zegarek Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 efekt - przeładowanie turbiny. Gruszka i zawór działa OK - po ominięciu n75 lub wyjęciu wtyczki, ładnie się WG otwiera i utrzymuje się ok. 0,5bara. Problem został osaczony i polega na tym, że na pinach wtyczki do n75 jest cały czas 8v pomimo, że turbina zaczyna pompować ok 0,9 bara(sprawdzone VAG'iem), gdzie wartość zadana jest ok 0,7. Gdzie szukać powodu, że nie odejmuje napięcia przy przeładowaniu?
jarek3251 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 w ecu raczej chyba ze gdzieś po drodze na przewodach zwarcie masz
Sztomel Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 najlepiej gdybyś wkleił log dynamiczny grupy 011 to byśmy zobaczyli jak pracuje N75 i jak oscyluje ciśnienie doładowania, faktem jest jednak to, że N75 ma cały czas stale podłączone zasilanie i powinno ono być zbliżone do napięcia akumulatora i tak powinno być, ECU natomiast aby sterować N75 podaje impulsowo do niego masę i w taki sposób nim steruje więc normalną rzeczą jest, że stwierdziłeś ciągłe napięcie na jednym z dwóch pinów tego elektrozaworu.
zegarek Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 Może mało precyzyjnie się wyraziłem pisząc, że na pinach. Na pierwszym pinie jest 12v tak jak powinno. Mierząc napięcie pomiędzy pierwszym pinem a drugim jest ciągłe 8v.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się