:

http://moto.allegro.pl/item908075851_kola_letnie_audi_a4_2007.html

Mam jedynie wątpliwości co do szerokości opon, 235 to chyba trochę dużo i obawiam się, że przy moich 125hp auto będzie ledwo jeździło. Czy takie koła będą w ogóle pasowały do B5?

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko bedzie ladnie pasowac :wink4:

Bedziesz miec wybor miedzy: 215, 225, 235 auto porownywalnie bedzie sie odpychac.. roznica bedzie tylko w pokonywaniu kolein :wink4:

Ja bym wzial te 235 nie boj o nic.. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakas baloniasta ta opona, a profil niby 45 :mysli:

235 moim zdaniem to juz za szeroko do B5 ale jak sie lubi bujac w koleinach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo wszystko, 235 będzie za szerokie dla 1.8 z junkersem :gwizdanie: po przesiadce z 15" na takie "balony" kolega rogal911 odrazu zauważy dużo wyższe spalanie, a koleiny same za niego będą prowadzićfure :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko bedzie ladnie pasowac :wink4:

Bedziesz miec wybor miedzy: 215, 225, 235 auto porownywalnie bedzie sie odpychac.. roznica bedzie tylko w pokonywaniu kolein :wink4:

Ja bym wzial te 235 nie boj o nic.. :good:

Ykk ma racje. Nasze auto jeździ na 235/45 17" i jest ok. nie ma dużego balona, ewentualnie można założyć 235/40.

co do kolein, 225 czy 235 to już różnica niewielka.

jeździłem wcześniej na 225/40 teraz mam 235/35... bez różnicy w koleinach

te rozmiary to chyba nie przy 17 calowej feldze :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakas baloniasta ta opona, a profil niby 45 :mysli:

235 moim zdaniem to juz za szeroko do B5 ale jak sie lubi bujac w koleinach....

przy 235/45 balon jest większy niż przy 225/45 tak gdzieś słyszałem :mysli:

dokladnie o 0,45 cm :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo wszystko, 235 będzie za szerokie dla 1.8 z junkersem :gwizdanie: po przesiadce z 15" na takie "balony" kolega rogal911 odrazu zauważy dużo wyższe spalanie, a koleiny same za niego będą prowadzić fure :wink4:

Czy spalanie naprawdę wzrośnie w sposób znaczący :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy spalanie naprawdę wzrośnie w sposób znaczący

nie, w granicach 0,5 l/100 km (max 1 l)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo wszystko, 235 będzie za szerokie dla 1.8 z junkersem :gwizdanie: po przesiadce z 15" na takie "balony" kolega rogal911 odrazu zauważy dużo wyższe spalanie, a koleiny same za niego będą prowadzić fure :wink4:

ciekawe :polew:

chyba nie jeździłeś 1.8 i 1.8 z lpg bo różnica nie duża a co do spalania to też nie wiem skąd to wziąłeś, że bedzie dużo wyższe - NIE NIE BĘDZIE DUŻO WYŻSZE

zgodzę się natomiast, że 235 może być ciut za szeroka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć.A czy 225 czy 235 to już chyba mirko-różnica :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć.

co za bzdura :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć

a co to znaczy "znaczaco" :?: konkrety prosze, konkrety :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć

a co to znaczy "znaczaco" :?: konkrety prosze, konkrety :!:

W moim przypadku wzrosło około 1,5 litra. Nie mogłem zejść poniżej 10l/100km w ADR`ze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie będzie znacząco wyższe po przekładce z wąskiej 15 na taki kapeć

a co to znaczy "znaczaco" :?: konkrety prosze, konkrety :!:

W moim przypadku wzrosło około 1,5 litra. Nie mogłem zejść poniżej 10l/100km w ADR`ze

bardzo ciekawe, ale mało kto mi wciśnie taki kit, jeździłem 2 lata ADRem na 17'' i NIGDY nie przekroczyłem 10 litrów, a pałowałem go non stop gdyż te auto inaczej nie jechało :naughty:

ja woziłem się na 17'' 45/215, rozmiar opon mało popularny, ale było OK :)[br]Dopisany: 08 Luty 2010, 14:03_________________________________________________ale jeżeli porównywać 15'' 195/65 a 17'' 235/45 to różnicę w spalaniu możesz odczuć, ja bym się w taki rozmiar nie pchał, 225 to już max do 17'' :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba bardzo spokojnie nim jeździłeś :cool1: Dla ADR`a nie jest problemem wciągnięcie 10l na setkę i więcej. Po założeniu gazu moim rekordem było 16 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba bardzo spokojnie nim jeździłeś :cool1: Dla ADR`a nie jest problemem wciągnięcie 10l na setkę i więcej. Po założeniu gazu moim rekordem było 16 :gwizdanie:

16 przy gazie ok ale to już od stylu jazdy zależało a nie od rozmiaru Twoich felg, ja myślę, że można zakończyć te przepychanki o spalaniu - prawda jest taka, że po przesiadce z 15 na 17 spalanie wzrośnie ale nie jakoś drastycznie dużo.[br]Dopisany: 09 Luty 2010, 08:10_________________________________________________zgodzę się z tym co napisał A-rek że o ok 0,5 max 1 l reszta to już styl jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...